تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار اصفهان تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی قطار اصفهان تهران

شهر بزرگ تهران پایتخت کشور ایران است این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی مناسب دارای جمعیت زیادی است . اگرشما نیز تمایل دارید به شهر تهران سفر کنید باید این نکته را بدانید که شهر تهران به دلیل بزرگ بودن دارای جاذبه های دیدنی بسیاری می باشد

و اگر شما برای چند روز در این شهر هستید ممکن است نتوانید از تمام جاهای دیدنی این شهر دیدن کنید پس بهتر است قبل از رفتن به این مکان ها یک برنامه ریزی داشته باشید که از کدام جاذبه های این شهر دیدن کنید و اگر قصد خرید دارید می توانید از بازار بزرگ تهران و بازار تجریش و بازار بلور شیشه آن دیدن کنید و انواع لوازم و وسایل و خوراکی های خوشمزه را بخرید و با خود به سوغات ببرید.

در این مقاله سعی می شود تا به پرسش های زیر پاسخ داده شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آیا اماکن دیدنی تهران را می شناسید؟

به چه روش هایی می توان از اصفهان به تهران سفر کرد؟

آیا میدانید کدام ویژگی ها قطار فدک را از دیگر انواع قطار های متمایز ساخته است؟

راه های ارتباطی برای تهیه بلیط قطار فدک چیست؟

[/stextbox]

 

اماکن دیدنی

این شهر دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری است از جمله جاهای دیدنی شهر تهران می توان به پارک آب و آتش و پارک دانشجو و پارک ساعی اشاره کرد باید توجه داشته باشید که شهر تهران دارای  پارک های زیادی است و پارک های مذکور تنها تعدادی از پارک های این شهر هستند و مسافران زیادی از این پارک ها دیدن می کنند از دیگر جاهای دیدنی شهر تهران چشمه علی و حرم شاه عبدالعظیم است که در شهرری واقع شده است.

اماکن دیدنی
اماکن دیدنی

از جاهای معروف تهران  که همه با این مکان ها آشنایی دارند و یا نام آن ها را شنیده اند می‌توان به درکه و میدان آزادی و برج میلاد اشاره کرد میدان آزادی در اصل نمادی از شهر تهران و انقلاب اسلامی محسوب می شود یک جای دیدنی و تفریحی دیگر در این شهر دریاچه چیتگر است شاید برای شما سوال پیش بیاد که تا چندین سال قبل تهران دریاچه نداشته است و این دریاچه چگونه به وجود امده است ؟

دریاچه چیتگر

در اصل دریاچه چیتگر یک دریاچه طبیعی نیست بلکه که سطح دریاچه چیتگر دریاچه ای است که به صورت مصنوعی در چندین سال اخیر ساخته شده است و محیطی مناسب برای ورزش های آبی و تفریح های سالم آبی فراهم کرده است یک مکان زیارتی در شهر تهران امامزاده صالح است که کسانی که تمایل به بازدید از اماکن زیارتی دارند می توانند به تجریش به روند و از این امامزاده دیدن کنند.

پل طبیعت

از دیگر جاهای پربازدید و پرطرفدار تهران می‌توان به پل طبیعت اشاره کرد و محیطی مناسب برای ورزش و پیاده روی می باشد اگر شما بر روی این پل بروید حتما مشاهده خواهید کرد که افراد زیادی در حال ورزش هستند و هنگام بازگشت از این پل می توانید تانک ها و تجهیزات نظامی مانند هلیکوپتر های جنگی گوناگون و تانکها بزرگ جنگی مشاهده کنید و شما می توانید در کنار آنها عکس بگیرید و با دیدن این وسایل و تجهیزات  لحظات هشت سال دفاع مقدس برای شما زنده خواهد شد .

پل طبیعت
پل طبیعت

سفر به استان تهران

برای سفر به تهران راه های گوناگونی وجود دارد شما می توانید از طریق اتوبوس به ترمینال جنوب و یا ترمینال شرق و یا غرب  وغیره به این شهر وارد شوید و به این شهر سفر کنید و یا از طریق هواپیما و یا وسیله شخصی به این شهر سفر کنید ولی همه این وسایل نقلیه معایب خود را دارند اما قطار یک وسیله سریع و در عین حال مطمئن است که برخلاف سایر وسایل نقلیه هم با ایمنی کامل و هم با سرعت و مطمئن سفر می کنید.

از جمله خطوط ریلی پرتردد به شهر تهران قطار اصفهان تهران می باشد مردمی که در شهر اصفهان ساکن هستند و یا مسافرانی که به این شهر می‌آیند می‌توانند از طریق قطار به این شهر سفر کنند از جمله مسافرانی که از اصفهان به تهران و بالعکس سفر می کنند توریست های خارجی می باشند تهران و شهر اصفهان از جمله شهرهای مهم برای گردشگران خارجی به حساب می‌آیند و گردشگران زیادی از این دو شهر دیدن می‌کنند

این گردشگران علاقه زیادی به بناهای تاریخی و تاریخ گذشته کشور ما دارند و از زیبایی ها و مکان های تاریخی کشور ما شگفت زده می شوند شما نیز اگر قصد آمدن به تهران را دارید پیشنهاد ما استفاده از قطار می باشد زیرا در عین حال سریع بودن شما از مناظر مسیر لذت می برید و یک کوپه اختصاصی برای خانواده خود دارید که با بستن شب بند لباس راحتی به تن کرده و در کوپه خود استراحت کنید.

دکوراسیون کوپه

دکوراسیون کوپه طوری چیده شده است که تمام امکانات رفاهی در اختیار شما قرار داده شده است و مانند یک خانه دارای سیستم تصویری مانند تلویزیون و پرده و نردبان و فرش و صندلی وشب خواب می باشد .

نحوه دکوراسیون کوپه و شکل و طراحی آن بسیار مهم است به گونه‌ای که باید جوری طراحی شده باشد که مسافر در آن احساس راحتی کند و احساس خفگی و دلگیری نکند و احساس نکند فضای کوپه بسیار تنگ است.

قطار فدک

یک قطار عالی در کشور ما که به این نکات توجه ویژه ای کرده است و به طور فوق العاده ای کوپه های خود را طراحی کرده است قطار های شرکت فدک است که در عین حال مجهز بودن به تمامی امکانات فضای آرام بخش و دنجی در کوپه های خود ایجاد کرده است.

توجه به رنگ و نحوه چینش و وسایل و کوپه ها نشان دهنده دقت و حساسیت بالای این قطارها در امر خدمت رسانی و توجه به نیاز مسافرین خود می باشد شما نیز با انتخاب یک بلیط قطار خوب و لاکچری به شهر تهران سفر کنید شما برای تهیه بلیط قطار اصفهان تهران از طریق رفتن به سایت اینترنتی فروش بلیط اقدام به خرید بلیط کنید و از شهر تهران دیدن کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

 

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • و …..

[/stextbox]

 

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x