تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

پردیس سالنی

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

با ما باشید با توضیحاتی درباره پردیس سالنی

قطارهای سالنی یا همان اتوبوسی، سالهاست که در کشورهای مختلف جهان و به خصوص در کشورهای اروپایی رواج دارند.در بسیاری از مسیرهای قطاری بین کشورها و شهرهای مختلف در اروپا از این نوع قطار استفاده می شود و یکی از دلایل اصلی استقبال از این قطارها سرعت خوب آن است.

البته همه قطارهای اتوبوسی تندرو نیستند، اما در کشورمان ایران نیز از قطارهای سالنی سریع السیر استقبال خوبی صورت گرفته است.قطار پردیس سالنی شرکت رجا یکی از قطارهای اتوبوسی تندروی ناوگان حمل و نقل ریلی ایران است که قصد داریم در این مطلب به معرفی کامل آن بپردازیم.

 

معرفی قطار پردیس سالنی و امکانات و ویژگی های آن

قطار پردیس یکی از قطارهای خودکششی شرکت رجا محسوب می شود.

قطارهای خودکششی به این معناست که موتور محرک هر واگن از قطار به طور جداگانه عمل می کند و واگن های جلویی قطار به تنهایی وظیفه حمل تمام واگن ها را ندارند.

استفاده از این تکنولوژی باعث بهره وری در مصرف سوخت و افزایش سرعت قطار می شود.

علاوه بر این استفاده از تکنولوژی خودکششی در قطار باعث می شود که علاوه بر سرعت بیشتر، آرامش و امنیت بیشتری برای مسافران قطار فراهم شود.

این قطارها از کوپه و تخت برخوردار نیستند، اما به جای آن از صندلی های هواپیما در این قطار استفاده شده است.

کیفیت این صندلی ها بسیار خوب بوده و موجب آزار و اذیت شما در طول مسیر نخواهد شد.

 

ویژگی های این نوع از قطارها

از ویژگی های اصلی این قطار می توانیم به واگن های عایق اشاره کنیم. این واگن ها در مقابل سرو صدا، گرد وغبار و باران عایق شده اند.

در داخل هر واگن و در قسمت سقف آن سیستم های گرمایشی و سرمایشی تعبیه شده است که به صورت خودکار عمل می کنند

همچنین این قطار مجهز به سیستم صوتی و تصویری در داخل واگن ها نیز هست و مسافران می توانند با استفاده از خروجی هدفون و انتخاب رسانه مورد علاقه خودشان از مسیر سفر لذت ببرند.

هر واگن نیز مجهز به سرویس بهداشتی مجزاست.قطارهای پردیس سالنی یکی از بهترین گزینه های سفر برای کسانی هستند که قصد دارند در مدتی کوتاه به مقصد مورد نظر خود برسند.

این قطار به دلیل بهره گیری از سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت این امکان را برای مسافران فراهم می کند که در مدت کوتاهی به شهر مورد نظر خود برسند.

 

مثال

برای مثال اگر قطارهای معمولی در مدت ۱۲ ساعت مسیر تهران مشهد را طی می کنند قطار تندروی پردیس همین مسیر را در مدت ۸ ساعت طی می کند.

البته این زمان ممکن است با توجه به شرایط مختلف کمی کمتر یا بیشتر باشد، اما مدت زمان معمول برای قطار پردیس این زمان است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x