تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

معرفی ویژگی جدید «لیست مسافرین» در سایت فدک

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

عضویت در سامانۀ فدک

هنگامی که تصمیم به سفر به شهرهای مختلف ایران می‌گیرید، می‌توانید با خرید بلیط قطار برای مقاصد مختلف، تجربۀ جدیدی را برای خود رقم بزنید. سایت «قطارهای فدک» بستری امن و مطمئن برای شما فراهم می‌کند تا در زمان مناسب، به تعداد مسافران، بلیط قطار رفت‌وبرگشت خریداری کنید.
با عضویت در سامانۀ قطارهای فدک از امکانات متعددی برخوردار خواهید شد. شما می‌توانید با «راهنمای خرید»، بلیط سفر خود را تهیه کنید. اما می‌توانید از قابلیت استرداد خرید طبق ضوابط موجود، بهره‌مند شوید.
در میان قابلیت‌هایی که سایت فدک در اختیار شما قرار داده، ویژگی جدید «لیست مسافرین» وجود دارد که در ادامه به نحوۀ استفاده از آن پرداخته می‌شود.

عضویت در سامانۀ فدک

عضویت در سامانۀ فدک
عضویت در سامانۀ فدک

در تعطیلات عید نوروز، تابستان و سایر فرصت‌هایی که بسیاری از مردم قصد سفر با قطار را به شهرهای مختلف دارند، خریداری بلیط به امری دشوار و گاهی ناممکن تبدیل می‌شود. سامانۀ فدک برای اینکه بتوان با خیال آسوده، در زمان مناسب و به تعداد مسافران بلیط را خریداری کرد، راهکاری در اختیار مسافران قرار داده است.
بنابراین برای استفاده از این قابلیت با نام «لیست مسافرین»، باید در سایت قطارهای فدک عضو شوید.

  1. وارد سایت قطارهای فدک (https://www.fadaktrains.com) شوید.
  2. روی دکمۀ «ورود/ثبت‌نام» کلیک کرده و شمارۀ تماس خود را وارد کنید.
    روی دکمۀ «ورود/ثبت‌نام» کلیک کرده و شمارۀ تماس خود را وارد کنید
    روی دکمۀ «ورود/ثبت‌نام» کلیک کرده و شمارۀ تماس خود را وارد کنید

     

  3. بعد از دریافت کد تأیید و وارد کردن آن، نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
  4. اکنون پروفایلی در سامانۀ فدک دارید و می‌توانید از «لیست مسافرین» بهره‌مند شوید.
  5. برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، پیش از هر کاری، باید روی «نمایش اطلاعات کاربری» کلیک کرده و مشخصات پروفایل خود را کامل نمایید. پس از آن روی دکمۀ «ذخیره اطلاعات» کلیک کنید.
نمایش اطلاعات کاربری
نمایش اطلاعات کاربری

وارد کردن مشخصات مسافرین در «لیست مسافرین»

برای اینکه اطلاعات مسافران برای اخذ بلیط آماده باشند و با جستجوی مشخصات از پیش ثبت شدۀ متقاضیان بلیط قطار بتوان سریع برای خرید بلیط اقدام کرد، ویژگی «لیست مسافرین» به کاربران مجموعۀ فدک ارائه شده است.
این ویژگی زمانی هم که شما و همسفرهایتان، پیش‌تر از سایت فدک بلیط خریده باشید، کاربرد دارد. زیرا اطلاعات تمامی مسافران در سامانه ذخیره شده‌اند و با جستجوی بخشی از مشخصات آنها، تکمیل اطلاعات به سهولت انجام می‌شود.
اگر برای اولین بار است که نام مسافران را در سامانۀ فدک وارد می‌کنید، برای تهیۀ لیست نهایی مسافرین، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا روی «لیست مسافرین» در منوی سمت راست پروفایل خود کلیک کنید.

    لیست مسافرین
    لیست مسافرین
  2. روی دکمۀ «افزودن مسافر جدید» در گوشۀ بالا و سمت چپ یا دکمۀ آبی رنگ وسط صفحه کلیک کنید.
  3. در صفحۀ باز شده تمام اطلاعات که شامل «نام»، «نام خانوادگی»، «کد ملی»، «تاریخ تولد» و «جنسیت» هستند، وارد کرده و روی دکمۀ «افزودن مسافر» در گوشۀ سمت چپ و پایین صفحه کلیک کنید.

    افزودن مسافر
    افزودن مسافر
  4. اکنون لیست کامل مسافرین را آماده کرده‌اید. هنگام خرید بلیط قطار با جستجو و انتخاب نام مورد نظر، با سرعت بالایی کار ورود اطلاعات را انجام می‌دهید. در نتیجه از خرید بلیط باز نخواهید ماند.

    هنگام خرید بلیط قطار با جستجو و انتخاب نام مورد نظر، با سرعت بالایی کار ورود اطلاعات را انجام می‌دهید
    هنگام خرید بلیط قطار با جستجو و انتخاب نام مورد نظر، با سرعت بالایی کار ورود اطلاعات را انجام می‌دهید

نگاهی کلی به مزایای لیست مسافرین

کاربران مجموعۀ فدک که قصد خرید بلیط قطار شهرهای مختلف را داشتند، باید همزمان با خرید بلیط اطلاعات مسافران را وارد می‌کردند. این فرآیند زمان زیادی را به خود اختصاص می‌داد. در نتیجه متقاضیان بلیط رفت یا رفت‌وبرگشت و حتی قطار کوپه‌ای، در زمانی که کاربران زیادی مشغول خرید بلیط بودند، موفق به رزرو کوپۀ مورد نظر در زمان دلخواه نمی‌شدند.

نتیجه گیری

اکنون با معرفی قابلیت «لیست مسافرین»، شما می‌توانید در زمانی پیش از موعد خرید بلیط، مشخصات همسفرهای خود را دریافت کرده و در لیست مسافران وارد کنید. هنگام خرید بلیط کوپۀ مورد نظر در زمان دلخواه، با سرعتی بسیار بالا و بدون نگرانی، تنها با جستجوی مشخصات مسافران، تمام اطلاعات لازم را وارد می‌کنید.
در حقیقت این روش، در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و می‌توان به راحتی و بدون اضطراب بلیط مورد نظر را خریداری کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x