تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار مشهد به رامسر

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز قصد داریم به بررسی قیمت بلیط قطار مشهد به رامسر بپردازیم. رامسر یکی از شهرهای بسیار سرسبز استان مازندران به شمار می آید که به خاطر طبیعت زیبا و بکری که دارد در تمام ایام تعطیل سال میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران است.

شهر رامسر از جاذبه های توریستی و گردشگری زیادی برخوردار است. سیستم حمل و نقل عمومی در این شهر از اهمیت ویژه ای دارد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ما در این مقاله سعی داریم که به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • وضعیت حمل و نقل ریلی در شهر رامسر چگونه است؟

  • شهر های مهم و توریستی رامسر کدامند؟

  • جاذبه های گردشگری شهر رامسر کدامند؟

  • سوغات رامسر چیست؟

  • بازارهای محلی رامسر چگونه بازاز هایی هستند؟

[/stextbox]

 

وضعیت حمل و نقل ریلی در شهر رامسر چگونه است؟

متاسفانه شهر رامسر به راه آهن کشور متصل نیست و هیچ ایستگاه راه آهنی در این شهر مستقر نمی باشد و اگر شما قصد دارید که با قطار به این شهر سفر کنید باید بگوییم که امکان این سفر به صورت مستقیم وجود ندارد و برای سفر به این شهر می توانید از ایستگاه راه آهن قائمشهر استفاده کنید که نزدیک ترین ایستگاه به رامسر است و چیزی نزدیک به ۲۳۴ کیلومتر یعنی ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه با این شهر فاصله دارد.

 

[irp posts=”2639″ name=”قیمت بلیط قطار قائمشهر به مشهد”]

 

شهر های مهم و توریستی رامسر کدامند؟

شهر کتالم: کتالم از توابع مرکزی شهرستان رامسر است. کتالم در قدیم به گته لم معروف بوده و مردم این شهر به زبان گیلکی صحبت می کنند. کتالم جزء منطقه تاریخی دیلم به شمار می‌آید.از جاذبه های گردشگری بی‌نظیر این شهر می توان به قلعه مارکوه، ارتفاعات ییلاقی، چشمه های آب گرم و بازارهای محلی آن اشاره کرد. حرفه مردم این شهر بیشتر دامداری و باغداری است.

سادات شهر رامسر: سادات شهر از شهرهای کوچک از شهرستان رامسر است و نام قدیمی آن معاف محله بوده که آرامگاه آقا پلاسید و آقا  بسمل که اشعاری در وصف سید و سالار شهیدان سرودند در این شهر قرار دارد. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به چشمه های آب گرم آن که خواص بی نظیر درمانی دارند و جنگل های زیبای آن اشاره کرد.

 

جاذبه های گردشگری شهر رامسر کدامند؟

زیبایی منحصر به فرد رامسر موجب شده است که لقب عروس شهرها نصیب این شهر شود. جاذبه های گردشگری بی نظیری در این شهر وجود دارد که در اینجا چند مورد آنها را نام  برده و توضیح می دهیم. از جمله مهمترین آنها می توان به بوستان جنگلی صفارود، سد میجران، جنگل دالخانی، مسجد آدینه و …. اشاره کرد

جنگل دالیخانی
جاذبه های گردشگری شهر رامسر کدامند؟

تله کابین رامسر: حتما شهرت تله کابین رامسر به گوشتان خورده است. یکی از جاذبه های ویژه ای این شهر وجود همین تله کابین است که بزرگترین تله کابین کشور محسوب می‌شود و به شهر چابکسر نزدیک است. مسیری که این تله‌کابین طی می‌کند دو کیلومتر است و در خاورمیانه نظیر ندارد و علت آن عبور از جنگل تا سواحل دریا است.

پارک آبی رامسر: این پارک در مسیر شهر چابکسر و رامسر قرار دارد. این پارک شرایط تفریحی زیادی را برای مسافران فراهم کرده است از جمله جت اسکی، موتورهای ATV، رستوران و ….

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]در هر کوپه دو نمایشگر ۱۵ اینچی فول اچ دی قرارگرفته است.[/stextbox]

 

سوغات رامسر چیست؟

کلوچه و کوکی: از پرطرفدار ترین سوغاتی های رامسر و شهرهای شمالی می توان به کوکی و کلوچه اشاره کرد. کوچه های این شهر هر کدام طعم خاصی دارند و از شکر، آرد و روغن تهیه می‌شوند ولی در کوکی ها از مغز های طعم دار خبری نیست و در عوض روی آنها شکلات قرار دارد. کوکی ها در بین توریست ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

پشت زیک: نوعی شیرینی بسیار خوشمزه است و مواد تشکیل دهنده آن کنجد، شکر، گردو، عسل و کره است.

از دیگر سوغاتی های خوشمزه این شهر می‌توان به رشته به رشته، قماق برنجک، نان قتلم و عسل اشاره کرد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه شما را با برخی از ویژگی های قطارهای فدک آشنا می کنیم

  • قابلیت حرکت با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • سامانه ی اعلام و اطفای حریق
  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها

[/stextbox]

 

بازارهای محلی رامسر چگونه بازاز هایی هستند؟

با اطمینان می توانیم بگوییم که هر کسی که به شهر رامسر، عروس شهرهای سفر کرده باشد حتما به بازارهای محلی و هفته بازارهای این شهر سر زده است. زیرا این بازارها جذابیت خاصی دارند و مردم با زبان و گویش شیرین خود به فروش اجناس مشغول هستند. در این بین شنبه بازار و سه شنبه بازار از مهمترین و معروف‌ترین بازارهای این شهرها به شمار می آیند.

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x