تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار اندیمشک مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

قطار اندیمشک به مشهد

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی قطار اندیمشک مشهد

سفر به روح انسان شادابی می بخشد سفر یعنی گذشتن از تمام سختی‌ها و ناآرامی های زندگی ، با سفر کردن انسان چیزهای تازه یاد می گیرد که در زندگی اش از آنها استفاده کند در سفر لحظات تلخ یا لحظات شیرینی را تجربه می کنیم امروزه مردم برای سفر کردن بیشتر از قطار استفاده می‌کنند .

چون هزینه کمی دارد ودر عین حال سفر با آن بسیار لذت بخش است  مردم اندیمشک اگرقصد دارند به پابوس امام هشتم یعنی امام رضا علیه السلام در شهر مقدس مشهد بروند می‌توانند از طریق ایستگاه راه آهن شهر اندیمشک و یا از طریق اینترنتی اقدام به خرید و  رزرو بلیط قطار اندیمشک به مشهد بکنند .

قطار فدک، بهترین قطار موجود در خطوط قطار اندیمشک مشهد

انتخاب قطار برای یک سفر، گزینه مناسبی است که جذابیت‌های خاص خود را به همراه دارد. با اینکه همچنان در تمامی دنیا، قطار به عنوان محبوب‌ترین وسیله برای حمل و نقل شناخته می‌شود اما باز هم برخی از افراد در خرید بلیط قطار برای سفر تردید دارند. در مسیرهای کوتاه استفاده از قطار برای جابه‌جایی انتخاب کاملا به صرفه است اما آیا در مسیرهای طولانی نیز قطار گزینه مناسبی است؟!

پاسخ این سوال تنها به خود شما باز می‌گردد. اگر سفر با قطار برای شما یک سفر جذاب است، انتخاب این مسیر برای سفرهای طولانی نیز برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. گزینه‌ای که می‌تواند به شما در تجربه یک سفر دلچسب کمک کننده باشد. قطار مشهد – اندیمشک به عنوان یکی از طولانی‌ترین مسیرهای حمل و نقل ریلی کشور شناخته می‌شود. قطاری که با داشتن مسیری طولانی، باز هم به عنوان یک گزینه مناسب برای سفر به مشهد مخاطبان خاص خود را داشته و محبوبیت بالایی دارد.

مسیر قطار اندیمشک – مشهد و ایستگاه‌های این مسیر طولانی

زمانی که سوار یک قطار می‌شوید تا مسیری طولانی را با آن بروید، ایستگاه‌های مختلفی در این قطار وجود دارند که قطار در آن‌ها متوقف می‌شود. قطار مشهد – اندیمشک نیز به عنوان یکی از قطارهای طولانی و با مسیر زیاد، ایستگاه‌های مختلفی دارد. ایستگاه‌هایی چون حسینه، خرم آباد، زاغه، بروجرد، نوره، اراک، قم، گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، میامی، داورزن، سبزوار، نیشابور و ملک آباد بر سر راه این مسیر قرار دارند. ایستگاه‌هایی متعدد که به دلیل زیاد بودن مسیر بیشتر از دیگر قطارها هستند.

با این حال، زمانی که سوار این قطار می‌شوید، باید بدانید که قرار است تا چیزی در حدود ۲۴ ساعت در این قطار حضور داشته باشید. ممکن است براساس میزان حضور در ایستگاه‌های مختلف بین راهی، این مدت زمان کمتر یا بیشتر شود. با این حال، زمان حدودی و تقریبی در همین حد باقی مانده و می‌تواند مشخص کننده مدت زمان حضور در قطار برای شما باشد.

جذابیت‌های دیدنی در شهر مشهد به عنوان یک مقصد زیارتی و سیاحتی

زمانی که قصد سفر به مشهد را دارید و به وسیله وسیله قطار مشهد – اندیمشک به این شهر می‌رسید، حتما مکان‌های دیدنی مختلفی را مدنظر خود دارید. مشهد به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران، مکان‌های دیدنی، تفریحی و گردشگری بسیاری دارد. از همین رو با حضور در این شهر می‌توانید از جاذبه‌های بسیاری دیدن کنید. برخی از اصلی‌ترین دیدنی‌های شهر مشهد را در ادامه بیان خواهیم کرد.

اماکن دیدنی مشهد

۱٫     حرم مطهر امام رضا

اصلی‌ترین دلیل حضور مسافران در شهر مشهد را می‌توان حضور بارگاه مطهر امام رضا دانست. کمتر کسی است که برای سفر به مشهد بیاید و به بارگاه امام رضا نرود. بارگاه مطهر امام رضا، علاوه بر یک مکان مذهبی و زیارتی، مکانی بسیار دیدنی است. معماری و کاشی کاری و آینه کاری به کار رفته در این حرم، به قدری زیبا هستند که توجه هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند. از همین رو اگر قصد سفر به مشهد را دارید، حضور در بارگاه امام رضا و موزه آستان قدس رضوی را به هیچ عنوان از دست ندهید. این دیدنی‌ها را در هیچ یک از شهرهای دیگر ایران مشاهده نخواهید کرد.

 

حرم امام رضا - مشهد
اماکن دیدنی مشهد

۲٫     ییلاقات طرقبه و شاندیز

ییلاقات طرقبه و شاندیز به عنوان دیدنی‌ترین مکان‌های اطراف مشهد شناخته می‌شوند. اگر سفری به مشهد داشتید، حتما به این ییلاقات سر بزنید و از رستوران‌های متعدد و متنوع آن‌ها بهره‌مند شوید. این ییلاقات، گزینه مناسبی برای تنفس آب و هوایی مطبوع و خنک هستند که حتی در فصول گرم سال نیز، خنکای خاص خود را دارند.

۳٫     پارک‌های آبی مختلف

مشهد به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران، دارای مکان‌های تفریحی و گردشگری بسیاری است. پارک‌های آبی متعدد موجود در مشهد، انتخابی هستند که سفر شما را به یک سفر دلچسب تبدیل می‌کنند. از همین رو شما با حضور در مشهد می‌توانید از این امکانات و مکان‌های گردشگری برخوردار شوید و هیجان خاصی را برای سفر خود به ارمغان آورید!

۴٫     بازارهای قدیمی و متعدد

اگر تاکنون به مشهد سفر کرده باشید، حتما نسبت به تفاوت قیمت اجناس مختلف در بازارهای مشهد نسبت به دیگر بازارهای شهرهای بزرگ آگاهی دارید. مشهد به عنوان یکی از شهرهای بزرگ، قیمت بسیار مناسبی برای اجناس مختلف خود دارد. در مشهد بازارهای بسیاری وجود دارند که اجناس مختلف را با قیمتی زیر قیمت دیگر شهرها عرضه می‌کنند. از همین رو بسیاری از مسافران برای خرید لباس و کیف و کفش خود، به مشهد آمده و به بازارهای این شهر می‌روند.

چگونگی خرید بلیط قطار مشهد – اندیمشک به صورت حضوری و اینترنتی

زمانی که تصمیم خود را برای سفر به مشهد به صورت زمینی و به وسیله قطار قطعی کردید، لازم است تا به سراغ خرید بلیط قطار بروید. خرید بلیط قطار مشهد – اندیمشک مانند هر بلیط دیگری به صورت آنلاین و مجازی قابل انجام است. با این حال، در صورتی که به فکر خرید این بلیط هستید، حتما بهتر است تا از قبل آن را رزرو کنید. بلیط قطار مشهد – اندیمشک، به عنوان یک مسیر محبوب شناخته می‌شود که تعداد قطارهای کمی را نیز دارد. از همین رو ممکن است به سرعت پر شده و سفر شما را با مشکلاتی روبه‌رو کند.

شما به وسیله خرید اینترنتی یا حضور در مراکز فروش بلیط قطار می‌توانید بلیط مورد نظر خود را به راحتی و پیش از موعد سفر تهیه فرمایید. اگر زمان خاصی برای سفر مد نظر شما است، خرید و رزرو زودتر بلیط اهمیت بسیاری دارد.

استفاده از قطارهای تندروی فدک برای پیمودن مسیر قطار مشهد – اندیمشک

یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید بلیط قطار مشهد – اندیمشک، قطارهای تندروی فدک هستند. با اینکه این مسیر، یک مسیر طولانی است و چیزی در حدودی یک روز لازم است تا در قطار باشید، با استفاده از قطار تندروی فدک می‌توانید آن را به یک مسیر ساده تبدیل کنید. شما به وسیله انتخاب و خرید قطار تندروی فدک برای مسیر سفر خود، می‌توانید سفر یک روزه خود را به یک سفر راحت و با امکانات مناسب تبدیل کنید. قطارهای فدک با در اختیار گذاشتن امکاناتی بسیار مناسب، به شما کمک می‌کنند تا سفر آسوده‌تری را داشته باشید. از همین رو بهترین انتخاب ممکن را برای سفر خود خواهید داشت و می‌توانید با کمترین میزان خستگی، سفر ۲۴ ساعته خود با قطار را به پایان ببرید.

 

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن

  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها

  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی

  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر

  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران

  • سامانه روشنایی و نورپردازی ویژه

  • تخت های بزرگتر از اندازه استاندارد (۶۰۰*۱۷۶۰)

  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز به شیرهای اتوماتیک و آب سرد و گرم

  • و …..

[/stextbox]

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار تهران اندیمشک رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x