تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

معرفی اپلیکیشن های گردشگری برای عاشقان سفرهای خاص

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع معرفی اپلیکیشن های گردشگری برای عاشقان سفرهای خاص

اپلیکیشن­های مناسب سفر اطلاعات لازم درباره مقصد مورد نظر و اطلاعاتی که در سفر به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند درباره جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها و هتل برای اقامت باشد.

همچنین بسیاری از برنامه‌های سفر به فروش بلیت قطار ، اتوبوس ، هواپیما و حتی کشتی اختصاص دارند. برنامه‌های سفرهای داخلی نیز مسیرهای لازم برای سفر با خودرو شخصی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

اپلیکشین­های بسیاری برای سفر وجود دارد که حتی برخی از آن‌ها به آموزش زبان رسمی کشور مقصد اقدام می‌کند. برای کسانی که عاشق سفرهای خاص هستند توصیه می‌شود که اپلیکیشن­های مناسب سفر مختلف را با توجه به نیاز خود از میان مواردی که ذکر شد انتخاب کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

سرفصل‌های زیر به معرفی اپلیکیشن­های مناسب سفر و ویژگی‌های آن اختصاص دارد.

  • معرفی اپلیکیشن لذت سفر
  • اپلیکیشن سفرگردی و مزایای آن
  • اپلیکیشن همگردی و مزایای آن در سفر
  • جاسترو و ویژگی‌های خوب آن
  • سفر نما راهنمای گردشگری

[/stextbox]

 

معرفی اپلیکیشن لذت سفر

لذت سفر یکی از اپلیکیشن­های مناسب سفر است که کاربردها و ویژگی‌های بسیاری دارد. از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به آخرین اطلاعات شهرها و جاذبه‌های گردشگری، اطلاعات هتل‌ها , لیست اتاق‌ها و قیمت اتاق‌ها، رزرو آنلاین هتل، امکان مقایسه هتل‌ها ،موقعیت شما بر روی نقشه و مسیر تردد از موقعیت فعلی تا هتل را اشاره کرد.

معرفی اپلیکیشن لذت سفر
معرفی اپلیکیشن لذت سفر

از امکانت بی‌نظیر این اپلیکیشن که در لیست اپلیکیشن­های مناسب سفر قرار می‌گیرد معرفی شهرها به همراه گالری عکس و موقعیت بر روی نقشه و مشاهده نظر مسافران قبلی است. این برنامه که سامانه رزرواسیون مهر آن را تدارک دیده است همچنین به  معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور به همراه گالری عکس و موقعیت بر روی نقشه را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از دیگر مزایای این اپلیکیشن پرداخت آنلاین هزینه اقامت در هتل و دریافت تأییدیه هتل است. همچنین می‌توانید از طریق این اپلیکیشن از آخرین تخفیفات ویژه در رزرواسیون هتل‌ها نیز مطلع شوید. گرافیک زیبا و کاربری آسان از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

 

اپلیکیشن سفرگردی و مزایای آن

سفر گردی یکی از اپلیکیشن­های مناسب سفر است که اطلاعات مفیدی را درباره مقاصد گردشگری در ایران را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازجمله ویژگی‌های اصلی برنامه سفرگردی می‌توان به کامل‌ترین نقشه گردشگری ایران، تفکیک اطلاعات سفر به‌صورت موضوعی و شهر به شهر، لیست جاذبه‌های گردشگری کشور، امکان جستجوی نزدیک‌ترین نقاط به موقعیت کاربر اشاره کرد.

اپلیکیشن سفرگردی و مزایای آن
اپلیکیشن سفرگردی و مزایای آن

از مزایای ویژه ‌این اپلیکیشن نیز می‌توان به ارائه لیست مراکز تفریحی و خرید سوغاتی در کل کشور اشاره کرد. این برنامه کاربردی یکی از اپلیکیشن های مناسب سفر است که لیست مراکز اقامتی و شکم گردی در سراسر ایران را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اپلیکیشن های مناسب سفر را می‌توان به دودسته ایران‌گردی و جهانگردی که هریک اطلاعات خاصی را در بردارند، تقسیم کرد.

 

اپلیکیشن همگردی و مزایای آن در سفر

از اپلیکیشن­های مناسب سفر می‌توان به اپلیکیشن همگردی نیز اشاره کرد. این برنامه کاربردی که ازجمله اولین برنامه‌های گردشگری در ایران است از امکانات ویژه‌ای برخوردار است.

از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به کامل‌ترین نقشه‌ی گردشگری ایران و شهرهای دیدنی جهان، لیست جاذبه‌های گردشگری ، لیست مراکز تفریحی، لیست رستوران‌ها، لیست مراکز اقامتی،  لیست مراکز خرید ، مشاهده‌ی اطلاعات روی نقشه با امکان مسیریابی، مشاهده‌ی عکس‌ها و کامنت­های اضافه ‌شده سایر کاربران، امکان اضافه کردن عکس، کامنت و پیشنهاد مکان جدید و امکان جستجوی نزدیک‌ترین مکان‌های اطراف موقعیت کاربر است.

اپلیکیشن همگردی و مزایای آن در سفر
اپلیکیشن همگردی و مزایای آن در سفر

از نکات جالب این برنامه کاربردی می‌توان به ارائه اطلاعت فوق برای ایران و شهرهای دیدنی جهان است. بنابراین از این برنامه می‌توانید برای کسب اطلاعات سفر در اقصی نقاط دنیا استفاده کنید. این اپلیکیشن 5 ستاره را نصب‌کرده و از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

جاسترو و ویژگی‌های خوب آن

جاسترو از دیگر اپلیکیشن­های مناسب سفر است که اطلاعات لازم برای علاقه‌مندان به ایران‌گردی را فراهم می‌کند. یافتن مجموعه‌ای از بهترین و زیباترین نقاط دیدنی ایران،  پیشنهادهای ویژه شامل مکان‌های دیدنی و رؤیایی ، جستجوی مکان‌ها و رستوران‌های اطراف ، پیدا کردن بهترین قیمت بلیت هواپیما و تنظیم زمان حرکت، جستجوی گزینه‌های مختلف هتل و ویژگی‌های آن‌ها، جستجوی انواع رستوران و اطمینان از کیفیت غذا با بررسی بازخوردها ازجمله ویژگی‌های برتر اپلیکیشن جاسترو است.

جاسترو و ویژگی‌های خوب آن
جاسترو و ویژگی‌های خوب آن

برای یافتن مکان‌های ورزشی و تفریحی مانند پارک، پاساژ ، مرکز خرید، استخر و مجموعه‌های ورزشی کافی ست که برنامه جاسترو را روی گوشی همراه خود نصب کنید. جاسترو یکی از اپلیکیشن­های مناسب سفر است که ازنظر کاربران لیاقت دریافت 4.5 ستاره از 5 ستاره را دارد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای میزبانی شما آموزش دیده ایم

[/stextbox]

سفر نما راهنمای گردشگری

این اپلیکیشن نیز از اپلیکیشن­های مناسب سفر است که موقعیت مکان‌های مختلف از سراسر جهان در اختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن اطلاعات لازم برای سفر در ایران و 23 کشو مختلف جهان را یکجا در خود دارد.

سفر نما راهنمای گردشگری
سفر نما راهنمای گردشگری

از دیگر امکانات سفر نما می‌توان به امکان مشاهده مکان‌های اطراف موقعیت کاربر، مشاهده جاذبه‌های گردشگری رستوران‌ها هتل‌ها و مراکز خرید، امکان مسیریابی آنلاین ، تورهای مسافرتی،  اطلاعات پرواز فرودگاه‌های کشور به‌صورت لحظه‌ای، بیمه مسافرتی ، راهنمای سفر ، بومگردی ،  خرید بلیت اتوبوس و قطار ، پرداخت عوارض خروج از کشور  و سفرنامه نویسی را اشاره کرد. این اپلیکیشن سفر از محصولات فراوب دارای 4.5 ستاره‌دار است.

اپلیکیشن­های مناسب سفر را می‌توانید با توجه به نیاز خود و ویژگی‌هایی که هریک دارند، انتخاب و نصب کنید.

اپلیکیشن­های مناسب سفر اطلاعات مختلفی را با توجه به نیاز کاربر در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. ازجمله اطلاعات مختلف شهرهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری در داخل و خارج از ایران ، رستوران‌ها ، هتل‌ها، مراکز تفریحی و توریستی و کلی اطلاعات که در زمان سفر و یا حتی قبل از آن می‌توان استفاده کرد.

دانلود اپلیکیشن ها

این اپلیکیشن­ها را می‌توانید از سامانه‌های معتبری چون کافه بازار ، گوگل پلی و سیب اپ دانلود کرده و از آن‌ها بهره برد. اپلیکیشن­های لذت سفر، سفر گردی ، سفر نما، جاسترو و همگردی ازجمله برترین اپلیکیشن­های مناسب سفر است. این اپلیکیشن­های مناسب سفر را می‌توانید با یکدیگر مقایسه کرده و با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب و آن را نصب کنید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x