تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

فرست کلاس

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی فرست کلاس

قطار فدک کلاس های متنوعی را برای مسافران و مشتریان محترم خود از جمله فرست کلاس و بیزینس کلاس و کلاس های استاندارد فراهم می کند.

ما دراین مقاله به فرست کلاس و تفاوت های جزئی آن می پردازیم :

فرست کلاس

فرست کلاس در معنای ساده به بلیط درجه ۱ قطار گفته می شود.قیمت آن نسبت به کلاس ها و بلیط های دیگر گران قیمت است و در نگاه اول همه چیز لاکچری به نظر می رسد و غذاها هم با کیفیت تر ارائه می شوند اما آیا در نگاه کلی می توان تفاوت زیادی بین فرست کلاس و بیزینس کلاس پیدا کرد؟

پاسخ این سوال واضح است خیر

تفاوت فرست کلاس و بیزینس

اولین تفاوتی که بین آن ها می توان گفت فرست کلاس دارای صندلی های بزرگتر و راحت تری می باشد تا شما سفری لذت بخش و بدون خستگی را تجربه کنید.

واگن های این کلاس شخصی تر بوده و هیچ وقت شلوغ و پر سر و صدا نخواهند بود.در طول سفر میان وعده ها و نوشیدنی های گرم و سردی به مسافران داده خواهد شد.همچنین در سفر با این کلاس از توجه بی نهایت مهمانداران آموزش دیده بهره خواهید برد.از دیگر ویژگی های متمایز کننده این کلاس می توان به پتوها و بالش هایی عالی برای استراحت در طول سفر اشاره کرد.

مزایا

از دیگر مزایای این کلاس می توان گفت دارای فضایی خاص (رختکن) برای تعویض لباس ها و سرویس بهداشتی خصوصی اشاره کرد.

درون هر واگن مجهز به وای فای، تلویزیون و سیستم صوتی می باشد.واگن های این کلاس از عایق بندی برای جلوگیری از ورود سر و صدا، گرما و سرما برخوردار است.

این کلاس در ابتدای ورود به واگن بسته هایی که همگی برند و مارک هستند به مسافر هدیه می دهد که بیشتر شامل وسایل مورد نیاز در طول سفر از جمله:دستمال مرطوب ،چندین عطر،کرم مرطوب کننده و جعبه مربوط بهداشت و دهان ،جوراب،چشم بند و….می باشد.

اگر شما خواهان سفری مملو از آرامش هستید و هزینه خرید بلیط برای شما تفاوتی ندارد می توانید از آژانس های مسافرتی قطار فدک این بلیط را تهیه کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x