تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار از تهران به اصفهان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

موضوعی که امروز قصد پرداختن به آن را داریم بلیط قطار از تهران به اصفهان است. اصفهان یکی از تاریخی ترین شهر های ایران بوده و کارشناسان معتقدند که قدمت این استان با قدمت خود ایران برابری می کند.

استان اصفهان که به پایتخت فرهنگی جهان اسلام معروف است هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. فاصله این شهر تا پایتخت ۴۱۴ کیلومتر و از سال ۱۳۴۷ به خطوط ریلی ایران متصل شده است. یکی از محبوب ترین بلیط های قطار این استان بلیط قطار از تهران به اصفهان می باشد.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه مطالب ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع تری بیابید و به پاسخ سوالات خود برسید.

  • بلیط قطار از تهران به اصفهان ما چگونه تهیه کنیم؟

  • چه قطارهایی در مسیر تهران به اصفهان در تردد هستند؟

  • قطار مسیر تهران به اصفهان در چه ایستگاه هایی توقف دارد؟

  • قیمت بلیط قطار از تهران به اصفهان چقدر است؟

  • نحوه تهیه آنلاین بلیط قطار از تهران به اصفهان چگونه است؟

[/stextbox]

 

 

بلیط قطار از تهران به اصفهان ما چگونه تهیه کنیم؟

با توجه به اینکه سفر به  استان اصفهان در بین توریست های ایرانی و خارجی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و اغلب مردم برای سفر به این استان تاریخی از وسیله نقلیه قطار استفاده می‌کنند بسیاری از وب سایت ها و تعاونی های عرضه بلیط اقدام به ارائه این بلیط کردند، حال اینکه بلیط قطار از تهران به اصفهان از محبوبیت بیشتری برخوردار است مخصوصاً در بین توریست های خارجی.

برای تهیه این بلیط کافی است به سایت های معتبر و تایید شده توسط شرکت های بزرگ ریلی سر بزنید و به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به اخذ بلیط کنید. همچنین می توانید به یکی از پایانه های فروش مراجعه کنید و بلیط خود را تهیه فرمایید.

 

چه قطارهایی در مسیر تهران به اصفهان در تردد هستند؟

مسافران عزیزی که بلیط قطار از تهران به اصفهان را تهیه کرده اند می توانند با قطار های چهارستاره غزال با واگن های کوپه ای ۴ نفره، قطار های سه ستاره خلیج فارس با واگن های کوپه ای 4 نفره و قطار های سه ستاره شش تخته میلاد با واگن های کوپه ای ۶ نفره تردد کنند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به برخی از امکانات قطارهای فدک اشاره می کنیم

  • تهویه: یکی از مهمترین عوامل آسایش و راحتی مهمانان قطار در طول سفر، وجود هوای مطبوع در داخل کوپه است

  • رفتار کارکنان: مهمانداران حاضر در قطارها بیشترین ارتباط با مسافران را داشته و سطح خدمات ارائه شده توسط ایشان عاملی مهم و تعیین کننده در میزان آسایش و رضایت مسافران خواهد بود.

  • پذیرایی و سرو غذا در کوپه: یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار در بالابردن کیفیت سفرهای ریلی تنوع و کیفیت پذیرایی داخل کوپه است.

  • سرگرمی: سفر با قطار (بخصوص سفرهای طولانی) در صورت عدم وجود ابزارهای سرگرمی در کوپه، می تواند کسل کننده باشد.

[/stextbox]

 

قطار مسیر تهران به اصفهان در چه ایستگاه هایی توقف دارد؟

عزیزانی که می‌خواهند از تهران به استان اصفهان سفر کنند می‌توانند در یکی از ایستگاه‌های فیروز آباد، کاشان، سرخ گل، بادرود، اسپیدان، گرم آب، چاریسه و یا سیستان توقف داشته باشند. مسافران عزیز آگاه باشند که این یک سفر 7 ساعته می باشد.

 

 قیمت بلیط قطار از تهران به اصفهان چقدر است؟

تعیین قیمت بلیط به یکسری پارامترها بستگی دارد از جمله: نوع شرکت ریلی، خدماتی که موقع اخذ بلیط خواستار آن بوده اید مثلاً استفاده از رستوران های قطار، سپردن بارهای اضافی به قسمت باربری قطار و … بنابراین نمی‌توانیم بگوییم که قیمت تمام شده این بلیط چقدر است.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.[/stextbox]

 

نحوه تهیه آنلاین بلیط قطار از تهران به اصفهان چگونه است؟

برای تهیه بلیط به صورت اینترنتی کافی است یکی از سایت های معتبر را انتخاب کنید و در قسمت تهیه بلیط آن فیلد های عنوان شده یعنی یک طرفه یا دوطرفه بودن، مبدا و مقصد، تاریخ رفت، نوع بلیط (عادی، ویژه برادران ،ویژه خواهران و یا حمل خودرو)، تعداد مسافران و تیک گزینه در بست بودن یا نبودن را انتخاب کنید و گزینه جستجو را بزنید.

 

خرید بلیط تهران اصفهان
نحوه تهیه آنلاین بلیط قطار از تهران به اصفهان چگونه است؟

با اتمام این مراحل می‌توانید از قیمت تمام شده بلیط خبردار شوید و اقدام به خرید اینترنتی کنید. در این روش شما می توانید قیمت بلیط خود را با سایر شرکت‌های ریلی نیز مقایسه کنید.

در پایان اینکه بلیط خود را از سایت های خریداری کنید که بلیط شما را به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی کنند و حتی امکان عودت بلیط برای شما فراهم باشد. سفر خوبی را برای شما آرزومندیم.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’

✅ استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین و انجام راهنمایی به مهمانان در ابتدای سفر

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x