تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

منطقه گردشگری سپاد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز می خواهیم به بررسی موضوع منطقه گردشگری سپاد بپردازیم. از شما همراهان همیشگی می خواهیم که تا پایان مطالب با ما باشید تا اطلاعاتی در مورد این منطقه گردشگری در اختیار شما قرار دهیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله سعی می کنیم به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • منطقه گردشگری سپاد چگونه منطقه ای است؟
  • امکانات منطقه گردشگری سپاد چیست؟
  • حجم بازدید از منطقه گردشگری سپاد چگونه است؟
  • جاذبه های مهم منطقه گردشگری سپاد چیست؟
  • چه پروژه هایی در منطقه گردشگری سپاد در مرحله احداث است؟

[/stextbox]

 

منطقه گردشگری سپاد چگونه منطقه ای است؟

منطقه گردشگری سپاد مساحتی قریب به ۲ میلیون متر مربع را به خود اختصاص داده و به خاطر امکانات بی شماری که در اختیار اهالی شهر مشهد، مسافران و توریست های خارجی که به این استان سفر می‌کنند قرار داده، جزء ویژه ترین و وسیع ترین منطقه گردشگری ایران شناخته شده است.

این منطقه بزرگ در شمال شهر مشهد واقع شده است و اغلب مردم آن را با نام سازه های فوق العاده اش مثل: مجموعه های الماس شرق و وصال یاد آور می شوند. مجتمع‌های تجاری و بازارهای معروف و بزرگی در منطقه گردشگری سپاد قرار دارند مثل بازار شهید کاوه، بازار خیام مجتمع الماس شرق و …

امکانات منطقه گردشگری سپاد چیست؟

گذشته از مجموعه‌های تجاری که در این منطقه در حال فعالیت هستند، جاذبه های سرگرم کننده و فوق العاده ای مانند شهربازی سرزمین خورشید با امکانات جذاب، شهربازی سرزمین عجایب که پیشرفته ترین شهربازی سرپوشیده ایران به شمار می رود، پارک ساحلی آفتاب، سیرک ملل، رستوران های بسیار شیک و مجلل و بی نهایت امکانات دیگر در منطقه گردشگری سپاد به مسافران و بازدید کنندگان این شهر خدمت رسانی می کنند. نکته بسیار حائز اهمیت این است که این منطقه تا کنون توانسته هزاران فرصت شغلی را ایجاد و به رونق و توسعه کشور کمک کند.

حجم بازدید از منطقه گردشگری سپاد چگونه است؟

با توجه به آمار، روزانه چیزی قریب به 220 هزار نفر از این منطقه بازدید به عمل می‌آورند و این آمار در روزهای تعطیل علی الخصوص در ایام عید به ۳۰۰ هزار نفر در روز خواهد رسید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]برای میزبانی شما آموزش دیده ایم[/stextbox]

جاذبه های مهم منطقه گردشگری سپاد چیست؟

این منطقه بی نهایت امکانات دارد و تعداد زیادی جاذبه‌های گردشگری را برای سرگرمی و رفاه حال و بازدید کنندگان فراهم کرده است از جمله: بازار بین الملی سپاد، تونل باد صبا، مجتمع تجاری الماس شرق، سیرک ملل، سرزمین عجایب، مراکز فروش صنایع دستی و ….البته ما در اینجا چند مورد از آنها را به اختصار توضیح می دهیم.

جاذبه های مهم منطقه گردشگری سپاد چیست؟
جاذبه های مهم منطقه گردشگری سپاد چیست؟

پارک ساحلی آفتاب: این پارک با امکانات فوق العاده ای که در اختیار مراجعه ‌کنندگان قرار داده است، شادی و هیجان لازم را در آنها ایجاد می‌کند. امکانات بی نظیر این پارک ساحلی همچون سرسره های پیچ در پیچ، استخرهای آب سرد و گرم، ایجاد محیطی برای گرفتن حمام آفتاب و تجهیزات دیگر، به خوبی توانسته نظر همه را جلب کند.

مجتمع تجاری وصال: ساختمان مجلل ۶ طبقه وصال با ارائه امکانات بی همتا همچون: ایجاد محیطی برای بازی کودکان، مجتمع معروف پروفسور بازیما که بسیار مهیج و جذاب است، وجود رستوران های درجه یک، فروشگاه هایی برای عرضه سوغاتی و پوشاک و …. توانسته به یک مجتمع عالی و مهم در منطقه گردشگری سپاد تبدیل شود. از دیگر شاخص های بارز این مجتمع می توان به رستوران اطلسیه در طبقه پنجم اشاره کرد که دارای بزرگترین گنبد شیشه ای در کل خاورمیانه است.

باغ پرندگان: این باغ تقریباً ۲۰۰ نوع پرنده بومی و تعداد زیادی پرنده از مناطق استوایی را در خود جای داده است که طرفداران خاص خودش را دارد.

چه پروژه هایی در منطقه گردشگری سپاد در مرحله احداث است؟

برخی از پروژه های این منطقه هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است مانند:مجتمع ستاره شهر، برج بازار،گسترش پارک ساحلی آفتاب و ساخت مجموعه ای برای بازی های یخی.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

 برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x