تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

مراکز تفریحی تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

عرض سلام و روز بخیر دارم خدمت همه دوستان و همراهان عزیز و گرامی امروز با بررسی موضوع مراکز تفریحی تهران در خدمت شما عزیزان هستیم

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

قصد داریم در ادامه به سوالات زیر پاسخ دهیم :

شهر تهران چگونه جایی است ؟

کلان شهر تهران دارای چه مکان های تفریحی می باشد ؟

کاخ سعد آباد چگونه جایی است ؟

دلفیناریوم برج میلاد چطور مکانی می باشد ؟

تئاتر شهر تهران در کجا واقع شده و چگونه است ؟

سورتمه دربند در کجای تهران واقع شده است ؟

مجموعه تفریحی توچال چطور منطقه ای است ؟

[/stextbox]

 

 

شهر تهران 

شهر تهران با دارا بودن جمعیتی بالغ بر هشت میلیون و هفتصد هزار نفر بعد از کلان شهر استانبول بزرگ ترین شهر خاورمیانه و پرجمعیت ترین شهر ایران به شمار می رود. این شهر از نظر تنوع قومی و مذهبی دارای تنوع بسیاری می باشد اما اکثریت ساکنان آن را اقوام پارس تشکیل می دهند.

از لحاظ تنوع مذهبی، شهر تهران بزرگترین شهر شیعه نشین دنیا به شمار می آید. کلان شهر تهران به دلیل قرار گرفتن در فلات مرکزی ایران و موقعیت سیاسی آن اقوام م مذاهب گوناگونی را در خود جای داده است که این خود باعث ایجاد مکان های تفریحی و سیاحتی بسیاری در تهران شده است.

 

کلان شهر تهران دارای چه مکان های تفریحی می باشد ؟

از جمله مکان های دیدنی و تفریح تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کاخ سعد آباد
  • باغ گیاه شناسی
  • مجموعه ورزشی انقلاب
  • بازار تهران
  • بوستان جمشیدیه
  • دلفیناریوم برج میلاد
  • آکواریوم و موزه صلح پارک شهر
  • سورتمه دربند

و صدها جای دیدنی و تفریحی دیگر می توان اشاره کرد.

کاخ سعد آباد چگونه جایی است ؟

یکی از زیباترین کاخ های ایران است که در دوره قاجار بنا نهاده شده است و تا کنون بیش از دویست سال از زمان ساخته شدن آن می گذرد. این مکان زیبا و دیدنی دارای بخش هایی مانند گلخانه، چشمه، جنگل وغیره می باشد که به علت واقع شدن آن در منطقه دربند تهران از آب و هوای خوب آن منطقه به وجود آمده اند و به زیبایی هرچه بیشتر کاخ سعد آباد افزوده اند.

کاخ سعد آباد چگونه جایی است ؟
کاخ سعد آباد چگونه جایی است ؟

دلفیناریوم برج میلاد چطور مکانی می باشد ؟

همانطور که از اسمش پیداست دلفیناریوم جزئی از برج میلاد به شمار می آید و اولین منطقه تفریحی آبی در خاورمیانه است که در ساحل واقع نشده است. دلفیناریوم مکانی مفرح و سرگرم کننده است که در آن جا لذت دیدن بازی کردن دلفین ها و شیر دریایی را می توانید شاهد باشید. این مکان زیبا و دیدنی در زمینی به بزرگی بیش از سه هزار متر مربع بنا شده است و می تواند روزانه میزبان بیش از یک هزار نفر بازدید کننده باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال 1397[/stextbox]

تئاتر شهر تهران در کجا واقع شده و چگونه است ؟

اگر علاقه مند به دیدن تئاتر و نمایش های زیبای هنرمندان مختلف هستید پیشنهاد من به شما بازدید از تئاتر شهر تهران است. این مکان فرهنگی زیبا محیط زیبا و مفرح برای علاقه مندان به هنر است که می توانید در آن جا کمال لذت را ببرید، در هنگامی که شما منتظر هستید تا برنامه شروع شود می توانید به رستوران یا کافه ی تئاتر شهر رفته و از نوشیدنی ها و خوردنی های آن جا نیز استفاده کنید.

 

سورتمه دربند در کجای تهران واقع شده است ؟

اگر دوست دارید که روزی شاد با مقداری هیجان داشته باشید بهتر است که به دربند بروید و از سورتمه تهران استفاده کنید. برای دسترسی به دربند کافی ست به طریقی به میدان تجریش برسید. برای این منظور می توانید از هز جایی در شهر تهران از مترو استفاده کنید و در ایستگاه مترو تجریش از قطار پیاده شوید. سپس برای رسیدن به دربند از ایستگاه های تاکسی استفاده کنید. و با استفاده از آنان مستقیم به ورودی های دربند برسید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

 برخی از ویژگی های قطارهای فدک

  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران
  • سامانه روشنایی و نورپردازی ویژه

[/stextbox]

مجموعه تفریحی توچال

شاید بتوان توچال را زیباترین و بهترین منطقه تفریحی در تهران نامید زیرا مقصد همه عاشقان به طبیعت و کوهنوردان می باشد. مجموعه تفریحی توچال مکانی مناسب برای دوست داران ورزش های مختلف و علاقه مندان به طبیعت است که همه ساله هزاران نفر را جذب خود می کند. این مکان دیدنی دارای تله کابین و همچنین ورزش های پرشی می باشد البته نباید رستوران ها و دیگر مراکز تفریحی و ورزشی توچال را از یاد برد.

تله کابین توچال :

خیلی ها برای صعود به کوه در یک روز زیبای برفی با استفاده از تله کابین به سمت قله حرکت می کنند تا علاوه بر لذت بردن از کوهنوردی از دیدن مناظر زیبایی که روبروی شان در ارتفاع پدیدار می شود نیز لذت ببرند.

تله کابین توچال
تله کابین توچال

 

بک جامپ :

بعضی از مردم طرفدار چشیدن بیشترین میزان هیجان هستند، برای این افراد من استفاده از بک جامپ را پیشنهاد می کنم. شما می توانید لذت پرش از ارتفاع را در حالی که با یک طناب ابریشمی به سکو متصل هستید تجربه کنید. این سقوط از ارتفاع باعث ایجاد حس هیجان و بالا رفتن آدرنالین در خون شما می شود که می تواند یک روز به یاد ماندنی برای شما و عزیزانتان تداعی کند.

 

باشگاه تیرندازی با کمان توچال :

در دل رشته کوه البرز در حالی که از پیاده روی در جاده سلامت توچال دارید لذت می برید با باشگاه تیرندازی مواجه خواهید شد که مکانی بسیار زیبا و سرگرم کننده برای شما می باشد. شما در آن جا می توانید تجربه آموزش و تیراندازی با کمان را تجربه کنید.

همچنین اگر دوستدار سرگرمی و ورزش بسیار مفرح پرتاب دارت هستید در باشگاه تیراندازی با کمان می توانید از آن نیز استفاده کنید. نکته خوب درباره این باشگاه این است که استفاده از تیروکمان و دارت کاملا رایگان بوده و شما می توانید تنها با پرداخت مبلغی معقول برای آموزش کار با تیروکمان ثبت نام نمایید.

باشگاه تیرندازی با کمان توچال
باشگاه تیرندازی با کمان توچال

اتاق فرار :

مجموعه تفریحی توچال هواداران بازیهای رایانه ای را نیز از یاد نبرده است و برای کسانی که علاقه به بازی های رایانه ای دارند اتاق فرار را آماده کرده اند. این بازی به این شکل است که شما به همراه دوستان و خانواده تان می توانید از این بازی زیبا و مهیج استفاده کنید.

بازی به این شکل است که شما باید در یک محیط مجازی در مدت شصت دقیقه به هر شکلی که می توانید دیگر افراد درون اتاق را از بین ببرید و از اتاق خارج شوید در غیر این صورت می بازید. اگر با توضیحاتی که داده شده قصد استفاده از اتاق فرار را دارید بهتر است بدانید که قبل از ایستگاه اول تله کابین توچال واقع شده است.

در کل باید عرض کنم که توچال منطقه ای بسیار زیبا و مجموعه های تفریحی و ورزشی بسیار زیبا، مفرح، مهیج و دیدنی می باشد که می توانید از آن ها کمال استفاده را برای ایجاد یک روز زیبا برای خود و خانواده خود نمایید.

همچنین اگر قصد سفر به تهران از هر شهری را دارید، می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x