تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

از تهران تا تبریز با اتوبوس چند ساعت راه است؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بنا به دلایل مختلف مانند هزینه کمتر، دسترسی بیشتر و یا…. مسافرت با اتوبوس را نسبت به سایر روش های سفر، ترجیح می دهید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با چگونگی سفر از تهران تا تبریز با اتوبوس و مسافت آن مطلع شوید. همچنین نحوه تهیه بلیط اتوبوس و قیمت فعلی آن را نیز بیان می کنیم.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله به موارد زیر می پردازیم:

  • خرید بلیط اتوبوس تهران به تبریز
  • قیمت بلیط اتوبوس مسافربری از تهران تا تبریز
  • مسافت کلی و مدت زمان سفر با اتوبوس از تهران تا تبریز چه قدر است
  • پایانه های مسافربری اتوبوسرانی در تهران و تبریز

[/stextbox]

 

خرید بلیط اتوبوس تهران به تبریز:

بسیاری از اشخاص برای مسافرت و یا برای کارهای شخصی و یا شغلی ترجیح می دهند که با اتوبوس مسافرت کنند. پایین بودن هزینه مسافرت با اتوبوس یکی از دلایل اصلی استفاده از اتوبوس می باشد، به همین خاطر شرکت های مسافربری جاده ای، اتوبوس های بسیاری را برای خدمت رسانی به مسافران فراهم نموده اند .

همین تعدد و تنوع اتوبوس ها و امکان انتخاب نزدیک ترین ساعت دلخواه، باعث استقبال بیشتر مسافران از این وسیله حمل و نقل جاده ای شده است. همچنین استفاده از اتوبوس برای مسافرت بین شهری برای افراد بسیاری راحت تر از هر وسیله دیگری است. برخی دیگر از مسافرانی که قصد دارند در میان راه از اتوبوس پیاده شوند نیز این وسیله را برای رسیدن به مقصدشان انتخاب می کنند.

 

برای خرید بلیط اتوبوس از تهران به تبریز دو روش وجود دارد:

  • خرید بلیط به صورت حضوری: در این روش باید به یکی از شرکت های مسافربری و یا پایانه های مسافربری واقع در پایانه جنوب،پایانه آرژانتین، پایانه غرب و پایانه شرق رفته و اقدام به تهیه بلیط اتوبوس کرد. اما عیب بزرگی که خرید بلیط به صورت حضوری دارد این است که باعث اتلاف وقت و هزینه رفت و آمد می شود. علاوه بر این بسیاری از تخفیف ها فقط برای خریدهای آنلاین در نظر گرفته می شود.

 

  • خرید بلیط به صورت غیر حضوری (آنلاین): با استفاده از یک لپ تاپ و یا گوشی نسل جدید و اینترنت و یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب می توان به صورت آنلاین وارد سایت های معتبری که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشند شده و اقدام به خرید بلیط به صورت آنلاین نمود. به این ترتیب در وقت و هزینه صرفه جویی زیادی شده است. با ورود به سامانه های خرید بلیط اتوبوس به صورت آنلاین می توان ساعت حرکت اتوبوس ها، تاریخ حرکت، قیمت بلیط، نوع اتوبوس از لحاظ معمولی و یا VIP بودن را مشاهده نموده و سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط نمود.
سفر به تبریز
سفر به تبریز

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

قیمت های اتوبوس مسافربری از تهران به تبریز:

قیمت های بلیط اتوبوس با توجه به نوع اتوبوس و شرکت های ارائه دهنده اتوبوس متفاوت است. همچنین عوامل دیگری مانند تخفیف ها و یا لحظه آخری بودن سفر نیز باعث تغییر قیمت بلیط ها می گردد. ولی در کل قیمت بلیط تهران تا تبریز با اتوبوس های VIP در حال حاضر ۱۶۹۰۰۰۰ ریال است.

همان طور که اشاره شد برای اطلاع از قیمت بلیط می توان وارد سایت های فروش آنلاین بلیط شد و یا به صورت حضوری به پایانه مسافربری و یا شرکت های تابعه آن مراجعه نمود. بهتر است پیش از اقدام به سفر، قیمت و اطلاعات کامل بلیط را از سایت “پایانه ها” که متعلق به پایانه های اتوبوسرانی شهر تهران است استعلام گرفت.

 

مسافت کلی  و مدت زمان سفر با اتوبوس از تهران تا تبریز چه قدر است؟

مسافت کلی بین دو شهر تهران تا تبریز ششصد و سی و یک کیلومتر می باشد که این مسافت در حالت عادی و در صورت مساعد بودن شرایط جوی و جاده ای به طور نرمال در حدود هفت ساعت و دوازده دقیقه می باشد. البته این در صورتی است که اتوبوس مسافربری تمام صندلی های آن پر شده باشد و دیگر در بین راه برای سوار کردن مسافر جدید توقف نداشته باشد! برای رفتن از تهران به تبریز اتوبوس از شهرهایی چون: تهران، کرج، قزوین، تاکستان، آبیک، ابهر، زنجان و در نهایت تبریز عبور می نماید.

 

ترمینال بیهقی
ترمینال بیهقی

 

[irp posts=”1796″ name=”بلیط قطار تهران تبریز”]

 

پایانه های مسافربری اتوبوسرانی در تهران و تبریز:

از جمله پایانه های مسافربری که در استان تهران قرار دارد و از طریق آن ها می توان به بلیط سفر به تبریز را تهیه نمود عبارت است از:

  • پایانه مسافربری بیهقی(آرژانتین)
  • پایانه جنوب ( خزانه)
  • پایانه غرب ( آزادی)
  • پایانه شرق (چهارراه تهرانپارس)

تبریز دارای یک پایانه مسافربری به نام پایانه مرکزی است که مسافران برای استفاده از اتوبوس های بین شهری باید از این پایانه استفاده نمایند .

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x