تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار غزال تهران مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله می خواهیم به قطار غزال تهران مشهد بپردازیم.

اگر شما بخواهید با قطار مسافرت کنید، خرید ارزان قیمت بلیط قطار و هم نوع قطار نقش بسیار مهمی در سفر شما دارد .

با وجود اینکه هزینه سفر با قطار از نکات مهم خرید است اما یکی از مواردی است که موجب می شود طرفداران سفر با قطار از مسافرت خود راضی نباشند . از عواملی که باعث عدم رضایت افرادی که با قطار سفر می کنند می توان به نداشتن شناخت کافی در مورد امکانات و خدمات قطار اشاره کرد .

اکنون می خواهیم به یکی از مجهز ترین قطارها اشاره کنیم که قطار های شرکت غزال یک نمونه از این قطار ها هستند ، که از امکانات ویژه ای نیز برخورددار است . هرکدام از واگن های قطار غزال دارای 9 کوپه هستند که، هر کدام از این کوپه ها طرفیت 4 نفر را دارند. یعنی کلا درهر واگن  برای 36 نفر ظرفیت وجود دارد . از امکانات این مدل قطار می توان به وجود دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

 

  • آشنایی با قطار غزال

  • قطارهای غزال از لحاظ طراحی به چه صورت هستند ؟

  • از مزایای دیگر قطارهای غزال به چند مورد اشاره کنید .

  • خرید اینترنتی بلیط قطار غزال به چه صورت است ؟

[/stextbox]

قطار غزال

قطار های غزال از لحاظ امکانات و تجهیزات تفریحی و سرگرم کننده در موقعیت ویژه ای قرار دارد . برای مثال ،داخل هرکدام از کوپه های این قطار دو عدد نمایشگر LCD طرح جدید وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن فیلم ببینید یا به آهنگ دلخواهتان گوش دهید .به غیر از امکانات در هرکدام از واگن های قطار غزال انواع کنسول های بازی و اسباب بازی های مختلفی برای سرگرمی کودکان وجود دارد .

همچنین در بعضی از قطارها مثل قطار غزال تهران مشهد امکانات ویژه ای نظیر سرو رایگان غذا در داخل رستوران های قطار وجود دارند . که این غذاها به صورت تست به مسافران قطار غزال تهران مشهد داده می شود .

امکانات دیگری مانند سیستم های سرمایشی و گرمایشی وجود دارد که موجب می شود مسافران هیچگونه نگرانی بابت سردی یا گرمی هوا نداشته باشند . آبسردکن، یخچال و ماکروفر هم از دیگر تجهیزات این قطار است . جالب است بدانید که قطارهای غزال امکاناتی دیگری نیز مثل عصرانه ، آب، چای ،روزنامه و وسایل خواب را نیز برای مسافران فراهم می کند .

قطار غزال

قطارهای غزال از لحاظ طراحی به چه صورت هستند ؟

قطار های غزال از نظر طراحی ظاهری و ساخت در رتبه تایید شده ای قرار دارند . به این صورت که یکی از مدرن ترین ها در بین شرکت های ایرانی شناخته شده اند .به هنگام سوار شدن مسافران به داخل قطار فرش های قرمزی در راه هایی ورودی به واگن های قطار پهن می شود و مهمانداران به شما خوش آمدگویی می کنند .

قطارهای غزال از لحاظ طراحی به چه صورت هستند ؟
قطارهای غزال از لحاظ طراحی به چه صورت هستند ؟

از مزایای دیگر قطارهای غزال به چند مورد اشاره کنید .

از مزیت های مسافرت با این قطار این است شما می توانید، از مهمانداران بخواهید به درخواست های شما پاسخ دهند .مثلا شما  می توانید از آن ها درخواست کنید برایتان صبحانه،ناهار و یا شام را برایتان آماده کنند که البته هزینه های جدایی نیز دارد . مهمانداران هم به صورت حرفه های و با روی گشاده از مسافران پذیرایی می کنند. البته در صورت کمک خواستن می توانید از سیستم احضار مهماندار استفاده کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

خرید اینترنتی بلیط قطار غزال به چه صورت است ؟

اگر شما می خواهید که به صورت اینترنتی بلیط قطار غزال را تهیه کنید، می توانید به سایت های فروش آنلاین مراجعه کنید .نکته جالب این است که بلیط های قطار غزال به صورت مشابه و با قیمت یکسان به مسافران ارائه می شود . پس لازم نیست وقتتان را در سایت های گوناگون هدر دهید .

خرید اینترنتی بلیط قطار غزال به چه صورت است ؟
خرید اینترنتی بلیط قطار غزال به چه صورت است ؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]برای میزبانی شما آموزش دیده ایم[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x