تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

منوی غذای قطار فدک با کیفیت ترین سرو غذا در قطارهای بین شهری

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

قطار فدک

منوی غذای قطار فدک با کیفیت ترین سرو غذا در قطارهای بین شهری

سفر با قطار، به دلیل امنیت و سهولت در جابجایی همواره مورد توجه مسافران بسیاری بوده است. علاوه بر عواملی مانند راحتی، آرامش، امنیت و سایر نکاتی که در انتخاب این وسیله برای سفر مورد توجه قرار می گیرند، منوی غذایی قطارهای فدک نیز عامل مهمی در انتخاب این قطارها برای سفر است.

یکی از دغدغه های مسافران هنگام سفر با قطار، موضوع غذا است. این به این دلیل است که قطارها در طول مسیر توقف چندانی نداشته و مانند جاده ها چیزی به نام رستوران های بین راهی در مسیر حرکت قطارها وجود ندارد. رستوران های داخل قطارها نیز معمولاً ظرفیت زیادی نداشته و متأسفانه غذاهای ارائه شده در آن ها نیز از کیفیت چندانی برخوردار نیستند. بنابراین مسافران قطارها باید حتماً وعده های غذایی مناسبی را با توجه به طول مسیرشان همراه خود داشته باشند که انجام این کار بسیار پر دردسر است. با توجه به اینکه قطار فدک رضایت مسافران را اصلی ترین رسالت خود می داند، اقدام به ارائه غذاهای بسیار با کیفیتی در طول سفر کرده است. علاوه بر این با میان وعده های متنوع و انواع نوشیدنی ها از مهمانان خود به بهترین شکل ممکن پذیرایی می کند.

آنچه خواهید خواند عبارت است از:

  • قیمت غذا در قطار فدک

  • منوی غذای قطار فدک

  • سرو غذا در قطار

قیمت غذا در قطار فدک

قطارهای ۵ ستاره فدک علاوه بر توجه ویژه ای که به کیفیت غذاها داشته اند، قیمت آن ها را نیز مد نظر قرار داده اند. منوی غذایی این قطارها در حالی که کیفیتی در حد منوی غذایی خطوط هوایی دارد اما بسیار مقرون به صرفه تر است.

برای مسافران قطارهای لوکس فدک این امکان فراهم است که هنگام رزرو بلیط قطار، فرآیند رزرو غذا در قطار را نیز طی کنند و خودشان از منوی غذایی موجود غذای خود را انتخاب کنند. به این ترتیب می توانند با خیال آسوده تر سفر خود را آغاز کنند. همچنین می توانید برای هر کدام از همراهان خود غذای مورد علاقه شان را از قبل سفارش بدهید.

به این موضوع توجه فرمایید که با سفارش غذا، مبلغ اضافه ای از مهمانان دریافت نشده و هزینه غذا با هزینه بلیت قطار محاسبه شده است.

خرید غذا در قطار نیز مشکلات خود را دارد، یکی از مهم ترین آن تمام شدن غذا است. فکر کنید در میان راه متوجه شوید غذا تمام شده است و هیچ راهی جز تحمل نخواهید داشت.

از آنجایی که سفر با قطار ساعت‌ها طول می کشد، این نکته می تواند به مشکل بزرگی تبدیل شود. در این شرایط رزرو غذا در زمان خرید بلیت قطار امری به صرفه و عاقلانه است.

به این موضوع توجه فرمایید که با سفارش غذا، مبلغ اضافه ای از مهمانان دریافت نشده و هزینه غذا با هزینه بلیت قطار محاسبه شده است.

منوی غذای قطار فدک

منوی غذای قطار فدک بسیار متنوع و با کیفیت ارائه می شود. غذاها در قطارهای این مجموعه زیر نظر یک کترینگ ایرانی – اتریشی به نام دونا آماده و طبخ می شوند. کترینگ دونا یکی از بزرگترین کترینگ های خطوط ریلی در آسیا می باشد. تلاش این گروه حرفه ای بر این است که غذاهای اروپایی با توجه به ذائقه ایرانی آماده و سرو شوند. تمامی مواد اولیه، کاملاً بهداشتی و سالم هستند و شناسنامه کیفیت محصول برای آن ها به طور کامل پر می شود.

در قطارهای فدک کترینگ تخصصی دونا برای ارائه بهترین خدمات به مسافران محترم به کار گرفته شده است. در وعده صبحانه از موادی با شیرینی بالاتر استفاده می شود تا انرژی لازم را در طول روز تأمین کند. در وعده نهار نیز غذاها با ترکیبی از قند و پروتئین آماده می شوند و برای شام نیز غذاها از فیبر و پروتئین غنی خواهند بود. این غذاها در آشپزخانه صنعتی طبخ و آماده می شوند تا شما طعمی متفاوت را تجربه کنید و از سفر خود لذت بیشتری ببرید. ضمناً این منوی غذایی از تنوع خوبی برخوردار بوده و به تمامی سنین مخصوصاً کودکان توجه ویژه ای داشته است. همکاران ما در تیم های تخصصی، منویی از غذاهای مختلف را در اختیار کودکان قرار داده تا بهترین آن ها را به انتخاب خود بچه ها به منوی غذایی فدک اضافه کنند.

یادآوری می کنیم که در زمان خرید بلیط قطار امکان انتخاب نوع غذا را از منوی غذایی قطار فدک خواهید داشت.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های منوی غذای قطار فدک در قطارهای پنج ستاره آن این است که غذاها کاملاً مطابق ذائقه و سلیقه غذایی ایرانیان، که در انتخاب طعم غذا بسیار سخت گیر و حساس هستند، طبخ می‌شود. این ویژگی نه فقط مختص غذاهای ایرانی است که اگر غذاهای خارجی قطار فدک را میل کنید، باز هم بر آن صحه می‌گذارید.

 

منوی غذای قطار فدک
منوی غذای داخل قطار

 

سرو غذا در قطار

قطار فدک هدف اصلی خود را بر ارائه بهترین خدمات به مسافران خود اختصاص داده است. در راستای تحقق این هدف از کادری آموزش دیده برای خدمت رسانی و سرو غذا استفاده می کند. سرو غذا موضوعی مهم است که اگر درست انجام نشود آسیب زیادی به اعتبار این قطارها خواهد رساند. غذاها باید با دمای مناسب و در کمترین زمان سرو شده و در اختیار مسافران قرار بگیرند.

در حال حاضر تمام غذاها با توجه به زمان حرکت قطار، به صورت تازه طبخ شده و با سلیقه اروپایی تزئین می شوند. همچنین برای حفظ تازگی و سلامت غذاها تماماً به صورت وکیوم شده و در ظروف یک بار مصرف عرضه می گردند.

قطار فدک خدمات خود را در چهار سطح مختلف ارائه می کند؛ که هرکدام امکانات ویژه ای در سرو و ارائه غذا دارند. وعده های غذایی قطار، شامل دسر، غذای اصلی و پیش غذا سرو می شوند و اگر از سرویس های ویژه استفاده کنید، غذا در ظروف چینی سرو خواهند شد.

تمامی این خدمات توسط مهمانداران آموزش دیده قطار انجام می گیرد تا به بهترین شکل از مسافران پذیرایی شود.

هم چنین این مهماندارها به منظور راحتی بیشتر شما تنها زمانی که بخواهید حاضر می شوند؛ یک نیم کوپه نیز کنار هر واگن مخصوص مهمانداران تعبیه شده است که در هر ساعت و بدون محدودیت در سفارش، برای شما نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو ‌کنند.

بر اساس آنچه ذکر شد غذا، شیوه سرو آن و قیمت ها در سفر با قطار، که شامل ساعات طولانی می شود، امری بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. قطار فدک با کادری با کیفیت، با تجربه و آموزش دیده آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران عزیز می باشد.

بدون شک از نظر مجموعه فدک، ایرانیان لایق بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات مسافرتی و گردشگری هستند.

مهمانداران قطار فدک
سرو غذا به بهترین شکل ممکن توسط مهمانداران آموزش دیده فدک

 

سخن پایانی

اگر برای سفر قطار را انتخاب کرده اید احتمالاٌ یکی از دغدغه های اصلی شما غذا در طول سفر خواهد بود. غذایی که کامل، خوش طعم و گرم باشد و برای سرو آن کمترین زحمت را متحمل شوید. قطارهای 5 ستاره فدک با ارائه منوی کاملی از غذا و انواع نوشیدنی خیال مسافران را در این مورد راحت کرده است. شما می توانید غذایی با کیفیت و گرم را نوشجان کرده و در هر لحظه از سفر نوشیدنی دلخواه خود را میل کنید.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
17 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رويا
رويا
5 سال قبل

سلام
من معذور شرعي هستم كه غذاي آشپز اتريشي را بخورم لطفا بفرماييد آشپزها مسلمان و ايراني هستند يا مختلطاز مسلمان و غير مسلمان؟

نفيس
نفيس
پاسخ به  رويا
5 سال قبل

سلام ايا اشپزهاي اتريشي مسلمان و ايراني هستند ؟

مهران
مهران
5 سال قبل

سلام من موقع خرید بلیط قطار فدک منو غذای سالم رو انتخاب کردم میشه بگید چه جور غذایی هست که من انتخاب کردم

علوی
علوی
4 سال قبل

کیفیت خدمات فدک به نظر من در بین تمامی ترن های ایران بی نظیره!!
من فدک رو به همه دوستان معرفی میکنم
چندین بار افتخار سفر با فدک را داشتم کاملا هم راضی هستم (صد البته که غذاشون رستوانی و حرفیه یه)
متشکرم

trackback
با کلاس‌های مختلف قطار آشنا شوید | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] امکانات قطارهای ۶ تخته لوکس با پذیرایی عصرانه امکان استفاده از خدمات بهتر با هزینه کمتر را برای […]

trackback
قیمت بلیط قطار فدک تهران شیراز | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] بارهای اضافی ، در بست بودن کوپه یا عادی بودن آن، نحوه پذیرایی در قطار و… بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت بلیط قطار فدک […]

trackback
قیمت بلیط قطار مشهد الی تهران | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] ویژه مثل اینترنت آفلاین ، کتابخانه ،سرویس بهداشتی  رستوران  ویژه در داخل خود قطار و …  می باشد . ( این نوع با خدمات ویژه رفاهی در اختیار […]

trackback
قطار غزال تهران مشهد | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] تهران مشهد امکانات ویژه ای نظیر سرو رایگان غذا در داخل رستوران های قطار وجود دارند . که این غذاها به صورت تست به مسافران قطار […]

trackback
قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه ۲ | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] سرویس در این نوع قطارها در ۲ وعده امکان پذیر است. برای صرف غذا در قطار می توانید از خدماتی که در قطار در اختیار شما قرار داده […]

احسان
احسان
4 سال قبل

غذای چیکن قطار فدک بی نظیره پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید

جواد
جواد
پاسخ به  fadakadmin
4 سال قبل

سلام مدیر محترم درباره مسلمان بودن سر آشپز لطفا توضیح دهید. متشکرم

نیما سجادی
نیما سجادی
4 سال قبل

من از دوستانم تعریف منوی غذای قطار زندگی رو شندیده بودم امتحانم کردم ولی کیفیت منوی غذایی قطار فدک با اختلاف از همه بهتره

سجاد احمدی
سجاد احمدی
4 سال قبل

با کیفیت خوبی که غذا های قطار فدک داره نسبت به مبلغش می ارزه چون قیمت غذاهای قطار رجا در قیاس با قطار فدک مقرون به صرفه نیستش و اون کیفیت رو ارائه نمیدن

نوشته های مرتبط

17
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x