تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

گاماسیاب

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

ما در این مقاله قصد داریم شما مخاطبان محترم را با یکی از مکان های گردشگری  آشنا کنیم، این مکان گردشگری بسیار زیبا مربوط به گاماسیاب می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنبال کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

سوالاتی که قرار است در این مقاله به آن ها بپردازیم به شرح زیر می باشد:

  • گاماسیاب در کدام منطقه قرار گرفته است؟
  • چگونه می توانیم به دیدن سراب گاماسیاب برویم؟
  • سراب گاماسیاب در چه سالی در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت؟

[/stextbox]

 

گاماسیاب در کدام منطقه قرار گرفته است؟

گاماسیاب به عنوان یکی از سراب های زیبای کشور شناخته شده است که در غرب کشور و در شهر همدان قرار گرفته است. این سراب جزء یکی از سراب های پر آب به حساب آمده که آب های خود را از رشته کوه گروین می گیرد. این سراب با توجه به جریانی که دارد تمامی روستاها و باغ های اطراف از آب آن استفاده می کنند.

سراب گاماسیاب و جریانات آب آن تا شهرستان صحنه کرمانشاه فراخوانی شده است. این مکان به عنوان یکی از مناطق گردشگری به شمار می آید که همه ساله گردشگران و توریستان زیادی به شهر همدان سفر می کنند و به دیدن سراب گاماسیاب رهایی می شوند.

این سراب با توجه به چشم انداز زیبا و طبیعت بکری که دارد توانسته است گردشگران زیادی را به خود در تمامی فصل های سال جلب کند. آب این سراب از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که تا حد امکان می تواند منابع آبی را تحت پوشش خود قرار دهد. برای مثال از آب این سراب برای پرورش ماهی، تولید جریانات برق و … بکار گرفته می شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

چگونه می توانیم به دیدن سراب گاماسیاب برویم؟

با توجه به سوال مطرح شده می توان گفت اگر زمانی قصد دارید این سراب زیبا را دیدن کنید و از طبیعت آن استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که حتما به شهر همدان سفر کنید. بطور دقیق سراب گاماسیاب در شهر همدان (نهاوند) قرار گرفته که در 20 کیلومتری شهر نهاوند ایجاد شده است.

آدرس دقیق این سراب به این صورت است که ابتدا به شهر همدان سفر کنید سپس به 20 کیلومتری شهر نهاوند بروید بعد از طی شدن مسافت 20 کیلومتر به سمت سراهی نهاوند – ملایر- بروجرد بروید بعد از گذراندن این سراه حدود 500 متر را طی کنید تا به سراب گاماسیاب برسید.

سراب گاماسیاب در چه سالی در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت؟

در پاسخ به سوال مطرح شده گفته می شود که سراب گاماسیاب در 26 اسفند سال 1387 در آثارملی ایران به ثبت رسید.  خوب است که بدانید سراب گاماسیاب را به عنوان یکی از سرد ترین سراب ها به حساب آورده اند. سراب گاماسیاب با توجه به مسیر طولانی که دارد می توان آن را همانند یک دریاچه بزرگ بشمار آورد.

سراب گاماسیاب در چه سالی در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت؟
سراب گاماسیاب در چه سالی در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت؟

براساس نتایج به دست آمده گفته شده است که قرار می باشد امکانات این سراب را از همه لحاظ بیشتر کنند تا گردشگران بتوانند استفاده های مفیدی را از این سراب ببرند. به عنوان مثال مکان های مناسبی را برای گردشگران ایجاد کنند تا بتواند در آن جا قایق رانی، ماهی گیری و… انجام دهند.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده می توانیم نتیجه بگیریم که شهر همدان دارای جاهای گردشگری فراوانی است. یکی از این مناطق مربوط به سراب گاماسیاب می شود. براساس تعاریف گفته شده سراب گاماسیاب یکی از سراب های بزرگ و پرآب کشور شناخته شده است. شما گردشگران محترم می توانید به دیدن این سراب بروید واز طبیعت زیبای آن استفاده کنید.

(ما در این مقاله توانستیم فقط بخشی از مطالب مربوطه را برای شما مخاطبان شرح دهیم. امیدواریم از این مقاله اطلاعات کافی و سودمندی را کسب کرده باشید)

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام  اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x