تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

دفتر قطر ایرویز در تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی دفتر قطر ایرویز در تهران

دفتر قطر ایرویز در تهران، آژانس هواپیمایی می باشد که خدماتی را به کسانی که می خواهند با این آژانس به سفر بروند ارائه میدهد.

این دفتر هواپیمایی دارای سفرهای زیارتی و سیاحتی مختلف و متنوعی است. این دفتر یکی از پرفروش ترین خطوط هواپیمایی خارجی ایران می باشد.

دفترهواپیمایی ایرویز پروازهای خود را با ایرباس و بوینگ مدرن انجام می دهد از جمله سفرهای خارجی این دفتر پرواز های مستقیم از کلان شهرهای شیراز ،مشهد و تهران به دوحه ، دبی و برعکس می باشد.

 

تورهای مسافرتی

این دفتر همچنین برگزارکننده تورهای مختلفی از جمله تورهای: صربستان ،بلغارستان،ارمنستان و بسیاری از کشورهای خارجی می باشد.

از دیگر خدماتی که این آژانس برای مسافران خود انجام می دهد کسب و اخذ ویزا در کمترین زمان و ارزان ترین قیمتِ بیشتر کشورهای جهان از جمله:فرانسه ،یونان،اتریش و… می باشد.همچنین این دفتر دارای پروازهای چارتری مختلفی با قیمت های متفاوتی می باشد.

از دیگر خدمات آژانس می توان به بیمه مسافرتی آنلاین و ارزان نسبت به دیگر آژانس ها اشاره کرد که شما را از خطرها و حوادث های احتمالی در طول سفر محافظت می کند.همچنین بهترین هتل های موجود در کشورها با این دفتر قرارداد دارند.

در واقع شرکت هواپیمایی قطر ایروز که از اعتبار زیادی در خاور میانه برخوردار است شرکت هواپیمایی ملی قطر می باشد که دفتر مرکزی آن در دوحه قرار دارد.

این دفتر هواپیمایی دارای بهترین بیزینس کلاس ها و فرست کلاس ها در بین دفترهای هواپیمایی است که روزانه چیزی حدود150 پرواز مستقیم دارد.

مزایا

از دیگر مزایای دفترایرویز می توان به خطوط هوایی بسیار عالی و بدون ترافیک اشاره کرد.شعبه های این آژانس تلاش می کند تا بهترین خدمات را با به صرفه ترین قیمت ها به مسافران ارائه دهد.

اگر شما خواهان یک سفر تفریحی و هیجان انگیز برای خود و عزیزانتان هستید می توانید بصورت آنلاین و یا مراجعه ی حضوری به آژانس نسبت به گرفتن ویزا اقدام کرده و سفر رویایی خود را اغاز کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x