تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار مشهد تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله با بررسی قیمت بلیط قطار مشهد تهران با شما هستیم. اگر قصد سفر با قطار از مشهد به تهران را دارید، ممکن است مایل باشید تا در مورد ایستگاه راه آهن تهران نیز اطلاعاتی داشته باشید. بدین منظور ازز آنجایی که مقصد سفر شما تهران است ، بخشی از این مقاله به معرفی و بررسی پیشینه ایستگاه راه آهن تهران پرداخته می شود .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

بدین منظور در این مقاله سعی می شود تا به سوال های زیر پاسخ داده شود:

  • قیمت بلیط قطار مشهد به تهران چه قدر است؟

  • معمارساختمان راه آهن تهران کیست؟

  • ساختمان راه آهن چگونه ساخته شده است؟

[/stextbox]

 

قیمت بلیط مشهد به تهران

برای آگاهی از قیمت بلیط قطار مشهد به تهران کافی ست وارد سایت فدک شوید  و از قیمت دقیق و لحظه ای بر اساس نوع قطار انتخابی آگاهی یابید.

اگر قیمت بلیط  قطار معمولا قیمت با ثباتی دارد لیکن بهتر است برای آگاهی دقیق به سایت مجموعه فدک وارد شوید. زمان ، تعداد، نوع قطار و دیگر اطلاعات لازم را وارد نموده و به راحتی بلیط خود را تهیه کنید. در ضمن به یاد داشته باشید برای سفر به مشهد با تور هم می توانید به سایت فدک مراجعه کنید و از بلیط هایی که همراه با هتل ارائه می شود استفاده کنید. تا بتوانید با آرامش از محل اقامت خود در زمان سفر ، مسافرت خود را آغاز نمایید.

قیمت بلیط مشهد به تهران
قیمت بلیط مشهد به تهران

معمار مجموعه راه آهن تهران

ساختمان پایانه سامانه ریلی تهران در ۲۳ ماه مهر درسال ۱۳۰۶ , با حضور اولین پادشاه سلسله پهلوی در زمین ها جنوبی شهر تهران , که همگی آن خارج از ورودی گمرک به همین جهت انتخاب شده بود , شروع شد . پایانه سامانه ریلی تهران تقریبا ۱۷۴ هکتار وسعت دارد که به خیابان‌های شوش – کشتارگاه ،  بزرگ راه بعثت و خیابان ری محدود می شود.

معمار اساسی پایانه راه آهن یک مهندس اهل اکراین(  ولادیسلاو ولادیسلاوویچ گارادیتسکیی) می باشد که در سال ۱۸۶۳ تولد یافته است و در سال ۱۹۲۰ به کشور لهستان هجرت مینماید آن گاه بوسیله کمپانی متعلق به آمریکا جهت بنای پایانه سامانه ریلی تهران به کشور ایران مدعو میگردد و در سال ۱۹۳۰ در شهر تهران میمیرد و پیکر  وی را در قبرستان مخصوص ارامنه تهران در جنوب شهر به خاک می سپارند.

ولی آقای کریم طاهرزاده بهزاد ( تولد یافته در ۱۲۷۶ تهران – اخوی نقاش دارای شهرت حسین بهزاد ) بر فعالیت نظارت داشته است . کریم بهزاد در کشور ترکیه به علم آموزی میپردازد و فارغ‌التحصیل دانشگاه فنی شهر استانبول می باشد . در سال ۱۲۹۷ ( دو سال پیش از شروع پادشاهی رضاخان )  به کشور آلمان سفر می کند و بعداز انتهای تحصیلات دانشگاهی در سال ۱۳۰۶ به کشور ایران برگشت .

 

ساختمان راه آهن تهران

ساختمان پایانه راه آهن بنایی مرتبط با زمان پهلوی اولیه است که در جنوب عرصه راه آهن در تهران جای گرفته است . این اثر در مورخ ۲۰ اسفند ۱۳۷۹ با شمارهٔ تثبیت ۳۶۳۹ به‌عنوان یکی اثرها ملی جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسیده‌است .

بنای پایانه مرکزی سامانه ریلی , با توجه ویژه به شکوه معماری کشور‌ایران باستان , با به کارگیری از روش اکسپرسیونیسم ساخته شد . محل ورود پایانه مرکزی بزرگ می باشد و این ریتم از روش پنجره‌ها و جرزهای سرتاسری دیوار ها هم پر واضح می باشد کل مجموعه پایانه از فونداسیون تا حتی سازه سقف با مصالح مدرن  آهن و سیمان تاسیس شده است و پنجره‌های آن از برنز نمای فرنگی آن از سنگ سپید تراورتن می باشد که از معادن سنگ پل سپید مستخرج شده است .

از مجموعه  مساحت پایانه تهران اندازه ای نزدیک به سی هزار متر مربع به پایانه مسافری مختص شده است که مشتمل بر تالار انتظار و پنج سکوی سوار شدن مسافر می باشد

 

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی
  • اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار
  • و …..

[/stextbox]

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x