تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

کهگیلویه و بویر احمد گردشگری

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

ما در این مقاله درباره ی کهگیلویه و بویر احمد گردشگری صحبت خواهیم کرد.

شهرهای ایران از زیباترین مناطق گردشگری و آثار باستانی زیادی برخوردار است. از سر تا سر دنیا به ایران می آیند تا از مناطق زیبای آن لذت ببرند. یکی از شهرهای زیبای ایران کهگیلویه و بویر احمد می باشد که ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم حتما به این شهر سفر کنید و از آن بهره ببرید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این رابطه چند سوال مطرح می شود:

مناطق تفریحی این شهر کدام  است؟

منطقه ی جغرافیایی این شهر چگونه است؟

آبشارهای این منطقه کدام است؟

در ادامه پاسخ این سوالات را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

[/stextbox]

 

مناطق تفریحی این شهر کدام  است؟

پارک جنگلی و تپه نور الشهدا: این پارک جنگلی زیبا ضمن اینکه دارای درختان زیبایی می باشد و در فصل های بهار و تابستان زیبایی آنها دو برابر می شود آرامگاه 8 تن از شهیدان ما می باشد که برای نگه داشتن این مرز و بوم جان خود را ازدست داده اند.

پیست اسکی دنا(کاکان): پیست اسکی یکی از مکان هایی می باشد که خیلیا به آن علاقه دارند و در منطقه ایی به اسم کاکان قرار دارد. این پیست اسکی دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، محل قرار گیری وسایل اسکی و اجاره ی آنها می باشد. این پیست در نزدیکی استان قرار دارد و برای اشخاصی که به ورزش اسکی علاقمند هستند می توانند به این مکان مراجعبه نمایند. در فصل بهار با گرم شدن هوا برف ها شروع به آب شدن می کنند و گل هایی زیبا در این قسمت رشد می کنند.

مناطق تفریحی این شهر کدام  است؟
مناطق تفریحی این شهر کدام  است؟

منطقه ی جغرافیایی این شهر چگونه است؟

مردمان این استان لر هستند و به زبان لری نیز صحبت می کنند. یاسوج مرکز این استان می باشد و با مساحت 16 هزار کیلومتر می باشد. این استان از 7 شهرستان به وجود آمده است و چیزی حدود 1700 روستا را در خود جای داده است. این استان در قسمت جنوب کشور ایران واقع شده است و دارای مناطق و آبشار های زیبایی است که اشخاص زیادی را به خود جذب می کند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]هر واگن قطارهای فدک یک نیم کوپه ی مخصوص مهماندار را در خود جای داده است[/stextbox]

آبشارهای این منطقه کدام است؟

آبشار یاسوج:

یکی از جاهای تفریحی که بسیار زیبا هم می باشد در شهر کهگیلویه و بویر احمد آبشار یاسوج می باشد. این شهر دارای مناطق جنگلی بسیار زیبایی می باشد که یکی از این مناطق زیبا جایی به نام تنگه یاسوج می باشد که دارای درختان پیر قدیمی است

و در آخر این تنگه آبشاری وجود دارد که از آب شدن برف ها از بالای کوه به سمت پایین می آید و همیشه به صورت جاری می باشد، در کنار این آبشار می توانید خنک باشید و از آب و هوای سرسبز و زیبای آن لذت ببرید. آبشار یاسوج بیشتر در فصول گرم سال پرطرفدار بوده و زیبایی خاصی را دارا می باشد.

آبشار تنگ تامرادی:

دیگر آبشار زیبا در کهگیلویه و بویر احمد آبشار تنگ تامرادی است که دارای 15 متر ارتفاع است، در این محیط دارای آبشارهای کوچک و بزرگی است که به زیبایی در این منطقه اضافه کرده است. آبشار تنگ تامرادی بخشی از مناطق تاریخی نیز حساب می شود و45 کیلومتری شهر کهگیلویه و بویر احمد واقع شده است.

آبشار کمردوغ:

قطرات این آبشار به صورت کاملا نرم و به آرامی به سمت پایین می آید و این آب ها از تنگه ی بسیار زیبایی رد می شود که زیبایی آن چشم همه را به خود جلب می کند.

دریاچه برم الوان: دریاچه ی زیبایی در فاصله ی 315 شهر کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد و درختان زیبا و زیادی در اطراف آن قرار دارد که به زیبایی آن اضافه می کند.

امیدوارم توانسته باشیم مکان های زیبایی را در این استان برای شما عزیزان شرح داده باشیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

  • سامانه ی اعلام و اطفای حریق
  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر

[/stextbox]

تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x