تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

خرید بلیط قطار سمنان تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع خرید بلیط قطار سمنان تهران

مقدمه

سمنان یکی از بهترین و دیدنی ترین نقاط ایران می باشد و مناطق دیدنی ، تفریحی ، سیاحتی و زیارتی بسیاری مانند : جنگل ابر ، جنگل دشت شاد ، آهوان ، شهر تاریخی بسطام ، آبشارتنگه دستان ، خوش ییلاق و ده ها جای دیدنی دیگر را دارا می باشد .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

امروز می خواهیم درباره خرید بلیط قطار سمنان تهران با شما دوستان عزیز صحبت کنیم و به سوالات زیر در این باره پاسخ دهیم :

چرا بهتر است با قطار سمنان – تهران سفر کنیم ؟

خرید بلیط قطار سمنان – تهران نسبت به گذشته چه تغییراتی داشته است ؟

چه روش هایی برای خرید بلیط قطار سمنان – تهران وجود دارد ؟

خرید بلیط قطار سمنان – تهران با استفاده از اپلیکیشن چه مزایایی دارد ؟

[/stextbox]

 

 

چرا بهتر است با قطار سمنان – تهران سفر کنیم ؟

با وجود مناطق دیدنی بسیاز زیاد در سمنان این منطقه دارای جاده هایی بسیار خطرناک و مرگ بار می باشد که آمار تلفات جاده ای در سمنان دو برابر میانگین کشوری می باشد ، میانگین کشوری در تلفات جاده ای بیش از سی درصد می باشد در حالی که در سمنان میانگین تلفات جاده ای شصت و پنج در صد می باشد

و اگر می خواهید در ایام نوروز سفری شاد و ایمن را برای خود و خانواده خود رقم بزنید بهتر است با خرید بلیط قطار سمنان – تهران هم هزینه کم تری پرداخت کنید و هم از سفری ایمن و راحت لذت ببرید .

چرا بهتر است با قطار سمنان – تهران سفر کنیم ؟
چرا بهتر است با قطار سمنان – تهران سفر کنیم ؟

خرید بلیط قطار سمنان – تهران نسبت به گذشته چه تغییراتی داشته است ؟

در گذشته اگر قصد خرید بلیط قطار را داشتید می بایست حتما به یکی ازدفاتر فروش بلیط مراجعه می کردید و این خود مشکلات زیادی از قبیل کاغذ بازی ، زمان رفت و برگشت طولانی تنها برای تهیه بلیط قطار ، ایستادن در صف های طولانی برای خرید یا رزرو بلیط و حتی در صورت اشتباه کردن

و بد اقبالی مزاجعه و تهیه بلیط از دفاتر غیر مجاز فروش بلیط قطار تنها بخشی از این مشکلات بود اما امروزه تنها با مراجعه به وب سایت یکی از دفاتر فروش اینترنتی بلیط قطار می توانید به راحتی و در منزل و یا محل کار خود اقدام به تهیه و رزرو بلیط قطار نمایید .

 

چه روش هایی برای خرید بلیط قطار سمنان – تهران وجود دارد ؟

با گذشت زمان و ورود اینترنت به بازار کار تغییرات زیادی در همه مشاغل از جمله خرید وفروش بلیط قطار به وجود آمده است ، از جمله راههایی که می توانید اقدام به تهیه بلیط قطار نمایید می توان به :

  • خرید بلیط به صورت تلفنی اشاره کرد : در صورتی که شما امکان مراجعه حضوری به یکی از دفاتر مجاز فروش بلیط قطار را ندارید و همچنین دسترسی به اینترنت نیز ندارید می توانید با شماره گیری 1539 اقدام به تهیه بلیط قطار کنید .
  • خرید بلیط قطار با اپلیکیشن تلفن همراه : یکی دیگر از روش های خرید بلیط قطار به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه می باشد ، با گسترش روز افزون اینترنت در ایران و رشد چشم گیر استفاده از اینترنت همراه در جامعه و رسیدن میزان استفاده از اینترنت همراه در کشور به بیش از هشتاد درصد برخی از دفاتر فروش بلیط قطار و حتی بعضی از شرکت های حمل و نقل ریلی اقدام به ساخت و تهیه اپلیکیشن برای خرید بلیط قطار نموده اند .

 

خرید بلیط قطار سمنان – تهران با استفاده از اپلیکیشن چه مزایایی دارد ؟

از جمله مزایایی که خرید بلیط قطار با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی دارند می توان به امکان روزو بیلط ، خرید آسان و امکان پرداخت هزینه بلیط از طریق تلفن همراه خود در هر جا و زمانی از شبانه روز همچنین بهره مندی از کلیه خدمات مورد نیاز برای تهیه بلیط قطار

در اپلیکیشن موبایلی همانند خرید بلیط حضوری و امکان پرسیدن سوالات از طرف شما و پاسخ از طرف دفتر فروش بلیط و یا شرکت حمل و نقل ریلی مربوطه در هر ساعتی در شبانه روز از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن همراه می باشند .

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’

✅ استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین و انجام راهنمایی به مهمانان در ابتدای سفر

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x