تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار لوکس البرز

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی قطار لوکس البرز

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

  • مزایای سفر به صورت فردی و گروهی

  • معرفی قطار لوکس البرز

  • امکانات قطار البرز

[/stextbox]

 

مزایای سفر به صورت فردی و گروهی

سفر به صورت فردی و یا گروهی هر کدام مزیت ها و خوبی های خاص خودشان را دارند وقتی شما تنها هستید و قصد سفر دارید در برنامه ریزی راحت تر عمل می کنید و می توانید طبق برنامه و خواست و علاقه خود پیش بروید

ولی سفر با اعضای خانواده و همکاران و یا دوستان باید نظر و خواست اکثریت را مد نظر قرار داد ولی سفر های گروهی به خصوص با خانواده و اقوام از لذت و هیجان بیشتری برخوردار است . این که چه مقصدی برای سفر انتخاب کنید مهم است ولی بیشتر از مقصد لذت باهم بودن حین رسیدن به یک مقصد بیشتر اهمیت دارد .

قطار برای سفر بهترین گزینه و انتخاب است علاوه بر اطمینان خاطر شما از ایمنی در سفر شما از خرابی و نرسیدن به مقصد بیمی ندارید که خود یک ریز فاکتور مهم در انتخاب قطار برای سفر کردن است قطار لوکس البرز که از جمله قطارهای با کیفیت رجا می باشد.

 

معرفی قطار لوکس البرز

یک قطار لوکس ۴ تخته کوپه ای با داشتن بهترین شرایط و هر آنچه برای یک سفر خوب مورد نیاز است مهیا و فراهم کرده است قطار لوکس البرز که در خطوط ریلی کشور در حال خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان است همیشه سعی در فراهم کردن بهترین ها برای مسافران بوده است.

قطار لوکس البرز که در واقع مربوط به شرکت رجا می شود و قطار البرز یک قطار درجه 2 محسوب می شود و وسیله ای عالی برای مسافرت است شما در قطار می توانید ساعت ها صحبت و گفتگو کنید و هوای مطبوع درون کوپه واقعا دل انگیز است و شما در آن احساس خفگی نمی کنید درست است که این قطار یک قطار درجه دو محسوب می شود ولی پس از استفاده از این قطار احساس می کنید این قطار درجه 1 است.

معرفی قطار لوکس البرز
معرفی قطار لوکس البرز

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

 

امکانات قطار البرز

سیستم گرمایش و سرمایشی قطار لوکس البرز با عملکردی فوق العاده دمای درون کوپه را متعادل می سازد و از دیگر امکانات قطار البرز می توانیم به وجود نمایشگر درون کوپه ها اشاره کنیم که می توانید به تماشای فیلم مشغول شوید و همین طور وجود ویلچر برای عزیزانی که معلولیت دارند از دیگر امکانات این قطار وجود سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن.

بلیط قطار های لوکس البرز هم به صورت اینترنتی قابل تهیه و خریدن است هم بصورت مستقیم با مراجعه به راه آهن البرز ممکن است امیدوارم در کنار خانواده اتان سفری سرشار از لذت شادی و آرامش را تجربه کنید.

از دیگر نکات مهم در مورد این قطار وجو کتابخانه است که در طول مسیر با خواندن کتاب خودتان را سرگرم کنید و همچنین اگر مایل به خوردن غذا در قطار هستید با پرداخت وجه می توانید غذا سفارش دهید .

امکانات قطار البرز
امکانات قطار البرز

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x