تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

فرودگاه مهرآباد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد یکی از دو فرودگاه شهر بزرگ و زیبای تهران به حساب می آید این فرودگاه بین المللی پیش از ساخته شدن فرودگاه بین المللی امام خمینی( ره) یکی از بزرگترین فرودگاه های کشور محسوب می شد .

و اما قبل از احداث فرودگاه امام خمینی(ره) تمامی پروازهای داخلی و خارجی کشور از طریق فرودگاه مهرآباد صورت می گرفت ولی با ساخته شدن فرودگاه امام خمینی( ره) دیگر فرودگاه مهرآباد مختص پروازهای داخلی گردید و فرودگاه امام خمینی (ره)مختص پروازهای بین المللی شد .

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله سعی می شود تا به پرسش های زیر پاسخ داده شود:

فرودگاه مهرآباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد؟

امکانات رفاهی فرودگاه مهرآباد چیست؟

پرواز حجاج از مهرآباد چگونه است؟

آیا میدانید کدام ویژگی ها قطار فدک را از دیگر انواع قطار های متمایز ساخته است؟

راه های ارتباطی برای تهیه بلیط قطار فدک چیست؟

[/stextbox]

 

فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد که در سیزدهم مرداد سال هزاروسیصد وهفده شمسی تاسیس شده بود و نام این فرودگاه بزرگ وبین الملل  برگرفته از روستای مهرآباد که در همان حوالی و منطقه بوده است نام گذاری شده است

فرودگاه مهرآباد در غرب تهران بزرگ واقع شده و راه های ارتباطی زیادی به سوی این فرودگاه بزرگ وجود دارد اعم از مترو و بی آرتی و تاکسی های خطی و غیره ، که مسافران می توانند خود را به فرودگاه برسانند.

فرودگاه مهرآباد یکی از فرودگاه‌های مهم و زیبای کشور محسوب می‌شود که از لحاظ فعالیت های پروازی بیشترین رفت و آمدهای هوایی را در کشور برخوردار می باشد .

فرودگاه مهرآباد
فرودگاه مهرآباد

امکانات رفاهی اطراف فرودگاه

در اطراف و نزدیکی فرودگاه مهرآباد ، امکانات رفاهی زیادی برای مسافران ایجاد شده است که از آن جمله می توانیم به هتل های شیک و زیبایی اشاره کنیم که جهت رفاه حال مسافران عزیز تاسیس شده اند.

امکانات رفاهی اطراف فرودگاه
امکانات رفاهی اطراف فرودگاه

و مشغول خدمات رسانی و سیرویس دهی به مسافران هستند تا رضایت مندی همه مسافران را به دست بیاورند و از هتل های معروف و مشهور که در حوالی فرودگاه ساخته شده اند، می توانیم به هتل المپیک و هتل لاله و فردوسی اشاره کنیم .

پرواز حجاج

لازم به توضیح است که فرودگاه مهرآباد که هم اکنون پروازهای داخلی را فقط انجام می دهد ولی بنابر ضرورت پروازهای حاجیان، جهت حج تمتع به مکه مکرمه و مدینه منوره هم از طریق فرودگاه مهرآباد صورت می‌ پذیرد

و در پایان به شما مسافرانی که قصد رفتن به فرودگاه مهرآباد را دارید توصیه می شود حتما ۲۰ دقیقه قبل از پرواز خود به فرودگاه رسیده زیرا زمان پذیرش مسافر به پایان می رسد.

پرواز حجاج
پرواز حجاج

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال 1397[/stextbox]

نکات مهم

و اگر می خواهید دچار مشکل ومعطلی نشوید از آوردن وسایل اضافه خود، به داخل هواپیما ، که منع قانونی دارد جدا خودداری نمایید تا دچار مشکل و معطلی نشوید و سفر بدون استرس و خوبی را تجربه نمایید فرودگاه مهرآباد به سامانه های بسیار پیش رفته و مدرنی به نام  وی، او، آر  و آی ،ال ،اس مجهز شده است که در نوع خود بی نظیر می باشد و این فرودگاه را از دیگر فرودگاه‌های کشور ممتاز کرده است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • مهمانان فدک می توانند در طول سفر به صورت نامحدود سرویس دهی نوشیدنی سرد و گرم را داشته باشند.

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x