تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار مشهد درجه یک

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در این مقاله قصد داریم موضوع قیمت بلیط قطار مشهد درجه یک را مورد بحث قرار دهیم.

شهر مشهد از زیبایی های توریستی و گردشگری بسیاری برخوردار است ولی مهم ترین قسمتی که در مشهد بسیار مورد بازدید قرار می‌گیرد مقبره امام رضا است که زائرین بسیاری از شهرهای ایران و کشورهای دیگر به ایران آمده که به زیارت این مقبره مطهر بروند. مسافرت با قطار راه، رفتن به مشهد را برای تمام مردم آسان نمود زیرا هم کم هزینه می باشد و هم امنیت بالای برخوردار است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

حال تعدادی سوال در رابطه با موضوع قیمت بلیط قطار مشهد درجه یک داریم که در ادامه مقاله به پاسخ آنها می‌پردازیم.

  • برای رزرو بلیط قطار درجه یک باید چه کاری انجام دهیم؟

  • تفاوت قطار درجه یک با دیگر قطارها چیست؟

  • چرا قیمت بلیط قطار مشهد درجه یک بیشتر است؟

  • بیمه مسافران در قطار شامل چه مواردی می شود؟

  • نحوه حمل و نقل ماشین با قطار درجه ۱ چگونه است؟

[/stextbox]

 

چرا قیمت بلیط قطار مشهد درجه یک بیشتر است؟

زیرا این قطار نسبت به قطارهای درجه ۲ و ۳ رسیدگی مهمانداران و مسئولین قطار بیش تر می باشد همچنین در این قطار امکاناتی همچون سیستم های صوتی و تصویری در کوپه ها به طور مجزاست سیستم تهویه مناسب و استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب نوع خدمات رسانی سرویس خواب مرتب و کامل پذیرایی و غیره در قطار درجه یک بیشتر است به همین دلیل قیمت بلیط قطار درجه یک بیشتر است.

 

تفاوت قطار درجه یک با دیگر قطارها چیست؟

قطار درجه یک از سال زیادی  از زمان تولید شدن نگذشته و از رده خارج نشده و امکانات بیشتری دارد، نحوه خدمات رسانی آنها بیشتر است و غذاهای متنوع تری دارد در صورتی که قطارهای درجه دو درجه سه امکانات کمتری را نسبت به درجه یک برای مسافران ارائه می‌دهند.

 

برای رزرو بلیط قطار درجه یک باید چه کاری انجام دهیم؟

به دو صورت آنلاین و حضوری باید بلیط را تهیه کنیم ولی تهیه بلیت به صورت حضوری به آژانس هواپیمایی رفته و مدارک شخصی خود اعم از شناسنامه مسافران و کارت ملی آنها را به متصدی داده و بلیط را برای زمانی که می‌خواهیم رزرو کرده خرید بلیط را به صورت برگه چاپی تحویل می گیریم

که بلیط را با مشخصات خود چه کنیم که مغایرت دارد یا خیر و برای تهیه بلیت به صورت آنلاین باید وارد سایت رسمی خرید بلیط قطار شویم مسیر های موجود را پر نموده و پس از پرداخت هزینه با کارت عضو شتاب و دارای رمز دوم بلیط را چاپ و مورد استفاده قرار می دهد البته برای خرید آنلاین نیز باید بلیت را چک کنیم که مبادا اطلاعات موجود در بلیط مغایرت داشته باشد.

بیمه مسافران در قطار شامل چه مواردی می شود؟

بیمه شامل اتفاقاتی می شود که در هنگام سفر با قطار اتفاق می افتد. همانند آتش سوزی، خارج شدن واگن ها از ریل، انحراف از محور، تصادف، جدا شدن واگن ها و… که اگر مسافران در این حوادث مشکلی برایشان پیش بیاید بیمه هزینه و خسارت وارد شده را پرداخت می کند که البته این گونه حوادث در قطار های درجه ۱ اتفاق نمی افتد.

بیمه مسافران در قطار شامل چه مواردی می شود؟
بیمه مسافران در قطار شامل چه مواردی می شود؟

نحوه حمل و نقل ماشین با قطار درجه ۱ چگونه است؟

برای حمل و نقل ماشین با قطار باید همانند بلیط برای افراد بلیطی را برای ماشین ها خریداری کنیم که ماشین را بتوان با قطار به مقصد خواسته شده ببرد. که زمان رزرو بلیط  و تحویل دادن و تحویل گرفتن ماشین باید مدارکی ماشین از قبیل سند ماشین، کارت مالکیت ماشین را همراه داشته باشیم و بلیط ماشین را به اسم پلاک ماشین و شخص تحویل دهنده ماشین صادر می کنیم.

برای ماشین هایی که پلاک ندارند و صفر می باشند باید ۶ رقم آخر شاسی ماشین را در بلیط ذکر کنند. خودروهایی که خاموش یا تصادفی یا خراب باشند را تحویل نمی گیرد. افرادی که زمان تحویل گرفتن ماشین مدارک ماشین را به همراه ندارند باید هزینه توقف و نگهداری ماشین در پارکینگ را پرداخت کنند.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x