تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

سینما قدس

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز ما درباره موضوع سینما قدس با شما همراه هستیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

در گذشته های دور سینما ها دارای ویژگی های زیاد و امکانات خوب نبود و همینطور زیاد به چشم نمی آمد و طرفدارای نداشت. سینما به عنوان یک هنر در تمام کشور ها به حساب همینطور جزء هنر هفتم به حساب می آید. اما امروزه سینما ها به تعداد زیادی در تمام نقاط مختلف کشور وجود دارند یعنی میتوان گفت هر شهر دارای چند سینما است.

در حال حاضر میتوان گفت بعضی از شهر های مهم کشور ایران دارای سینمایی با نام سینمای قدس هستند که هر کدام دارای ویژگی ها و امکانات مختلف و خاصی برخردارند برای مثال شهر های مشهد ، همدان ،تهران و… که در ادامه توضیحاتی در باره آن سینما ها در آن شهر ها به شما خواهیم داد

سینما قدس تهران

سینما قدس در تهران یکی از بهترین و حتی می توان گفت بهترین سینما در کشور است که در سال ۱۳۴۶ درست شد که امروزه دارای کیفیت بسیار بالایی قرار دارد که تعداد صندلی های آن به 478 عدد میرسد که در  قسمت های مرکزی پایتخت قرار دارد، البته مهم است بگوییم نام این سینما در قبل پولیدور بوده است . الیته تغییرات بسیاری نموده است و بازسازی های اساسی در آن انجام شده است و در نهایت در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری مجدد رسید. اگر قصد دارید تا به این سینما بروید کافیست به ایستگاه مترو میدان ولی عصر رفته و در ضلع جنوب غربی میدان به این سینما دسترسی پیدا کنید.

در ضمن به یاد داشته باشید که طبق قانون وزارت ارشاد کشور سه شنبه ها  بلیط سینما با تخفیف ارایه می شود.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله برای درک بهتر موضوع تعدادی سوال طرح کرده ایم که آن ها را برای شما پاسخ خواهیم داد.

در ادامه با ما باشید

1.سینما را تعریف کنید؟

2.سینما ها دارای چه اهمیت هایی هستند؟

3.تعداد سینمای ایران در چه وضعیتی قرار دارد؟

4.ریشه واژه سینما چیست؟

5.جایگاه سینما ها نزد کشور ها چیست؟

[/stextbox]

 

1.سینما را تعریف کنید؟

سینما هنر هفتم از هنر های هفتگانه می باشد. و همچنین جزء یکی از هنرهای کشورها محسوب میشوند که از تصاویر متحرک و صدا تشکیل و ساخته شده است که در آن ها فیلم هایی برای سرگرمی و اهداف دیگر استفاده می شود. امروزه محبوبیت سینما به حدی است که برای بسیاری از افراد هزینه بلیط سینما در سید هزینه های هفتگی یا ماهانه آنان قرار دارد.

1.سینما را تعریف کنید؟
1.سینما را تعریف کنید؟

2.سینما قدس ها دارای چه اهمیت هایی هستند؟

در بسیاری از شهر های کشور سینمایی به نام قدس وجود دارد. شاید دلیل انتخاب این نام حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران از ملت های مظلوم در دنیا باشد. همین عامل باعث شده است تا این سینما ها محلی برای عوامل فرهنگی و هنری در زمینه حمایت از ملت های مظلوم باشد. به همین جهت مشاهده می شود که فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط در این سینماها ‍گسترش داده می شود

 

2.سینما قدس ها دارای چه اهمیت هایی هستند؟
2.سینما قدس ها دارای چه اهمیت هایی هستند؟

3.تعداد سینمای ایران در چه وضعیتی قرار دارد؟

تعداد سینما ها در ایران وضعیت چندان خوبی ندارد یعنی به طوری که در 35 سال اخیر رشد جمعیت مردم تقریبا 130 درصد بوده است و در عین حال تعداد ساخت سینما ها در کشور به منفی 45 درصد بوده است.

در کشور ایران وضعیت تعدادی از شهر ها خوب نیست یعنی نه تنها از سینما ها برای تماشای فیلم استفاده نمی شود بلکه سالن های آن ها برای کارهای دیگری مورد استفاده قرار می گیرد و مردم این شهرها برای دیدن فیلم دل خواهشان مجبورند به پایتخت یا شهرهایی که دارای سینما هایی در سطح بالای هستند بروند و در غیر این صورت از دیدن فیلم مورد نظر خود را در سالن سینما از دست می دهند.

4 ریشه واژه سینما

کلمه سینما در اصل واژه ای یونانی است و این واژه یونانی به معنای حرکت است ولی در اصطلاح ، سینما هنر فنی به حساب می آید که همان طور در بالا اشاره کردیم توسط تصاویر متحرک و صدا پیامی خاص با مفهومی خوب را برای مردم نمایانگر می کند و همان طور که گفتیم سینما در رتبه هفتم در نوع هنری است و شش نوع دیگر عبارتند از معماری ، رقص ، موسیقی ، تئاتر ، نقاشی و مجسمه سازی که هر کدام رتبه خود را دارند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

5.جایگاه سینماها نزد کشورها چیست؟

فعالیت های فرهنگی بخش مهمی از سیاست های هر کشوری می باشد. انتقال سینه به سینه فرهنگ در گذشته توسط خانواده انجام می شده است و در حال حاضر ابزار های رسانه ای این مهم را به عهده دارند. تفاوت مهم سینما و تلویزیون در گرد هم آمدن افراد است. همنشینی افراد در کنار هم در سالن های سینما می تواند عاملی برا تعاملات فرهنگی مردم یک جامعه باشدو همین عامل می تواند رضایت شهروندان را بالاتر ببرد. در ضمن سیما ها یکی از مهم ترین مراکز جذب گردشگر برای هر شهری محسوب می شود. بردیس های سینمایی با کنار هم قرار دادن چند خدمات فرهنگی جذب مخاطب را به حداکثر می رسانند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال 1397[/stextbox]

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x