تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

رزرو بلیط قطار تهران مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع رزرو بلیط قطار تهران مشهد

شهر مشهد یک شهر زیارتی و مقدس در کشور ما محسوب می شود که مسافران زیادی برای زیارت امام رضا علیه السلام راهی این شهر می شوند

در این مقاله سعی می شود تا به پرسش های زیر پاسخ داده شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • چگونه می توان برای سفر به مشهد بلیط قطار رزرو کرد؟

  • آیا اماکن دیدنی مشهد را می شناسید؟

  • آیا میدانید کدام ویژگی ها قطار فدک را از دیگر انواع قطار های متمایز ساخته است؟

  • راه های ارتباطی برای تهیه بلیط قطار فدک چیست؟

[/stextbox]

 

رزرو بلیط

برای رفتن به شهر مشهد بهتر است از چند روز و یا چند هفته قبل بلیط قطار خود را رزرو کنید چون بلیط های قطار مشهد زود به فروش می رسند و ظرفیت آن تکمیل میشود اگر می‌خواهید با قطار به این شهر سفر کنید.

برای خرید بلیط بهتر است ابتدا از چند هفته قبل از سفر بلیط خود را رزرو کنید یک قطار خوب برای سفر به شهر مشهد انتخاب کنید یکی از بهترین قطارهای مسیر تهران مشهد قطارهای شرکت فدک می‌باشند.

قطار فدک

قطارهای فدک دارای لاکچری ترین و بهترین امکانات رفاهی برای مسافران می باشد و شما در کوپه های قطار فدک آسایش کامل و با احساس آرامشی وصف نشدنی می توانید تا رسیدن قطار به مقصد مناظر زیبای بیرون را تماشا کنید .

قطار فدک
قطار فدک

قطارهای  پنج ستاره فدک بهترین گزینه برای سفر هستند چرا که بسیار لاکچری هستند به گونه‌ای که حتی برای شما فرش قرمز پهن خواهند کرد و قیمت بلیط قطارهای فدک کاملا مناسب است و بر اساس خدمات گوناگونی که به شما ارائه می دهند و بهترین غذا و با بهترین مهمانداران و خدمات گسترده پذیرای شما عزیزان می باشند .

سفر خاطره انگیز

کافی است یک بار با قطار های فدک سفر کنید تا دیگر خاطره سفر با قطار فدک را فراموش نکنید و بدون شک مایل به سفر دوباره با این قطار هستید قطار تهران مشهد از جمله قطار های پر تردد در مسیر ریلی کشور است که قطار های زیادی در مسیر تهران مشهد وجود دارد.

ولی قطارهای شرکت فدک از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین قطارها در کشور ما می باشد و دلیل این محبوبیت و این پر فروش بودن بلیط های این قطاراین است که  کیفیت بالا در ارائه خدمت به مسافر و همچنین بالا بودن سطح امکانات و تجهیزات درون کوپه به نحوی که شما در کوپه از انواع وسایل رفاهی می توانید استفاده کنید .

حرم امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد

این شهر دارای مکان های دیدنی فراوانی می باشد و به دلیل ورود مسافران و گردشگران زیادی که به این شهر وارد می شوند هتل ها و مسافرخانه های بیشماری در این شهر ساخته شده است

و مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری بسیاری ساخته شده است از مکان های زیارتی و مذهبی شهر مشهد می توان به حرم امام رضا علیه السلام و مسجد گوهرشاد اشاره کرد .

 

اماکن دیدنی

و از دیگر مکان های دیدنی می توان به طرقبه و باغ پرندگان که یک مکان فوق العاده با اقسام گونه های پرندگان می باشد و رستوران معلق مشهد که اولین رستوران هوایی کشور است و شما میتوانید خوردن یک غذای خوشمز و لذیذ را در این رستوران تجربه کنید

و همین طور پارک جنگلی وکیل آباد یک مکان سیاحتی و دیدنی فوق العاده در این شهر است از دیگر مکان های فوق العاده که بازدید از آن خالی از لطف نیست می توان به  موزه نان اشاره کرد که اولین موزه نان در خاورمیانه است که در آن درباره ی ساخت نان ها و مراحل تهیه آرد و وسایلی که قبلا با آن نان درست می کردند به نمایش گذاشته می شود.

موزه های بسیاری در شهر مشهد وجود دارد از جمله موزه حرم امام رضا علیه السلام آستان قدس رضوی می باشد همانگونه که می بینید این شهر دارای جاذبه‌های بی‌شمار میباشد که در این باب ما تنها به اندکی از آنها اشاره کردیم .

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

خدمات ویژه فدک:

استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین و انجام راهنمایی به مهمانان در ابتدای سفر

[/stextbox]

سوغات

شهر مشهد سوغاتی ها بسیاری نیز دارد از جمله سوغاتی های خوشمزه مشهد می توان به زعفران خوش رنگ خراسان اشاره کرد و همینطور زرشک  و مهر که با خاک متبرک مشهد مقدس ساخته شده اند.

سوغات
سوغات

و اگر در بازارهای آن قدم بزنید به خصوص در بازار رضا شما می توانید خود نویس ها و خودکار هایی که  به اسم شما و یا هر کسی که میخواهید حکاکی می کنند و شما می توانید به یادگار آن را با خود ببرید

و از دیگر چیزهایی که در بازار های مشهد به چشم می خورد عکاسی های فراوان است که شما میتوانید عکس یادگاری در این شهر بگیرید و همینطور غذاخوری های بسیاری وجود دارد که می توانید غذاهای خوشمزه ای میل کنید .

و همینطور مغازه های بسیاری وجود دارد که انواع چادر های رنگارنگ و سجاده هایی با نقش و نگار وگلیم های زیبا و بوی عطر های گوناگون فضای بازار را پر کرده است وانگشتر ها و تسبیح های زیبا شما را محو خود خواهد کرد .

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • تخت های بزرگتر از اندازه استاندارد (600*1760)
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز به شیرهای اتوماتیک و آب سرد و گرم
  • مجهز به بالاترین کیفیت تهویه در هر کوپه به صورت مجزا، (از 22 تا 26 درجه) در فصول مختلف، شرایط آسایش مسافر را طبق استاندارد های ASSHRE و UIC553 مهیا می کند.
  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • دارای دپارتمان تخصصی انتخاب و آموزش پرسنل مجرب را برای ارائه سرویسی با سطح کیفی خطوط هواپیمایی روز دنیا ایجاد کرده است.
  • مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.
  • و …..

[/stextbox]

 

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x