تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار تهران همدان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

قطار تهران همدان

امروز با موضوع قطار تهران همدان با شما خوبان هستیم. قطار یکی ازپر مخاطب ترین وسایل نقلیه در دنیای امروز می باشد. برخی از مردم به دلیل ایستگاه هایی که در طول مسیر قرار دارد قطار را ترجیح می دهند؛ برخی به دلیل طولانی تر شدن سفرشان و… قطار تهران- همدان  نیز طرفداران خود را دارد. این قطار در اردیبهشت ماه سال۹۶ به بهره برداری رسید. ایستگاه نهایی قطار تهران- همدان اشتباها تا داخل شهر ادامه یافته بود که عنوان شده  که قرار شده ایستگاه نهایی مقابل ترمینال اتوبوسرانی همدان تعبیه گردد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در مقاله آتی به سوالات زیر پاسخ داده خواهد شد:

  1. مشخصات خط راه آهن تهران- همدان چیست؟
  2. قطار تهران – همدان از کدام ایستگاه های بین راهی می گذرد؟
  1. قطار تهران- همدان در چه ماه و سالی افتتاح گردید؟
  2. مالک و گرداننده قطار تهران- همدان چه ارگان هایی هستند؟
  3. امکان ارتقاء سرعت قطار تهران- همدان تا چند کیلومتر بر ساعت امکان پذیر است؟
  4. مقصد نهایی قطار تهران- همدان کجاست؟
  5. جاذبه های گردشگری همدان کدام است؟

[/stextbox]

 

مشخصات خط راه آهن تهران- همدان چیست؟

خط راه آهن تهران – همدان دارای ۲۶۷ کیلومتر طول می باشد. این خط ریلی از تهران آغاز و پس از پشت سر گذاشتن استان مرکزی به شهر همدان می رسد. این خط ریلی از ۳۵ پل خاص که جمعا به طول ۱۶۴۰ متر است عبور می کند.

این  خط راه آهن به صورت یک خطه با سرعت ۱۴۰کیلومتر بر  ساعت جهت باربری و ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت جهت مسافربری طراحی گردیده است.

مشخصات خط راه آهن تهران- همدان چیست؟
مشخصات خط راه آهن تهران- همدان چیست؟

 قطار تهران – همدان از کدام ایستگاه های بین راهی می گذرد؟

قطار تهران – همدان در مسیر ریلی خود از شهرهای تهران، رباط کریم، ساوه ، غرق آباد، فامنین، همدان گذر می نماید.

قطار تهران- همدان در چه ماه و سالی افتتاح گردید؟

بهره برداری از قطار تهران- همدان در ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ توسط رئیس جمهور جناب آقای حسن روحانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

قطار تهران- همدان در چه ماه و سالی افتتاح گردید؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

مالک و گرداننده قطار تهران- همدان چه ارگان هایی هستند؟

مالک خط ریلی قطار تهران- همدان ، وزارت راه و شهرسازی می باشد. گرداننده قطار تهران- همدان، راه آهن ایران می باشد. اگر چه شرکت های مختلفی این امکان را دارند تا از این خط ریلی استفاده کنند و با قطارهایی خود مسافران را جابه جا کنند. پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب قطار دقت کنید تا بتوانید کوپه بسیار با کیفیتی انتخاب کنید تا درعین سفر ی مطمین، از مسیر هم لذت ببرید.

مالک و گرداننده قطار تهران- همدان چه ارگان هایی هستند؟
مالک و گرداننده قطار تهران- همدان چه ارگان هایی هستند؟

 

امکان ارتقاء سرعت قطار تهران- همدان تا چند کیلومتر بر ساعت امکان پذیر است؟

قطار تهران- همدان با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت جهت جابجایی مسافران  طراحی شده است حال آنکه به دلیل وجود قوس های بزرگ در مسیر ریلی قطار تهران- همدان، امکان افزایش سرعت تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز وجود دارد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک: برای میزبانی شما آموزش دیده ایم[/stextbox]

مقصد نهایی قطار تهران- همدان کجاست؟

ایستگاه نهایی قطار تهران – همدان مقابل ترمینال اتوبوسرانی همدان احداث خواهد گردید تا تردد مسافران به سهولت انجام پذیرد.

قطار تهران- همدان مناسب ترین جایگزین خودروهای نقلیه عمومی (اتوبوس، تاکسی و..) می باشد که از ایمنی بیشتری نیز برخوردار است. در عین حال آلایندگی کمتری نسبت به تردد جاده ای نیز دارد. بسیاری از شهروندان تهرانی و همدانی بی صبرانه منتظر افتتاح قطار تهران- همدان بودند تا با خیالی آسوده به تردد بین شهری خود بپردازند. با راه اندازی قطار تهران- همدان در مصرف بنزین وسایل نقلیه نیز صرفه جویی به عمل می آید. شهروندان محترم می توانند با استفاده از قطار تهران- همدان سفر ایمن و بی خطری را تجربه نمایند.

در حال حاضر بلیط های قطار تهران- همدان از طریق آژانس های مسافرتی و سایت ها قابل خریداری می باشد. پیشنهاد می دهیم حتما پیش از تهیه بلیط سری هم به سایت های تخفیف آنلاین بزنید؛ چرا که آفر های همیشه جذاب و مقرون به صرفه این سایت ها به شما در بهینه سفر کردن کمک خواهند نمود.

جاذبه های گردشگری همدان کدام است؟

همدان شهر سفال ایران، دارای جاذبه های بی نظیری است که از طریق سفر با قطار تهران- همدان امکان بازدید از آنها برایتان امکانپذیر است. در ادامه سعی می شود به بخشی از جاذبه های گردشگری همدان اشاره شود. لازم به ذکر است که ابن شهر پایتخت تمدن مادها بوده است. هگمتانه هم اکنون در حاشیه شهر همدان واقع شده است. این شهر همواره مورد توجه حاکمان بوده است و به همین جهت جاذبه های گردشگری بسیاری دارد.

مقبره ابوعلی سینا

حکیم ابوعلی سینا چهره مشهور جهانی ایرانی می باشد که کتب وی در سراسر دنیا ترجمه شده و مورد توجه و استفاده قرار می گیرد. در عین حال مقبره این چهره نام آور ایرانی توسط هوشنگ سیهون طراحی شده است و نوع طراحی وی باعث شده است تا علاقهمندان بسیاری هر ساله از این بنا دیدن کنید. مزیت دیگر این اثر وجود آن در میدان اصلی شهر است واقع شده است و به همین جهت دسترسی به آن بسیار سهل و ساده است.

مقبره ابوعلی سینا

مقبره باباطاهر عریان

اگر به همدان سفر کردید حتما از مقبره باباطاهر ( شاعر شهره ایرانی) دیدن کنید و به یاد داشته باشید که این مقبره نیز در وسط یکی از میدان های اصلی شهر با همین نام واقع شده است. بنابراین به راحتی می توانید از این مقبره دیدن کنید. در ضمن خوب است بدانید در سراسر اطراف میدان باباطاهر مغازه های سفال فروشی بسیار اعلایی وجود دارد. و میتوانید سوغاتی های لازمه خود را از همین مکان تهیه کنید

مقبره باباطاهر عریان

غاز علیصدر

این غاز نیز با وجود قندیل های خود مشهور است. اگر چه هنوز کاوش برای یافتن انتهای این غار هنوز به پایان نرسیده است اما این غار یکی از طولانی ترین غار های موجود در کشور است و زعم عده ای طولانی ترین و جذاب ترین غار جهان می باشد. برای رفتن به این غار شما باید در جبهه ی غربی شهر همدان وارد شهرستان بهار شوید و از آنجا به دیدن غار علیصدر بروید.

غاز علیصدر

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x