تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

تنگه ارغوان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی تنگه ارغوان

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

معرفی تنگه ارغوان

زیبایی وصف نشدنی تنگه ارغوان

[/stextbox]

 

معرفی تنگه ارغوان

در این جا بهتر دیدیم قبل از معرفی کامل تنگه ارغوان استان ایلام ، از نظر لغوی نیز توضیح مختصری بدهیم ، تنگه بیشتر مواقع به جاهای باریک و گود که محل کذر انسان ها باشد گفته می شود . و در تابستان ها که هوا گرم می شود .

تنگه یکی از بهترین مکان ها است که می شود ساعت ها در آن استراحت پرداخت ولی چیزی که در ایران رعایت نشده نامگذاری های انجام شده گرفته خیلی بر اساس معنی نام آن صورت نگرفته است.

در ایران جاهای زیادی وجود دارد که فارغ از نام گذاری ها نام تنگه را بر روی خود گذاشته اند . و هر کدامشان زیبایی های خاص خود را درون تنگه جا داده اند .

بهتر آن است که تنگه ارغوان را دره ای بزرگ دانست و یکی از قشنگ ترین مناطق حفاظت شده ایلام به حساب آورد در ایام گذشته به این تنگه گاوز گفته می شده ، این دره زیبا در سه کیلومتری شمال شرقی شهر ایلام قرار دارد و در مسیر تنگه قوچعلی و در مسیر ورودی شمالی کرمانشاه به ایلام و در حوزه ی دهستان میشخان یا همان میه خاص قرار گرفته است .

معرفی تنگه ارغوان
معرفی تنگه ارغوان

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

زیبایی وصف نشدنی تنگه ارغوان

تنگه ارغوان مانند سرزمین های رویایی که هر انسانی در خواب تصور می کند جلوه های خاص و زیبایی دارد که چشم هر بیننده را به خود خیره می کند . و انسان را مجبور می کند ساعت ها به چشم انداز این طبیعت بکر خیره شود و از تماشای خلقت خداوند متعال سرمست و با نشاط گردد .

علت نامگذاری این تنگه به ارغوان رشد درختان ارغوان در سراسر این دره زیبا بوده است . ارغوان درختی است که ارتفاع آن گاهی نزدیک به دوازده متر می رسد ولی در این تنگه بیشتر درختان به شکل درختچه مشاهده می شوند که زیبایی های خاص خود را دارا می باشد .

توجه داشته باشید شکوفه های این درخت های زیبا فقط دو هفته ماندگار هستند پس اگر قصد سفر به این منطقه را دارید حتما در رابطه با این موضوع بیشتر تحقیق کنید چون اگر بدون تحقیق به این منطقه سفر کنید ممکن است از چشم انداز زیبای آن محروم شوید این درختان معمولاً اوایل فصل بهار شکوفه می دهند

زیبایی وصف نشدنی تنگه ارغوان
زیبایی وصف نشدنی تنگه ارغوان

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x