تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

هتل سنتی کاشان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی هتل سنتی کاشان

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

آشنایی با شهر کاشان

معرفی صنایع دستی کاشان

امکانات هتل سنتی کاشان

[/stextbox]

 

آشنایی با شهر کاشان

شهر دیدنی و زیبای کاشان یکی از شهرهای زیبای استان اصفهان است که فرش های بی نظیر و معروفی دارد که زبان زده خاص و عام است این شهر زیبا که مردم ایران از دیر باز این شهر را با گلاب گیری و صنایع دستی و آثار تاریخی می شناسند . با وجود اینکه این شهر آب و هوایی گرم دارد ولی دارای گل های خوش بویی است که دل هر بیننده ای را می رباید .

آشنایی با شهر کاشان
آشنایی با شهر کاشان

معرفی صنایع دستی کاشان

بیشتر مردم شهر کاشان کشاورزی می کنند و به کاشت غلات و پنبه مشغول هستند علاوه بر کشاورزی صنعت فرش دستباف و ماشینی هم بصورت زیادی در این شهر تاریخی رواج دارد شهر کاشان که به شهر گل و گلاب نیز معروف است و هر ساله زمان خاصی دارند که به امر گلاب گیری مشغول می شوند

و گلاب کاشان یکی از مرغوب ترین گلاب های ایران و جهان است . به جاهای دیدنی و تاریخی این شهر میتوان به باغ فین ،مسجد جامع، مسجد و مدرسه آقا بزرگ  و تپه سیلک را می توان نام برد که هر ساله خیل عظیمی از مردم مشتاق ایران به دیدن این شهر تاریخی می آیند . در سفر به این شهر یکی از اقامتگاه های لوکس و ارزان این شهر که می توانید برای استراحت انتخاب کنید

امکانات هتل سنتی کاشان

هتل سنتی کاشان است که هر ساله پذیرای مهمانان عزیز شهر کاشان می باشد و در هتل سنتی کاشان اقامتی شگفت انگیز و رویایی و به یاد ماندنی خواهید داشت.در هتل سنتی کاشان که برای مهمان و هموطنان گرامی آماده و مهیا شده است.

امکانات هتل سنتی کاشان
امکانات هتل سنتی کاشان

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال 1397[/stextbox]

سیستم گرمایشی و سرمایشی

این هتل از سیستم های گرمایشی و سرمایشی بسیار عالی و مدرن استفاده شده است از امکانات رفاهی آشپزخانه از قبیل یخچال و غیره برخوردار است . در هر اتاق از وسایل خواب به میزان کافی و کمد لباس حوله سجاده نماز تلوزیون و صابون و مایع ظرفشویی و دستشویی قرار داده شده است .

تا مهمانان عزیز این هتل در آرامشی زیبا استراحت کنند و البته چشم انداز این هتل با بافت تاریخی آن بسیار زیبا می باشد .هتل سنتی شهر کاشان طوری ساخته شده که مهمانان عزیزی که به بناهای تاریخی و سنتی علاقمند هستند شکل و ساخت اتاق ها تداعی کننده اماکن گذشته خیلی دور این شهر می باشد که خود برای هر مسافری شبی خاطره انگیز و زیبا را تداعی خواهد کرد و می تواند بعد از شبی که در این هتل زیبا استراحت می کند فردای آن روز به دیدن اماکن تاریخی و علمی و سیاحتی و زیارتی این شهر برود.

سیستم گرمایشی و سرمایشی
سیستم گرمایشی و سرمایشی

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x