تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

اطلاعات مربوط به حرکت قطارها و قیمت بلیت قطارها

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

بسیاری از افراد به صورت روزانه یا هفتگی و ماهانه به سفر می روند؛ به طور مثال در شهر دیگری به کار مشغول هستند یا درس می خوانند و یا برای تفریح به مسافرت می روند. وجود یک وسیله ی نقلیه ایمن و مطمئن که هزینه زیادی نیز نداشته باشد برای این افراد ضروری است. سفر کردن با قطار، یکی از راه های سریع، آسان و مقرون به صرفه ای است که بسیاری از افراد به منظور سفر کردن آن را انتخاب می کنند. در قدیم برای اطلاع از زمان حرکت قطارها و قیمت بلیط آن ها، فقط می توانستند از طریق آژانس های مسافرتی اقدام کنند که مراجعه کردن حضوری را می طلبید، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی منابع جدید دیگری نیز برای این کار اضافه شده اند که شما می توانید بدون مراجعه حضوری از تمامی اطلاعات مربوط به قطارها با خبر شوید.

 در این مقاله به بررسی منابعی که می توان در آن ها حرکت قطار ها و قیمت بلیت ها را استخراج کرد، میپردازیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

سر فصل های عنوان شده در این مقاله عبارتند از:

  • دسترسی پیدا کردن به اطلاعات راه‌آهن از طریق وب سایت ها
  • دسترسی پیدا کردن به اطلاعات راه‌آهن از طریق اپلیکیشن ها

 دسترسی به اطلاعات راه آهن از طریق وب سایت ها

با این که بعضی از مردم برای مسافت های زیاد هواپیما را انتخاب می‌کنند ولی تعداد زیادی از افراد بر این باور هستند که از لحظه به لحظه ی مسیر سفر نیز باید لذت برد و هواپیما گزینه ی مناسب آن ها نیست. همچنین مسافرت با ماشین برای عده ی زیادی خسته کننده و طاقت فرسا است که دوست ندارند پشت فرمان بنشینند و در جاده های شلوغ رانندگی کنند. آن‌ها تمایل دارند که پای خود را رو پای دیگر بیندازند و از همه ی شهرها و روستاهایی که در مسیر مبدأ تا مقصد وجود دارند، دیدن کنند. به همین دلیل قطار به ‌عنوان یک وسیله حمل ‌و نقل عمومی طرفداران بسیاری را دارد. در نتیجه اولین موضوعی که برای سفر با قطار به آن احتیاج دارید، اطلاعات مربوط به زمان حرکت قطارها و قیمت بلیت ها است.

مشاهده کردن اطلاعات مربوط به حرکت قطار ها و قیمت بلیت ها به صورت اینترنتی از طریق وب سایت ها، محدودیت زمانی ندارد و در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس است. انجام دادن این کار به صورت حضوری، به صرف هزینه و زمان نیاز دارد که در دنیای دیجیتال امروز دیگر طرفداران زیادی ندارد. به همین منظور بعضی از دفاتر مسافرتی و آژانس ها با بهره مندی از روش های جدید، خدمات خود را از حالت فیزیکی به الکترونیکی تغییر دادند که در سایت های خود اطلاعات را به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار داده اند. این امر موجب صرفه جویی در وقت و انرژی و قدرت انتخاب بیشتر در تهیه بلیت خواهد شد.

رجا:

سازمان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که شرکت قطارهای مسافری بری رجا نام دارد و سایت رسمی خود را با آدرس اینترنتی www.raja.ir  را در سال ۱۳۸۳ راه‌اندازی کرده است. شما می توانید برای آگاهی یافتن از اطلاعات حرکت قطارها و قیمت بلیت ها با مراجعه به این وب سایت تمامی اطلاعات را در جای خود از پشت کامپیوتر و یا گوشی هوشمند مشاهده کنید.

همچنین می توانید اطلاعات مربوط به حرکت قطارها و قیمت بلیت ها را در سایت های فعال دیگری که در زمینه حمل و نقل ریلی فعالیت می کنند نظیر سفیر، قاصدک۲۴ با آدرس www.ghasedak24.com ، علی بابا با آدرس www.alibaba.aero و همچنین فدک با آدرس www.fadaktrains.com استفاده کنید.

وب سایت فدک

وب سایت فدک
وب سایت فدک

قطارهای لوکس فدک، اولین قطار پنج ستاره ایرانی که محصولات ایمن و خدمات با کیفیتی را برای هم میهنان فراهم نموده است. شما می توانید مسیرهای حرکت شهرهای مختلف، روزهای حرکت و قیمت بلیت ها را در وب سایت فدک مشاهده کنید. همچنین معرفی قطار ها و سطوح خدمات قطارهای پنج ستاره فدک را نیز در سایت مشاهده می توان کرد.

دسترسی به اطلاعات راه آهن از طریق اپلیکیشن ها

دسترسی به اپلیکیشن
دسترسی به اپلیکیشن

امروزه با گسترش تکنولوژی و فضاهای مجازی بهتر است با آن ها حرکت کرد و از ربات ها، شبکه‌های اجتماعی و app ها در زمینه‌های متفاوت از جمله در حیطه ی حمل و نقل استفاده کرد. یکی از منابع استخراج اطلاعات ریلی کشور استفاده کردن از ربات تلگرامی @irRail_bot است که می‌تواند کمک زیادی به مسافران در حیطه اطلاعات مربوط به حرکت قطارها و قیمت بلیت ها کند.

اپلیکیشن ها

اپلیکیشن همقطار در زمینه اطلاعات مربوط به راه آهن از جمله زمان حرکت، مسیرها و قیمت بلیت های قطار فعالیت دارد و اطلاعات را در در اختیار کاربران قرار می دهد. توجه داشته باشید با دانلود و نصب اپلیکیشن همقطار می‌توانید به امکاناتی مانند خرید بلیت نیز دسترسی داشته باشید.

همچنین با استفاده از اپلیکیشن فدک نیز می توانید اطلاعات مربوط به قطارهای فدک و خرید و رزرو بلیت را انجام دهید.

سفر کردن با قطار به دلیل داشتن مزایای بالایی که دارد، گزینه ی انتخابی بسیاری از افراد محسوب می شود. در این مقاله به بررسی منابع موجود برای مسافران ریلی به منظور اطلاع از زمان حرکت قطارها و بلیت قطارها در دنیای مدرن امروزی که دیگر نیازی به رفتن به راه آهن و شرکت های مسافربری نیست، همانند وب سایت ها و اپلیکیشن ها پرداختیم. وب سایت فدک یکی از معتبرترین منابع دریافت اطلاعات سفر است.

سفر با قطار علاوه بر امنیت بالا و راحتی در طول سفر، خاطرات خوشی را برای مسافران رقم خواهد زد. البته این مهم در صورتی تحقق می یابد که در انتخاب قطار مناسب دقت لازم را داشته باشیم.

قطارهای ۵ ستاره فدک، کلیه امکانات لازم جهت سفری خوش را برای مسافران خود ایجاد نموده است

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x