تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

رزرو بلیط قطار مشهد کرمان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز قصد داریم موضوع رزرو بلیط قطار مشهد کرمان را بررسی کنیم. شهر کویری کرمان از نظر اقتصادی، صنعتی، سیاسی، علمی و غیره نقش مهمی در ایران دارد این شهر معدن های مس و زغال سنگ را در خود دارد از نظر صنعت ریلی نیز جزء مسیرهای ریلی بسیار مهم است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

حال به تعدادی سوال در رابطه با موضوع رزرو بلیط قطار مشهد کرمان پاسخ می‌دهیم.

  • برای رزرو بلیط قطار مشهد کرمان باید چکار کنیم؟

  • پس از رزرو بلیط قطار، بلیط را باید چگونه تهیه کنیم؟

  • در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه به بلیط، بلیط سوخت می شود؟

  • برای کنسل کردن بلیطی که رزرو کرده ایم باید چکار کنیم؟

  • بهای رزرو بلیط قطار چگونه است؟

[/stextbox]

 

برای رزرو بلیط قطار مشهد کرمان باید چکار کنیم؟

برای رزرو بلیط قطار مشهد کرمان باید اطلاعات شخصی را  در بلیط از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، مسافر را به درستی وارد کنیم و بعد اطلاعات عمومی از قبیل ساعت و روز حرکت قطار، نوع قطار، امکانات موجود در قطار برای تعیین قیمت و … را توسط فیلدهای موجود در سایت مشخص می کنیم و بلیط رزرو می شود.

 

پس از رزرو بلیط قطار، بلیط را باید چگونه تهیه کنیم؟

مرحله بعد از رزرو بلیط قطار، تهیه بلیط می باشد که چگونه باید انجام شود. برای تهیه بلیط قطار می توان به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام نمود که برای تهیه حضوری بلیط قطار به آژانس مسافرتی رفته و بلیط را خریداری می کنیم

و یا بلیطی که رزرو نموده ایم از قبل را بصورت برگه چاپی در می آوریم و یا اگر قصد تهیه بلیط به صورت آنلاین را داریم باید وارد یکی از سایت های تهیه بلیط قطار شویم و بلیط را اگر از قبل رزرو نکرده ایم رزرو و سپس بعد از پرداخت هزینه  با کارتی که عضو شتاب و دارای رمز دوم باشد بلیط را خریداری نماییم که بصورت برگه چاپی در دست بگیریم.

 

در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه به بلیط، بلیط سوخت می شود؟

بله سوخت می شود زیرا در صورت مغایرت بلیط با اطلاعات شخصی ما دیگر نمی توان از بلیط استفاده نمود و سوار قطار شد و این  بی توجهی ما حساب می شود زیرا زمان تهیه بلیط اگر بلیط را چک نکنیم نشان از کم توجهی ماست و دیگر امکان کسب تجربه مسافرت با قطار را نداریم.

 

برای کنسل کردن بلیطی که رزرو کرده ایم باید چکار کنیم؟

برای کنسلی بلیط قطار نیز می توان بصورت آنلاین و حضوری اقدام نمود. اکثر مردم بدلیل کمبود وقت و یا نداشتن توانایی می توانند بلیط خود را کنسل کنند و یا اکثرا قصد دارند که به آژانس مسافرتی بروند و حضوری برای کنسلی بلیط اقدام کنند. حال نحوه کنسلی بلیط را شرح می دهیم.

برای کنسل کردن بلیطی که رزرو کرده ایم باید چکار کنیم؟
برای کنسل کردن بلیطی که رزرو کرده ایم باید چکار کنیم؟

همانگونه که برای رزرو بلیط باید قبل از حرکت قطار اقدام کنیم برای کنسلی نیز باید قبل از حرکت قطار اقدام کنیم یعنی تا یک ساعت قبل از حرکت قطار زمان داریم که بلیط را کنسل کنیم بعد از حرکت قطار بلیط کنسل نمی شود و سوخت محسوب می شود و مسافر دیگر نمی تواند هزینه آن را پس بگیرد ولی اگر تا یک ساعت قبل اقدام کنید می توانید مقداری از بهای بلیط قطار را پس بگیرید.

 

بهای رزرو بلیط قطار چگونه است؟

بهای رزرو بلیط قطار شرایط سنی دارد برای افراد بالای 12 سال بهای کامل باید پرداخت شود و برای افراد زیر 12 سال یعنی 2تا 12 سال باید نیمی از بهای بلیط را برای رزرو بلیط پرداخت کنند. و مسافرینی که کودکان و نوزادانی کمتر از دو سال دارند بهایی برای آن کودکان نمی دهند مگر در صورتی که قصد رزرو صندلی برای آن کودکان داشته باشند.

آشنایی با بخشی از ویژگی های منحصر به فرد قطارهای فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

 

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x