تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

کافه های مشهد برای یک دورهمی شاد و آرام

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

معرفی بهترین کافه های مشهد

شهر مشهد به دلیل موقعیت ویژه‌ای که بارگاه امام رضا (ع) به آن بخشیده، همواره مورد توجه زائران بوده و سالانه میزبان مسافران بسیاری است. علاوه بر این، مشهد یکی از کلان‌شهرهای ایران است و جمعیت بسیاری ساکن این شهر هستند. بر همین اساس، مشهد میزبان رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری است که علاوه بر مسافران و گردشگران، به شهروندان مشهدی نیز خدمات می‌دهند. مسافران و زائران می‌توانند پس از بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد در کافه های این شهر استراحت کرده و گلویی تازه کنند. در ادامۀ این مطلب با ما باشید تا شما را با تعدادی از کافه‌ های مشهد آشنا کنیم.

بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه گردی در شهر مشهد: لذت تجربۀ طعم‌های اصیل

مشهد، به عنوان پایتخت معنوی ایران، فقط اماکن مذهبی و زیارتی را در خود جای نداده است. این شهر زیبا، با داشتن کافه‌های متنوع و جذاب، به پاتوقی برای اهالی و مسافران تبدیل شده و لحظات خاطره‌انگیزی را برایشان رقم می‌زند. در این مقاله، سفری به دنیای کافه‌های مشهد خواهیم داشت و تعدادی از بهترین و معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط قطار کوپه دربست فدک به وب‌سایت ما مراجعه کنید. در ادامه با کافه های معروف مشهد آشنا خواهیم شد.

تنوع بی‌نظیر کافه‌های مشهد

مشهد با داشتن طیف گسترده‌ای از کافه‌ها، برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای مناسب ارائه می‌دهد. از کافه‌های سنتی با فضایی دنج و آرامش‌بخش گرفته تا کافه‌های مدرن و امروزی با دکوراسیونی شیک و منحصر به فرد، در این شهر می‌توانید کافه مورد علاقه خود را پیدا کنید. شما برای سفر از رشت به مشهد می‌توانید ابتدا از طریق قطار تهران رشت اقدام کرده و سپس برای رسیدن به مشهد اقدام کنید.

کافه‌های مشهد؛ مناسب برای هر سلیقه‌ای

  • کافه‌های دوستداران قهوه: اگر به دنبال قهوه‌ای باکیفیت و خوش‌طعم هستید، کافه‌های تخصصی قهوۀ مشهد گزینه‌های ایده‌آلی برای شما هستند. در این کافه‌ها، می‌توانید انواع قهوه‌های سرد و گرم را با روش‌های مختلف دم‌آوری امتحان کنید و از عطر و طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.
  • کافه‌های دنج و صمیمی: برای دورهمی‌های دوستانه یا خلوت کردن با خودتان، کافه‌های دنج و صمیمی مشهد بهترین انتخاب هستند. در این کافه‌ها می‌توانید با فضایی آرام و دلنشین، از نوشیدنی و خوراکی‌های مورد علاقۀ خود لذت ببرید و در کنار آن، کتاب بخوانید، کار کنید یا با دوستانتان صحبت کنید.
  • کافه‌های لوکس و مجلل: اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و لاکچری هستید، کافه‌های لوکس و مجلل مشهد را امتحان کنید. این کافه‌ها با دکوراسیونی چشم‌نواز و خدمات عالی، لحظات به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.
  • کافه‌های روباز: در فصل‌های گرم سال، کافه‌های روباز مشهد می‌توانند مکانی ایده‌آل برای گذراندن وقت باشند. در کافه های قلیون دار مشهد با فضای روباز آن‌ها می‌توانید در کنار نوشیدن قهوه یا چای، از هوای تازه و فضای دلنشین لذت ببرید.

اگر در سفر به استان گیلان، از بازدید از پارک جنگلی سراوان رشت لذت برده‌اید، باید بگوییم در شهر مشهد هم پارک‌ها و مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای وجود دارند که هوش از سرتان خواهند برد. حال با کافه های مشهد نزدیک حرم و دیگر محله‌های شهر آشنا می‌شویم.

کافی‌شاپ تراس؛ هم رستوران و هم کافه

یکی از بهترین کافه های مشهد، کافه تراس است. کافی شاپ تراس، کافه‌ای بسیار دلباز است که هم فضای روباز و هم بسته دارد. این کافه به دلیل موقعیت مکانی خود، چشم‌انداز زیبایی به پارک ملت مشهد دارد. نزدیکی این کافه به مراکز خرید مشهد فرصت مناسبی برای استراحت و نوشیدن چای را به شما می‌دهد. کافه رستوران تراس مشهد با ارائۀ  غذای با کیفیت، قیمت مناسب، فضای دلنشین و پرسنل خوش برخورد، می‌تواند انتخاب خوبی برای  شما باشد. اگر به دنبال یک کافۀ خوب در مشهد هستید، حتماً به کافه رستوران تراس سر بزنید.

  • آدرس: ابتدای بلوار وکیل آباد، بین امامت ۶ و ۸
کافه رستوران تراس مشهد
کافه رستوران تراس مشهد

کافه ویو کوهسر؛ با چشم‌اندازی وسیع به شهر

اگر به دنبال کافه‌ای با چشم‌اندازی زیبا هستید، کافه ویو کوهسر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کافه در کوهستان‌های اطراف مشهد واقع شده است و از آن‌جا می‌توانید نمایی گسترده و وسیع از شهر را ببینید. در کافه ویو کوهسر می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، و همچنین غذاهای سبک را سفارش دهید.

  • آدرس: مشهد، انتهای هاشمیه، مجتمع کوهسر، ورودی b، روبه روی تالار، درب۷

کافی شاپ کاسابلان؛ دنج و صمیمی

کافی شاپ کاسابلان یکی از کافه های تازه تأسیس است که دکوراسیون جذابی دارد. در این کافه صبحانه نیز سرو می شود و انتخاب نوعی از صبحانه به نام خاچاپوری به عهدۀ مشتریان خواهد بود. در این کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرد و قهوه هم سرو می شوند. این کافه با فضای  دنج و  صمیمی خود،  محلی  مناسب برای  استراحت و گذراندن وقت در کنار دوستان و خانواده است. این کافی‌شاپ بیشتر برای صرف صبحانه مناسب است و منوی آن شامل نهار و شام نیست. اگر به دنبال یکی از بهترین کافه های مشهد هستید بهتر است سری به اینجا بزنید.

  • آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، خیابان شهید سرهنگ قاسمی، نبش قاسمی ۳ 

کافی شاپ تونل؛ همه چیز در یک جا

کافی شاپ تونل هم یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های مشهد است که صبحانه نیز سرو می کند. این کافه با طراحی فضای داخلی و فضای باز، سلیقه‌های مختلف را راضی نگه می‌دارد. یکی از خوردنی‌های پرطرفدار کافه تونل کرپ مخصوصی است که در صبحانه سرو می شود. کافه تونل علاوه بر منوی متنوع، فضایی  دلنشین و آرامش‌بخش نیز دارد.

دکوراسیون این کافه ساده و مدرن است و  از  نورپردازی ملایمی  نیز بهره‌ می‌برد. همچنین موسیقی  ملایمی در کافه پخش می‌شود که به فضای آرامش‌بخش آن می‌افزاید. کافه تونل مکانی مناسب برای  قرارهای دونفره، ملاقات با دوستان، مطالعه و کار است. همچنین این کافه دارای فضای (VIP) نیز  هست که می‌توانید برای برگزاری مناسبات خاص از آن استفاده کنید.

  • آدرس: بلوار صارمی، بین صارمی ۲۲ و ۲۴
کافه تونل مشهد
کافه تونل مشهد

کافه هترا؛ با اتاق‌های هرمی شیشه‌ای

هترا، یکی از کافه های قلیون دار مشهد است که با ارائۀ فضایی متفاوت، مشتریان خود را حسابی غافلگیر می‌کند. در این کافه، اتاق‌های هرمی شیشه‌ای طراحی شده‌اند که فضای جالبی را برای استراحت و سرو غذا و نوشیدنی فراهم کرده‌اند. این کافه، منوی کاملی برای صبحانه و انواع نوشیدنی و سالاد دارد و تقریباً تمامی سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. در کافه هترا امکان برگزاری جشن تولد نیز وجود دارد. در این کافه می‌توانید از انواع امکانات از جمله سفارش قلیان، موسیقی زنده، پارکینگ و دکوراسیون زیبا و جذاب بهره‌مند شوید.در این کافه انواع غذاهای فرنگی، نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و کیک سرو می‌شوند.

  • آدرس: مشهد، بلوار کوثر، کوثر ۱/۶ (باهنر ۳) ، پلاک ۲۵
کافه هترا مشهد
کافه هترا مشهد

کافه رستوران فکری کانو؛ پاتوق عالی برای بازی

اگر هوس‌بازی در کافه به سرتان زده، پیشنهاد ما کافه رستوران فکری کانو در مشهد است. این کافه علاوه بر میزبانی جمع‌های دوستانه برای بازی، منوی کاملی از انواع نوشیدنی و غذاها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. کافه رستوران فکری کانو در مشهد، مکانی منحصربه‌فرد است که با ارائه طیف گسترده‌ای از امکانات تفریحی، سرگرمی و غذا، به پاتوقی محبوب برای اهالی شهر و مسافران تبدیل شده است. این مجموعه در سال 1396 تأسیس شده و با فضایی مدرن و دلنشین، تجربه‌ای متفاوت را برای مشتریان خود رقم می‌زند. 

کانو با ارائه فعالیت‌های مختلف، مکانی ایده‌آل برای افراد با سلیقه‌های مختلف است. دکوراسیون شیک و مدرن این مجموعه، فضایی دلنشین برای گذراندن اوقات فراغت ایجاد کرده است. این کافه همواره بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود تأکید دارد. کانو فضایی مناسب برای برگزاری دورهمی‌ها و جشن‌های دوستانه و خانوادگی است.

  • آدرس: مشهد، بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی ۱۲ 

کافه بازی فرانسیسکو؛ دورهمی‌های سرگرم‌کننده

کافه بازی فرانسیسکو در یکی از معروف‌ترین هتل های شهر مشهد به نام هتل بین‌المللی قصر طلایی واقع شده است. این کافه نیز علاوه بر پذیرایی از مهمانان خود فضای مناسبی برای بازی و تفریح را نیز فراهم آورده است. در این کافه می‌توانید با بهره‌مندی از انواع بازی‌های فکری، دورهمی‌های جذابی را داشته باشید. همچنین که امکان برگزاری انواع جشن‌ها نیز در آن وجود دارد. این کافه را می‌توان یکی از شیک‌ترین کافه‌های مشهد در نظر گرفت که تنوعی گسترده در ارائۀ خدمات به مشتریان دارد. اگر به بازی و سرگرمی علاقه دارید، بهتر است سری به شهربازی های مشهد هم بزنید.

  • آدرس: مشهد، بلوار امام رضا، هتل بین‌المللی قصر طلایی، کافه بازی فرانسیسکو
کافه بازی فرانسیسکو مشهد
کافه بازی فرانسیسکو مشهد

کافه رستوران امیر شاهان؛ یک منوی تمام و کمال

اگر به فکر یک میزبانی مفصل از مهمانان خود هستید، پیشنهاد ما کافه رستوران امیر شاهان است. این کافه رستوران با فضای باز و سرپوشیده، میزبان تمامی سلایق بوده و با روف‌گاردن و استخر زیبایی که دارد شما را شگفت‌زده خواهد کرد. منوی کامل این کافه انواع نوشیدنی و غذاها را شامل می‌شود و برای هر وعدۀ غذایی می‌توان از این مکان استفاده کرد. فضای رستوران امیر شاهان شیک و دلنشین است و برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و همچنین برگزاری مراسم و جشن‌ها مناسب می‌باشد.

منوی رستوران امیر شاهان شامل تنوع گسترده‌ای از غذاهای ایرانی و فرنگی است. از جمله غذاهای محبوب ایرانی این رستوران می‌توان به انواع کباب، خورشت، بریانی، چلو کباب و دیزی اشاره کرد. همچنین در منوی این رستوران می‌توانید انواع پاستا، پیتزا، استیک و غذاهای دریایی را نیز پیدا کنید. رستوران امیر شاهان از مواد اولیه تازه و مرغوب برای تهیه غذاهای خود استفاده می‌کند و به همین دلیل کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا است.

  • آدرس: مشهد، بلوار هفت ‌تیر، بین هفت ‌تیر ۳ و ۵ 

کافه رستوران هالیدیز؛ دو فضا برای پذیرایی

کافه رستوران هالیدیز یکی از کافه‌هایی است که در محیط باغ مانند خود، پذیرایی بسیار خوبی از مشتریان می‌کند. منوی صبحانۀ کامل این کافه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر فضای باغ در این کافه، سالنی برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌ها نیز وجود دارد. 

کافه رستوران هالیدیز دو فضای مجزا شامل فضای داخلی و فضای باز دارد. فضای داخلی رستوران با دکوراسیون مدرن و رنگ‌های گرم و دلنشین،  محیطی دنج و آرام را برای مشتریان فراهم کرده است. همچنین فضای باز رستوران با وجود  گلدان‌ها و درختچه‌ها،  محلی مناسب برای صرف غذا در هوای آزاد است.

  • آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۹ و ۱۱، صارمی ۲۳
کافه هالیدیز مشهد
کافه هالیدیز مشهد

کافه رستوران فود باکس؛ تازه و با کیفیت

کافه رستوران فود باکس با طراحی فضایی زیبا، محیطی دلنشین را برای استراحت و نوشیدن قهوه فراهم آورده است. علاوه بر این منوی کاملی از غذاها و پیش غذاها برای صرف یک وعده غذایی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. 

فضای داخلی رستوران فود باکس با دکوراسیونی مدرن و شیک، محیطی آرام و دلنشین را برای شما فراهم می‌کند تا از صرف غذا در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید. منوی این رستوران شامل انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، پاستا، سالاد، پیش غذا و نوشیدنی است. شما می‌توانید با توجه به سلیقۀ خود، غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مواد اولیۀ استفاده شده در رستوران فود باکس از بهترین کیفیت بوده و غذاها به صورت تازه و با ظرافتی خاص تهیه می‌شوند. قیمت غذاها در این رستوران با توجه به کیفیت آنها منصفانه بوده و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول، از غذایی خوشمزه و لذیذ بهره‌مند شوید.

آدرس: مشهد، بلوار هنرستان، نبش هنرستان ۳۳ 

کافه عربیکا؛ بر پایۀ قهوه‌های با کیفیت

کافه عربیکا یکی از کافه‌های محبوب در مشهد است که به خاطر قهوه‌های باکیفیت و فضای دنج و دلنشین شناخته شده است. فضای داخلی کافه عربیکا مدرن و شیک است و با مبلمان راحت و نورپردازی ملایم، فضایی آرام و دلنشین برای مطالعه، کار یا معاشرت با دوستان را فراهم می‌کند. همچنین،  این کافه دارای فضای باز نیز هست که می‌توانید در هوای خوب از آن لذت ببرید.

کافه عربیکا انواع مختلف قهوه از جمله اسپرسو، قهوه دمی، قهوه سرد و دیگر قهوه‌ها را با استفاده از دانه‌های قهوۀ مرغوب ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کافه عربیکا انواع نوشیدنی‌های دیگر مانند چای، دمنوش، اسموتی و مواردی از این دست را نیز سرو می‌کند. همچنین می‌توانید در این کافه از طعم انواع کیک‌ها، کلوچه‌ها و ساندویچ‌های لذیذ نیز بهره‌مند شوید.

  • آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۳۱ و ۳۳، کافه عربیکا 

کافه لوماری لانژ؛ مناسب قرارهای دوستانه

کافه لوماری لانژ یکی از کافه‌ های معروف مشهد است که طراحی داخلی زیبایی دارد. این کافه در فضای باز و سرپوشیده از مشتریان خود پذیرایی می‌کند و صبحانه‌های متنوعی را در منوی خود دارد. این کافه با فضایی شیک و مدرن، مکانی مناسب برای قرارهای کاری و یا ملاقات‌های دوستانه است. در کافه لوماری لانژ می‌توانید انواع قهوه، چای، دسر و کیک را امتحان کنید. همچنین، این کافه دارای فضای باز نیز هست که می‌توانید در هوای مطبوع از آن لذت ببرید. این کافه یکی از بهترین کافه‌ های مشهد برای تولد است.

  • آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، بلوار حافظ، نبش حافظ ۲ 

کافه رستوران دوسولی؛ منظرۀ زیبای خیابان

کافه رستوران دوسولی در فضایی باز و سرپوشیده از مشتریان خود میزبانی می‌کند. در این کافه علاوه بر نوشیدنی های سرد و گرم انواع پیتزا و غذاهای فرنگی نیز سرو می‌شوند. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن طراحی شده است و با نورپردازی ملایم و مبلمان راحت، فضایی دلنشین برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی فراهم می‌کند.

اگر به دنبال هوایی تازه هستید، می‌توانید در فضای بیرونی رستوران بنشینید و از منظرۀ زیبای خیابان لذت ببرید. دوسولی دارای پارکینگ اختصاصی است که خیال شما را از بابت جای پارک راحت می کند. در این رستوران می‌توانید از وای‌فای رایگان استفاده کنید. 

در برخی از شب‌ها، موسیقی زنده در دوسولی نواخته می‌شود که به فضای رستوران شور و نشاط خاصی می‌بخشد. همچنین اگر تمایل دارید غذا را در منزل خود میل کنید، می‌توانید از خدمات بیرون بر دوسولی استفاده کنید.

  • آدرس: مشهد، بلوار سازمان آب، قاضی طباطبایی ۱۰، سوزنچی ۵
کافه رستوران دوسولی مشهد
کافه رستوران دوسولی مشهد

کافه ویونا مشهد؛ آرام و دنج برای مطالعه و کار

کافه ویونا با فضایی دنج و آرام، مکانی عالی برای مطالعه، کار کردن یا خلوت کردن با خودتان است. در این کافه می‌توانید انواع قهوه‌های تخصصی، چای، دمنوش، اسموتی و کیک را امتحان کنید. همچنین، کافه ویونا کتابخانه‌ای نیز دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. کافه ویونا با دکوراسیونی ساده و شیک، فضایی آرام و دلنشین را برای مشتریان خود فراهم کرده است. 

نورپردازی ملایم، مبلمان راحت و موسیقی آرامش‌بخش، این کافه را به مکانی مناسب برای مطالعه، کار کردن یا خلوت کردن با خودتان تبدیل کرده است. اگر به دنبال قهوه‌ای باکیفیت و خوش‌طعم هستید، کافه ویونا انتخابی ایده‌آل برای شماست.

  • آدرس: مشهد، خیابان احمدآباد، بین احمدآباد 5 و 7

کافه نبات؛ فضای دلنشین و بامزه

کافه نبات یکی از کافه‌های محبوب و شناخته‌شده در مشهد است که با فضایی دلنشین، صبحانه‌های بی‌نظیر و کیک‌های خوشمزه، به پاتوقی برای اهالی مشهد و گردشگران تبدیل شده است. کافه نبات  تنوع بالایی از کیک و دسرهای خوشمزه را ارائه می‌دهد. در این کافه می‌توانید انواع کیک‌های شکلاتی، فوندانتی، ترافل، موزی، هویج و گردویی را امتحان کنید. 

همچنین، کافه نبات انواع شیرینی، پای و تارت نیز دارد که می‌توانید برای عصرانه یا میان‌وعده میل کنید. کافه نبات با فضایی دنج و صمیمی، مکانی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. پرسنل کافه نبات مجرب و آموزش‌دیده هستند و با صبر و حوصله به شما در انتخاب صبحانه، کیک و نوشیدنی کمک می‌کنند.

  • آدرس: مشهد، بلوار فلسطین، شهیدان قادری شهری، بین شهیدان قادری 6 و صفا

کافی شاپ گرندزا

کافی شاپ گرندزا در محیطی دوستانه با انواع نوشیدنی و اسموتی از مشتریان خود پذیرایی می کند. این کافه فضایی برای دورهمی و برگزاری جشن تولد نیز دارد. انواع برگر و پیتزا را می توان در این کافه سفارش داد.

  • آدرس: مشهد، بزرگراه آزادی، نبش گلشن۲

کافه‌های سنتی مشهد

شاید در سفر به استان گیلان، سری به سینماهای رشت، کافه رستوران‌ها و مناظر طبیعی این شهر زده باشید. برای طرفداران فضاهای سنتی هم در مشهد کافه‌هایی وجود دارند که می‌توانند در آن نوشیدنی و غذای مورد علاقه خود را پیدا کنند. از جمله کافه‌های سنتی معروف مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسم کافه‌های سنتی آدرس
کافه سنتی ارم مشهد، خیابان شهید اندرزگو، بین اندرزگو 6 و 8
چایخانه سنتی زعفران مشهد، خیابان طالقانی، بین طالقانی 22 و 24
سفره‌خانه سنتی ترنج مشهد، خیابان امام رضا، بین حرم و شیرازی، پلاک 242
کافه سنتی عرفان مشهد، خیابان کوهسنگی، بین کوهسنگی 55 و 57

کافه سنتی ارم

این کافه با فضایی سنتی و دلنشین، مکانی عالی برای آشنایی با فرهنگ و معماری ایرانی است. در کافه سنتی ارم می‌توانید انواع چای، دمنوش، و همچنین غذاهای سنتی ایرانی را سفارش دهید. این کافه با دکوراسیونی برگرفته از معماری سنتی ایران، فضایی آرام و صمیمی را برای شما فراهم می‌کند.

  • آدرس: مشهد، خیابان شهید اندرزگو، بین اندرزگو 6 و 8

چایخانه سنتی زعفران

این چایخانه با فضایی گرم و صمیمی، مکانی مناسب برای استراحت و آرامش است. در چایخانه سنتی زعفران می‌توانید انواع چای ایرانی و همچنین قلیان را امتحان کنید.

  • آدرس: مشهد، خیابان طالقانی، بین طالقانی 22 و 24

سفره‌خانه سنتی ترنج

این سفره‌خانه با فضایی زیبا و دلنشین، انواع غذاهای سنتی ایرانی و نوشیدنی‌های گرم و سرد را ارائه می‌دهد. در سفره‌خانه ترنج می‌توانید در حجره‌های سنتی بنشینید و از موسیقی زنده لذت ببرید. ترنج، یکی از کافه های مشهد نزدیک حرم است.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین حرم و شیرازی، پلاک 242

کافه سنتی عرفان

این کافه با فضایی  مدرن و سنتی، مکانی عالی برای امتحان کردن طعم‌های جدید  است. در کافه سنتی عرفان می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، قهوه، دمنوش و کیک و شیرینی را سفارش دهید.

  • آدرس: مشهد، خیابان کوهسنگی، بین کوهسنگی 55 و 57
کافه های سنتی مشهد
کافه های سنتی مشهد

سخن پایانی و چند نکته برای انتخاب کافه

در این مقاله تعدادی از کافه‌های مشهد را به شما معرفی کردیم. اما خوب است بدانید که تقریباً تمامی هتل ها دارای کافی‌شاپ بوده و ورود به این بخش از هتل برای عموم آزاد است. در بیشتر مراکز خرید مشهد هم کافه‌هایی برای استراحت و سرو نوشیدنی وجود دارند. همچنین کافه‌های کوچکی که با ارائۀ نوشیدنی، خستگی را از تن مسافران و زائران خارج می‌کنند، در کوچه‌ها و خیابان‌های مشهد به چشم می‌خورند.

همچنین نکات زیر را برای تجربه‌ای بهتر از کافه‌گردی در مشهد در نظر داشته باشید:

  • سلیقۀ خود را در نظر بگیرید: به چه نوع فضایی علاقه دارید؟ سنتی، مدرن، یا فضای باز؟
  • منوی کافه را بررسی کنید: ببینید چه نوع غذاها و نوشیدنی‌هایی در کافه سرو می‌شود.
  • قیمت‌ها را مقایسه کنید: قبل از رفتن به کافه، قیمت‌ها را در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی آن بررسی کنید.
  • نظرات را بخوانید: قبل از رفتن به کافه، نظرات دیگران را در مورد آن بخوانید.

امیدواریم با این معرفی، بتوانید در سفرتان به مشهد، کافه‌ای مناسب با سلیقۀ خود را پیدا کنید و از اوقاتتان لذت ببرید.

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار تهران مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x