تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار تهران به استانبول

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز میخواهیم به بررسی موضوع بلیط قطار تهران به استانبول بپردازیم.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله تلاش ما این است که به پاسخ سوالات زیربپردازیم :

  • چگونه با قطار ازتهران به استانبول برویم؟

  • چگونه می توانیم به صورت اینترنتی بلیط قطار تهران به استانبول را خریداری کنیم؟

  • قطار تهران به استانبول چه ویژگی هایی دارد؟

[/stextbox]

 

 

گذری برشهر استانبول:

استانبول یا قسطنطنیه یکی ازبزرگترین شهر های کشور ترکیه است  که ازنظر موقعیت جغرافیای در نزدیکی تنگه بسفرودریای مرمره می باشد.

استانبول شهری است که در بین دوقاره ی آسیا و اوپا قراردارد وبه دلیل این ویژگی سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر نقاط جهان می باشد.

دراستانبول مساجد بسیاری با معماری های قدیمی وجود دارد که باعث مشهوریت این شهر شده است.ازجمله : مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه، مسجد فاتح و…

 

 مکان های دیدنی استانبول :

ازمکان های بسیارمشهور استنابول می توانیم به برج دختر، مینیاتورک، برج گالاتا، کاخ بیلر بی، پرنسس، بام استانبول که به تپه های چاملیجا معروف هستند و بسیاری مکان های دیدنی دیگراشاره کنیم.

جاذبه های گردشگری استانبول
مکان های دیدنی استانبول

چگونه با قطار ازتهران به استانبول سفرکنیم؟

ترکیه یکی از جذاب ترین مکان ها برای ایرانیان می باشد.علاوه بر اتوبوس و هواپیما شما می توانید با قطار نیز به استانبول سفرکنید. قطار تهران _ استانبول درهفته فقط یک بار حرکت می کند ومدت زمان رفت وبرگشت آن یک هفته می باشد به طور مثال اگر شما شنبه ی این هفته حرکت کنید یکشنبه ی هفته ی بعد به تهران بازخواهید گشت.

این قطاردرحین حرکت در سه ایستگاه شهرهای زنجان وسلماس و تبریز توقف می کند. هم چنین ازمکان های  تفریحی بسیار زیبای مثل دریاچه ی وان عبور می کند. دریاچه ی وان آخرین ایستگاه توقف قطار می باشد وبعد ازآن مسافرین باید سوار برکشتی شوند و از آنجا به ترکیه بروند.

 

 چگونه می توانیم به صورت اینترنتی بلیط قطار تهران به استانبول را خریداری کنیم؟

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه های فروش بلیط ، بلیط قطار تهران به استانبول خود را خریداری کنند. این سامانه ها خدمات دیگری ازقبیل رزرو هتل را نیز دراختیار علاقه مندان قرارداده اند.

نحوه خرید بلیط قطار تهران استانبول
چگونه می توانیم به صورت اینترنتی بلیط قطار تهران به استانبول را خریداری کنیم؟

قطار تهران به استانبول چه ویژگی هایی دارد؟

حمل خودرو:

یکی ازبهترین ویژگی های این قطارها این است که عزیزانی که علاقه به حمل خودروی خود را دارند می توانند به صورت جداگانه برای خودروی خود یک بلیط خریداری کنند. اگر در زمان حرکت، مسافر به هردلیلی بلیط حمل خودروی خود را گم کند می تواند بلیط المثنی را تهیه نماید.

عزیزانی که قصد حمل خودروی خود را دارند باید در نظرداشته باشند که خودروی آن ها ازنظر فنی هیچ نقصی نداشته باشد و باک بنزین خودرو نیز نیمه پرباشد درغیر این صورت حمل خودروی آن ها صورت نخواهد گرفت. در حین سفر نیز به دلایل امنیتی سرباتری خودرو برداشته می شود ودرهنگام رسیدن مجددا سرباتری قرارداده می شود. هم چنین عزیزان باید بدانند که ارائه ی شماره پلاک گذرموقت خودرو برای اتباع خارجی الزامی می باشد.

 

دربست کردن یک کوپه:

مسافرین می توانند درصورت تمایل یک کوپه را برای خود دربست کنند. برای دربست کردن کوپه مسافرین می توانند هنگام تهیه بلیط تیک کوپه ی دربست را فعال کنند. مبلغ رزرو کردن کوپه باتوجه به تعداد افراد و نوع کوپه متفاوت می باشد هم چنین نوزدانی که سن آنها کمتراز دو سال می باشد مبلغ رزرو برای آنها به صورت نیم بها پرداخت خواهد شد.علاوه براین مسافران می توانند یک فرد را به صورت رایگان وبدونه خرید بلیط با رعایت قوانین با خود ببرند.

 

بردن بار:

مسافرین می توانند وسایل ضروری خود را که وزن آنها کمتراز ۳۵کیلوگرم است را با خود به درون قطار حمل کنند.عزیزان توجه داشته باشید که اگربار شما مازاد باشد می توانید بارخود را به باجه های توشه که درتمامی ایستگاه ها موجود می باشد امانت دهید وپس ازبازگشت آن را تحویل بگیرید.

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • مهمانان فدک می توانند در طول سفر به صورت نامحدود سرویس دهی نوشیدنی سرد و گرم را داشته باشند.

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x