تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

از کجا بلیط هواپیما ارزان بخریم؟(18 سایت تخفیف¬دار و ارزان)

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

این روزها اکثر افراد برای صفر‌های خود به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما هستند. شاید اگر ترس از ارتفاع و پرواز را کنار بگذاریم هیچ دلیل عمده‌ی دیگری وجود ندارد که کسی سفر سریع و راحت با هواپیما را به گزینه‌‌هایی مانند قطار و اتوبوس ترجیح دهد. اما مشکلی که بسیاری از افراد را از سفر هوایی دچار تردید می‌کند قیمت بالاتر بلیط‌های آن است. البته با توجه به مزیت‌های سفر هوایی این قیمت بالاتر منطقی و قابل توجیه است اما درهرصورت افراد زیادی از عهده‌ هزینه‌ی آن برنمی‌آیند.

بااین‌وجود در سال‌های اخیر و به مدد اینترنتی شدن رزرو پرواز این امکان فراهم شده است که با استفاده از تخفیف لحظه‌ آخری و یا خرید بلیط چارتر ارزان افراد بیشتری با هزینه‌ی کمتر اقدام به تهیه‌ی بلیط نمایند. با این شرایطی که مطرح شد ما امروز و در این مقاله تصمیم گرفتیم که ۱۸ سایت اینترنتی مختلف را که خدمات تهیه‌ی بلیط ارزان ‌قیمت را در  اختیار شما قرار می‌دهند به شما معرفی کنیم. امیدواریم شما نیز بتوانید با استفاده از تخفیف بلیط هواپیما سفر خوبی را تجربه کرده و فشار اقتصادی زیادی متحمل نشوید. با ما و معرفی ۱۸ سایت خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت همراه باشید.

سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • قاصدک۲۴؛ سامانه خرید بلیط ارزان هواپیما
  • تریپ؛ ساده و کاربردی
  • ویگو؛ جستجوگر قدرتمند
  • تیک­بان؛ همه‌کاره!
  • علی‌ بابا
  • خرید بلیط ارزان هواپیما با مستر تیکو
  • فلایتیو؛ نامی آشنا
  • فلای تودی؛ کلاسیک و مطمئن
  • تخفیفان!
  • تی چارتر
  • سامانه تهیه‌ بلیط چارتر ایوار
  • الی گشت
  • فی بلیط
  • دور و نزدیک
  • سفرمی
  • سفرستان؛ زیبا و ساده
  • تیکت چارتر؛ اختصاصی و سرراست
  • سیمرغ۲۴

 

۱. قاصدک۲۴؛ سامانه خرید بلیط ارزان هواپیما

قاصدک ۲۴ یکی از سامانه‌های شناخته‌شده‌ی خرید بلیط ارزان هواپیما و همچنین بلیط قطار است که سال‌ها در این عرصه فعالیت داشته و مشتریان ثابت خود را پیدا کرده است. اگر می‌خواهید پاسخی برای سؤال چگونه بلیط هواپیما ارزان بخریم پیدا کنید نیز می‌توانید به این سایت و وبلاگشان سر بزنید و از مطالب مفیدی که در این زمینه به اشتراک گذاشته‌اند استفاده کنید. قاصدک توانسته است مجموعه‌ی کاملی از امکانات مسافرتی نظیر رزرو بلیط ارزان هواپیما خارجی و داخلی، قطار و اتوبوس، رزرو هتل و بیمه‌ی مسافرتی را در یک محیط کاربری ساده در اختیار شما قرار دهد.

 

۲. تریپ ؛ ساده و کاربردی

سایت تریپ شما را از شر شلوغی‌های معمول‌ سایت‌های اینترنتی راحت می‌کند و شما را یک‌راست به سراغ اصل مطلب می‌برد:‌ خرید بلیط ارزان هواپیما. برای این منظور شما می‌توانید مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید و همچنین با انتخاب گزینه‌ی اکونومی، بلیط‌های پیشنهادشده را از انواع بلیط هواپیما چارتر و یا بلیط‌هایی با تخفیف لحظه‌ آخری انتخاب نمایید. همچنین اگر به دنبال اطلاعات مختلف در مورد نحوه‌ی محاسبه‌ی قیمت بلیط چارتر هستید می‌توانید از مطالب مختلف این سایت در این زمینه بهره ببرید.

 

۳. ویگو؛ جستجوگر قدرتمند

سابقه‌ی ویگو در ارائه خدمات بلیط هواپیما ارزان قیمت به سه سال نمی‌رسد اما در همین مدت کوتاه توانسته است جای محکمی را برای خود دست‌وپا کند. خوبی سامانه‌هایی مانند ویگو این است که خودشان را درگیر ارتباط مستقیم با شرکت‌های هواپیمایی و توزیع‌کننده‌ی بلیط چارتر نمی‌کنند. پس آن‌ها چگونه خدمات خرید بلیط ارزان هواپیما را در اختیار شما قرار می‌دهند؟ آن‌ها به انواع سایت‌های فروش و خرید بلیط چارتر ارزان، خرید بلیط ارزان لحظه‌ آخری و غیره، متصل هستند و با یک الگوریتم ساده، ارزان‌ترین و مناسب‌ترین بلیط را به شما پیشنهاد می‌دهند. همچنین ویگو به‌طور اختصاصی بر روی سفر‌های هوایی و تخفیف بلیط هواپیما متمرکز است و همین مسئله باعث می‌شود محیط کاربری ساده‌تر و قابلیت اطمینان آن بیشتر شود.

 

۴. تیک­بان؛ همه‌کاره!

خرید بلیت ارزان هواپیما
خرید بلیت هواپیما

تیک در ۵ سال گذشته که کار خود را آغاز کرده است به‌تدریج توانست علاوه بر هرچه بیشتر شناخته شدن، خدمات خود را نیز گسترش دهد و به یکی از برندهای معتبر و پربازدید در خرید بلیط ارزان هواپیما و ارائه خدمات مختلف سفر تبدیل شود. علاوه بر اینکه ‌می‌توانید بلیط ارزان هواپیما خارجی را در تیک‌بان پیدا کنید می‌توانید در صورت علاقه رزرو هتل داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس، بیمه و پشتیبانی قوی را نیز با تیک­بان تجربه کنید.

 

۵. علی‌ بابا

تهیه‌ بلیط ارزان هواپیما علی بابا به دلایل مختلفی بیش از هر سامانه‌ی دیگری در میان مردم جا افتاده است. یکی از این دلایل می‌تواند انتخاب تصمیمات استراتژیک صحیح در انتخاب نام و لوگوی برند، طراحی نرم‌افزار قدرتمند مخصوص گوشی‌های هوشمند و همچنین ارائه‌ مجموعه‌ی خدمات کامل سفر باشد. اطلاعات کامل در مورد نحوه‌ي خرید بلیط چارتر ارزان، پیدا کردن بیشترین تخفیف بلیط هواپیما و غیره به‌صورت کامل در سایت علی بابا توضیح داده شده است و امکان خرید بلیط ارزان لحظه‌ آخری نیز برای شما فراهم است.

 

۶. خرید بلیط ارزان هواپیما با مستر تیکو

مستر تیکو به‌دوراز هرگونه زرق‌وبرق فعالیت خود درزمینه‌ی تخفیف بلیط هواپیما را از سال ۹۵ شروع کرده است و با ارائه‌ خدماتی نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین و اپلیکیشن مناسب توانسته است به‌تدریج جای خود را در رقابت با شرکت‌های مختلف تثبیت کند. اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان قیمت هستید حتماً به مستر تیکو سر بزنید و از امکانات متنوع آن بهره ببرید.

 

۷. فلایتیو؛ نامی آشنا

فلایتیو نیز یکی دیگر از نام‌هایی است که در حوزه‌ی خرید بلیط ارزان هواپیما بسیار بر سر زبان‌ها می‌چرخد و مشتریان ثابتی نیز برای خود دست‌وپا کرده است. اگر از بسیاری از افراد بپرسید که چگونه بلیط هواپیما ارزان بخریم بی­شک در نام­های پیشنهادی‌شان نام فلایتیو را خواهید شنید. موتور جستجوی قدرتمند فلایتیو در پیدا کردن انواع بلیط چارتر و تخفیف لحظه آخری مهارت دارد و خیال شما را از بابت این مسئله راحت می‌کند.

 

۸. فلای تودی؛ کلاسیک و مطمئن

اگر برای تهیه‌ی بلیط هواپیما چارتر به سایت فلای تودی سر بزنید متوجه تمایز این سامانه با دیگر موارد مشابه خواهید شد. امکاناتی که در فلای تودی در اختیار شما قرار می‌گیرد فقط محدود به خرید بلیط ارزان لحظه‌ آخری یا تخفیف بلیط هواپیما نمی‌شود. شما می‌توانید مجله‌ی گردشگری فلای تودی را دنبال کنید، از خدمات اختصاصی ویزا بهره ببرید و به‌صورت آنلاین و از طریق ایمیل از تخفیف لحظه آخری بلیط‌های هواپیما باخبر شوید.

 

۹. تخفیفان!

این روزها تمام افرادی که با دنیای تکنولوژی و خرید‌های اینترنتی سروکار دارند با نام تخفیفان آشنایی دارند و به همین دلیل شاید از دیدن نام آن در لیست سامانه‌های خرید بلیط ارزان هواپیما متعجب شده باشند؛ بااین‌وجود تخفیفان که سابقه‌ای طولانی در ارائه‌ی تخفیف‌های مناسب دارد به عرصه‌ی خرید بلیط چارتر ارزان نیز وارد شده است و بسیاری از مشتریان ثابت خود را جذب کرده است.

 

۱۰. تی چارتر

خرید بلیت هواپیما از تی چارتر
تی چارتر

تی چارتر علاوه بر خدماتی نظیر بلیط ارزان هواپیما خارجی و بلیط چارتر، خدمات متمایزی نظیر اجاره‌ی خودرو خارجی در مسیر‌های مشخص و ضمانت تخفیف لحظه‌ آخری را نیز ارائه می‌دهد که باعث شده است بین بسیاری از افراد از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

 

۱۱. سامانه تهیه‌ بلیط چارتر ایوار

ایوار هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد ولی توانسته است به‌سرعت وارد عرصه‌ی رقابت در عرصه‌ی بلیط هواپیما چارتر شود و با ارائه‌ خدماتی نظیر پکیج‌های مسافرتی از طریق تور‌های گردشگری، خود را از رقبا متمایز کند. همچنین این امکان را برای مسافرین فراهم کرده است تا تجربه و نظرات خود از استفاده از ایوار را با دیگران به اشتراک بگذارند. خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از ایوار گزینه‌ی خوبی برای تمام علاقه‌مندان به سفر‌ با تور‌های گردشگری خواهد بود.

 

۱۲. الی گشت

رقابت در حوزه بلیط ارزان هواپیما خارجی و داخلی بسیار تنگاتنگ است و در چنین شرایطی شرکت‌های خلاقی هستند که می‌توانند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند. الی گشت توانسته است با ارائه‌ مشاوره‌ی سفر و پکیج ترکیبی تور‌های مختلف، امکانات منحصربه‌فردی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

۱۳. فی بلیط

فی بلیط در حال حاضر تنها درزمینه‌ تهیه‌ی بلیط هواپیما ارزان قیمت فعالیت دارد و به‌زودی امکانات تهیه‌ی بلیط اتوبوس و قطار را نیز راه‌اندازی خواهد کرد. خصوصیتی که باعث می‌شود خرید بلیط ارزان هواپیما توسط فی بلیط را امتحان کنید این است که امکان جستجو و مقایسه‌ی دقیق بین شرکت‌های هواپیمایی مختلف را برای شما فراهم می‌آورد که باعث می‌شود بتوانید از انواع تخفیف بلیط هواپیما مطلع شوید و ارزان‌ترین بلیط را تهیه نمایید.

 

۱۴. دور و نزدیک

سایت دور و نزدیک، محیط کاربری صمیمانه‌ای دارد و تهیه بلیط چارتر را از حالت خشک و سردرگم کننده خارج کرده است. اگر دوستان شما نیز به دنبال خرید بلیط ارزان لحظه‌ آخری هستند می‌توانید سایت دور و نزدیک را به آن‌ها معرفی کنید و پس از هر خرید آن‌ها اعتبار دریافت نمایید. البته از طریق خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی از سایت دور و نزدیک نیز می‌توانید اعتبار دریافت کنید. اگر اعتبار شما به میزان مشخصی برسد می‌توانید از آن برای خرید بلیط چارتر ارزان استفاده نمایید.

 

۱۵. سفرمی

رزرو انلان بلیط هواپیما سفرمی
سفرمی

سفرمی را معمولاً به خاطر تبلیغات تلویزیونی آن می‌شناسند. وقتی در چنین سطحی تبلیغات خود را انجام می‌دهید باید انتظار مشتریان زیادی نیز داشته باشید و از طرف دیگر آمادگی ارائه‌ خدمات کامل به آن‌ها را نیز دارا باشید. می‌توان گفت که سفرمی از این لحاظ کامل‌ترین خدمات خرید بلیط ارزان هواپیما و بلیط قطار و دیگر خدمات سفر را جمع‌آوری کرده است. ارائه‌ خدمات اقامتی، بیمه، تور گردشگری، مجله‌ی خبری و غیره از این جمله است.

 

۱۶. سفرستان؛ زیبا و ساده

سفرستان نیز ازجمله سایت‌های خرید بلیط ارزان هواپیما است که به‌طور اختصاصی بر روی سفر‌های هوایی متمرکز است. این مسئله باعث شده است که جنبه‌های دیگر این سایت نظیر خبرنامه، وبلاگ، آموزش و غیره از قدرت خوبی برخوردار باشد و فقط محدود به بلیط هواپیما ارزان قیمت نباشد.

 

۱۷. تیکت چارتر؛ اختصاصی و سر راست

فکر می‌کنم از نام این سایت مشخص باشد تخصص و تمرکز آن بر روی چه کاری است. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید بلیط چارتر ارزان، خرید بلیط ارزان لحظه آخری، تخفیف بلیط هواپیما و غیره هستند مستقیم به سراغ تیکت چارتر می‌آیند. تیکت چارتر مرجع بلیط چارتر ایران است.

 

۱۸. سیمرغ۲۴

آموزش‌ها و توضیحات کامل سایت سیمرغ۲۴ خیلی می‌تواند در خرید بلیط ارزان هواپیما و تهیه‌ بلیط چارتر به شما کمک کند. علاوه بر آن سامانه‌ی قدرتمند این شرکت نیز نیازهای شما درزمینه‌ تخفیف بلیط هواپیما را رفع خواهد کرد.

با لیستی که در اختیار شما قرار داده شده سعی کرده ­ایم تا به سؤال چگونه بلیط هواپیما ارزان بخریم پاسخ کاملی بدهیم و امیدواریم دیگر مشکلی در تهیه‌ بلیط چارتر و خرید بلیط ارزان لحظه‌ آخری نداشته باشید.

 

[irp posts=”1462″ name=”برای خرید بلیت قطار به چه نکاتی باید دقت کرد؟”]

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • سرو غذای اصلی گرم به همراه نوشیدنی­های انتخابی
  • سرو دسر
  • ارائه نوشیدنی گرم و سرد برحسب درخواست، به صورت نامحدود(چای، نسکافه)
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متمایزنسبت به سایرقطارها

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
لیست قیمت بلیط هواپیما داخلی و خارجی سال 98 | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] روش‌های حمل‌ونقل عمومی است، بنابراین جستجو برای قیمت بلیط هواپیما ارزان می‌تواند در کاهش هزینه‌ها نقش مهمی را بازی […]

trackback
بلیط قطار چارتر | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] شما یک بلیط از چارتر کننده می خرید و شخصی دیگر در همان هواپیما بلیط را ارزان تر از شما از چارتر کننده خریداری کرده است […]

نوشته های مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x