تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

از کدام اپلیکیشن­ها می‌توان اقدام به خرید آنلاین بلیت قطار کرد؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

از کدام اپلیکیشن­ها می‌توان اقدام به خرید آنلاین بلیت قطار کرد؟

با پیشرفت تکنولوژی و خرید آنلاین بلیت قطار، دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت بسیار برای تهیه آن نیست. به‌ راحتی می‌توانید با اپلیکشن روی گوشی همراهتان یا از طریق سایت‌های معتبر اقدام به خرید آنلاین بلیت قطار کنید. از سایت‌های معتبر خرید بلیت قطار می‌توان به سامانه خرید بلیت قطار علی‌بابا، سایت قطار فدک و … اشاره کرد.

سفر با قطار خوشبختانه ایمنی بیشتری نسبت هواپیما دارد و از خستگی‌های سفر با اتوبوس هم در آن خبری نیست. تهیه بلیت، خصوصاً در روزهای نزدیک به تعطیلات و روزهای پایان هفته گاهی سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود. برای جلوگیری از دردسرهای احتمالی با خرید آنلاین بلیت قطار می‌توانید به‌موقع و در اسرع وقت نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

با سرفصل‌های زیر راه‌های خرید آنلاین بلیت قطار را برای آشنایی بیشتر معرفی می‌کنیم.

  • اپلیکیشن خرید بلیت قطار
  • سایت خرید آنلاین بلیت قطار

 اپلیکیشن خرید بلیت قطار

برای خرید آنلاین بلیت قطار با استفاده از اپلیکیشن با چند کلیک ساده می‌توانید سفر خود را قطعی کنید. ازجمله برنامه‌های کاربردی خرید آنلاین بلیت می‌توان به : قطار فدک، بلیت قطار علی‌بابا، هم‌قطار، فلایتیو، مستر بلیت و… اشاره کرد.

روش نصب و استفاده از هریک از این برنامه بسیار ساده و آسان است. کافی است یک‌بار یکی از این اپلیکیشن­ها را دانلود و نصب کنید تا در هر جا و هر ساعتی به‌آسانی بلیت خود را خریداری کنید.

این برنامه‌ها را می‌توانید از کافه بازار یا پلی استور دریافت و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. برای دریافت این اپلیکیشن­ها نیاز به پرداخت هزینه‌ای نیست و آن‌ها را به‌صورت رایگان می‌توانید در اختیار داشته باشید. اپلیکیشن علی‌بابا از جمله اپلیکیشن های پرکاربرد، پرستاره  و معتبر خرید آنلاین بلیت قطار هستند.

امکانات اپلیکیشن

از امکانات موجود در اپلیکشن های نامبرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید بلیت رفت و برگشت به‌صورت هم‌زمان، اطلاع از تمام‌مسیرهای قطار و ساعت حرکت آن‌ها، امکان انتخاب مسافر کودک و جانبازان، رزرو کوپه دربستی، یادآوری زمان حرکت قطار چند ساعت قبل از آن، اعلام تخفیف‌های موردنظر،  دسترسی به آرشیو سفرهای قبلی و …

با استفاده از اپلیکشن های خرید آنلاین بلیت همیشه اطلاعات قیمت و مسیرهای قطار را با چند کلیک ساده مطلع شوید.

 

سایت خرید آنلاین بلیت قطار

خرید آنلاین بلیت قطار را همچنین می‌توانید از سایت‌های رسمی قطارهای فعال در کشور و یا سایت‌هایی که اقدام به فروش آن می‌کنند، پیگیری کنید. جالب است بدانید که تنها شرکت‌های ریلی کشور عبارت‌اند از : رجا، فدک و سفیر.

یکی از بهترین راه‌های خرید آنلاین بلیت قطار مراجعه به سایت‌های این شرکت‌ها و خرید بلیت است. باید بدانید که برخی از این شرکت‌ها مانند شرکت قطارهای فدک برای ترغیب مسافران به ‌منظور خرید آنلاین بلیت قطار تخفیف‌های قابل‌توجهی را برای این امر در نظر گرفته است.

از دیگر سایت‌های فروش آنلاین بلیت می‌توان به سامانه خرید بلیت قطار علی‌بابا نیز اشاره کرد. از مزایای شرکت‌ها و سامانه‌هایی مانند فروش بلیت قطار علی‌بابا امکان بررسی قیمت‌ها و امکانات هر کردام از سه شرکت ریلی کشور است. این‌گونه می‌توانید انتخاب‌های بیشتری را به‌سادگی و یکجا در اختیار داشته باشید. تنها کافی است به سایت هر یک از شرکت‌های نامبرده ارجاع و تنها نام مبدأ و مقصد خود را وارد کنید.

توصیه می‌شود چنانچه قبلاً تجربه سفر با هریک از شرکت‌های ریلی را داشته و مورد رضایتتان بوده، با استفاده از سایت رسمی همان شرکت اقدام به خرید آنلاین بلیت قطار کنید. این‌گونه اگر شرکت اصلی برای مهمانان خود تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته باشد به‌طور مستقیم می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

بعضی وقت‌ها مسائل کاری یا خانوادگی شما را مجبور به سفر خارج از برنامه می‌کند و شما مجبور به تهیه بلیت در اسرع وقت هستید. با استفاده از خدمات خرید آنلاین بلیت قطار از سامانه‌های معتبری چون رجا، قطارهای فدک یا حتی سامانه بلیت قطار علی‌بابا در هر ساعت شبانه‌روز بلیت خود را تهیه کنید.

سایت خرید آنلاین بلیت قطار

اطلاعات مورد نیاز برای خرید بلیت

برای خرید آنلاین بلیت قطار به تنها اطلاعاتی که نیاز دارید نام و نام خانوادگی و کد ملی مسافر است. البته کارت‌بانکی با رمز دوم و اینترنتی را نباید فراموش کرد. یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین بلیت قطار رزرو پیش از موعد و خرید بلیت در تاریخ‌های مختلف است. ضمن آنکه می‌توانید در آخر بلیت خود را چاپ کرده  و برای ارائه به شرکت موردنظر، آن را نزد خود نگاه ‌دارید.

گرچه شرکت قطارهای فدک برای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و احترام به محیط‌زیست با استفاده از پیامک اطلاعات بلیت را برایتان ارسال می‌کند. در هنگام استفاده از خدمات شرکت قطارهای فدک می‌توانید با ارائه پیامک موردنظر سوار قطار شده و از سفر خود لذت ببرید.

شرکت قطارهای فدک

با استفاده از خدمات آنلاین خرید بلیت قطار در سامانه‌های رسمی و شرکت‌های مختلف دارای مجوز به‌راحتی می‌توانید بلیت خود را تهیه کنید. بسیاری از شرکت‌های معتبر اقدام به ارائه اپلیکشن خرید آنلاین بلیت به‌صورت رایگان برای عموم کرده‌اند.

ازجمله شرکت‌های معتبر فعال در این زمینه شرکت قطارهای فدک و سامانه خرید بلیت قطار علی‌بابا را می‌توان نام برد.  لازم به ذکر است که تمام خدمات آنلاین به‌سادگی در دسترس همگان قرار دارد و در هر ساعت شبانه‌روز می‌توان از آن استفاده کرد.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی (Welcome Drink) که شامل نوشیدنی­های سنتی و سرد می‌باشند.
  • سرو صبحانه یا عصرانه برحسب ساعت حرکت قطار و زمان رسیدن آن به مقصد
  • استفاده از ظروف چینی در پذیرایی­ها
  • سرو پیش غذا

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قطار مشهد - شاهرود | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] با قطار از شاهرود به شهرهایی دیگر و برعکس خرید بلیط به صورت آنلاین و غیر حضوری با داشتن یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب امکان […]

نوشته های مرتبط

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x