تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

چرا هتل درویشی مشهد یک انتخاب خوب برای اقامت در این شهر است؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

زمانی که قصد سفر می‌کنید قطعاً اقامت در مقصد موردنظر اولین موضوعی است که ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد. شاید این موضوع برای مقصدهای کوچک دشواری چندانی برای شما به دنبال نداشته باشد اما انتخاب محل اقامت، در سفر به کلان‌شهری مانند مشهد قطعاً شما را دچار سردرگمی خواهد کرد.

به دلیل وجود حرم مطهر آقا علی ابن موسی‌الرضا مشهد یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران محسوب می‌شود. از این‌ رو انواع هتل‌ها و مسافرخانه‌ها را در نقطه‌نقطه‌ی این شهر می‌توانید بیابید که با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند قیمت‌های متفاوتی دارند.

هتل درویشی مشهد یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل اقامتی در کنار معماری ملیتی خود امکانات متنوع و خدماتی نظیر ماساژ را برای مسافران فراهم ساخته تا سفری رؤیایی را برای آن‌ها رقم بزند.

مرکز خرید، تالارهای مجلل، رستوران و کافی‌شاپ از دیگر امکانات رفاهی هتل درویشی مشهد است که آن را در دسته لوکس‌ترین هتل‌های مشهد قرار داده است.

در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌ها و امکانات هتل درویشی مشهد بیش‌تر صحبت کنیم. سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • معرفی اتاق‌های هتل درویشی مشهد

  • انواع رستوران و کافی­شاپ در هتل درویشی مشهد

 

معرفی اتاق‌های هتل درویشی مشهد

قطعاً یکی از معیارهای محل اقامت خصوصاً در شهری مانند مشهد، مکان هتل است. از آنجایی ‌که اکثر مسافران به قصد زیارت حرم امام رضا عازم مشهد می‌شوند بنابراین نزدیک بودن هتل به حرم یکی از اولین نکاتی است که زمان انتخاب محل اقامت بدان توجه می‌کنند.

اکثر هتل‌های مناسب جهت اقامت مشهد در اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم یعنی خیابان امام رضا قرارگرفته‌اند. در حاشیه این خیابان ساختمان شیشه‌ای و 25 طبقه‌ی هتل درویشی مشهد قطعاً نظرها را به خود جلب خواهد کرد.

رویارویی با فضاهای باز و لابی مجلل هتل در کنار خوشامدگویی گرم کارکنان، در همان ابتدا آرامش خاصی را به مسافران منتقل خواهد کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در هتل درویشی مشهد از تنوع بسیار زیادی برخوردارند، به‌گونه‌ای که می‌توانند نظر مسافران با سلایق متفاوت را جلب کند.

12 طبقه‌ی اول این هتل 25 طبقه با نام طبقات فصل نام‌گذاری شده‌اند چراکه هر اتاق آن به سبک و سیاق یکی از فصول بهار، تابستان، پاییز و زمستان طراحی‌شده است. در طبقات فصل، اتاق‌های دو، سه و چهار تخته استاندارد و اکونومی نیز قرار دارند.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها با معماری ملیتی از طبقه 12 به بعد واقع‌شده‌اند. همچنین در طبقات بالای هتل درویشی مشهد پنت هوس اسپا و روم واقع‌شده‌اند که تجربه اقامتی منحصربه‌فرد و شاهانه را برای مسافران فراهم می‌سازند. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل درویشی مشهد در لیست زیر معرفی‌شده‌اند:

  1. اتاق و سوئیت امپریال:
    سوئیت‌های امپریال که در طبقات 15 و 16 هتل درویشی مشهد واقع‌شده‌اند جزء اتاق‌های VIP هتل محسوب شده که دارای یک خواب و یک اتاق نشیمن بوده و برای اقامت سه‌نفره طراحی‌شده است. این اتاق‌ها مجهز به امکاناتی نظیر توالت فرنگ و جکوزی هستند.

  2. اتاق کوئین:
    یکی دیگر از اتاق‌های شاهانه در طبقات 15 و 16 هتل درویشی مشهد، اتاق کوئین است که برای اقامت دو نفر طراحی‌شده است. این اتاق‌ها نیز همانند اتاق‌های امپریال مجهز به امکاناتی مثل جکوزی و توالت فرنگی هستند. همچنین امکان اضافه کردن یک تخت اضافه نیز در این اتاق‌ها ممکن خواهد بود.

  3. پنت هوس:
    اگر می‌خواهید سفری رؤیایی و مجلل را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم واحدهای پنت هوس هتل درویشی مشهد را انتخاب کنید. پنت هوس اسپا یکی از مجلل‌ترین واحدهای هتل درویشی مشهد است که با امکاناتی نظیر سونا و جکوزی مجهز شده است.
    همچنین وجود امکانات هوشمند نظیر پرده‌های برقی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا به‌راحتی از نمای بیرون اسپا و تابش نور بهره‌مند شوید.

  4. اتاق آینده:
    سفری خاطره‌انگیز به آینده را در اتاق آینده هتل درویشی مشهد تجربه خواهید کرد. معماری و امکانات به‌روز و نوین به‌گونه‌ای در این اتاق گرد هم آمده‌اند که سفر به آینده را امروز برای شما فراهم می‌سازند. سیستم تهویه مطبوع و سیستم تلویزیون هوشمند ازجمله امکانات مدرن به‌کاررفته در این اتاق است.

هتل درویشی
هتل درویشی
  1. اتاق‌های دوبلکس:
    به‌کارگیری معماری ملیت‌های مختلف یکی از مزیت‌های هتل درویشی مشهد است که آن را نسبت به بقیه متمایز کرده است. دوبلکس مجلل مصر برگرفته از معماری باستانی مصر اتاقی ویژه برای مسافران خواهد بود.
    دوبلکس‌های لوکس و مجلل پرزیدنتال با ظرفیت‌های دونفره و برخورداری از امکانات لوکس و نورپردازی ویژه این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا همانند یک رئیس‌جمهور از سفر خود لذت ببرید.
    در طراحی دوبلکس ایران اسلام از نقش و نگارهای ایرانی اسلامی استفاده‌شده است که با برخورداری از طراحی و نورپردازی به سبک معماری اسلامی آرامشی وصف‌نشدنی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.
    یکی دیگر از اتاق‌های دوبلکس هتل درویشی مشهد، دوبلکس ایران باستان است که با بهره‌گیری از تاریخ کهن ایرانی طراحی‌شده است. اگر عاشق سفر به تاریخ هستید این اتاق انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. دوبلکس هند، چین و عرب دوبلکس‌هایی با طراحی این سرزمین‌های رؤیایی است که امکان سفری چندجانبه را برای مسافران فراهم می‌سازد. 

 

پنت هوس روم که با معماری رومی طراحی‌شده است تجربه‌ی یک سفر رؤیایی به روم را در مشهد برای شما فراهم می‌سازد.

 

انواع رستوران و کافی‌شاپ در هتل درویشی مشهد

امکانات و خدماتی که یک هتل ارائه می‌دهد در میزان محبوبیت آن بین مسافران بسیار تأثیرگذار است. هتل درویشی مشهد یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ایرانی است که خاطره سفر را برای همیشه در ذهن مسافران حک خواهد کرد.
این هتل در کنار سوئیت‌ها و اتاق‌های شیک و مجلل خود، امکانات و خدماتی را برای مسافران فراهم ساخته تا بدون هیچ زحمتی به تمام آنچه که نیاز دارند در داخل هتل دسترسی یابند.
رستوران آتریوم، رستوران روف گاردن، فست فود فیروزه، چایخانه سنتی برکه، رستوران ارغوان، کافی‌شاپ اسپا، بیلیارد و کافی‌شاپ مرکزی هتل درویشی مشهد ازجمله امکاناتی است که برای راحتی مسافران در داخل هتل در نظر گرفته‌شده است. در ادامه به معرفی این مکان­ها در هتل درویشی مشهد می‌پردازیم:

  1. رستوران آتریوم:
    رستوران آتریوم با سقف بلند و شیشه‌ای خود مکانی عالی برای صرف غذا در هتل خواهد بود. این رستوران مجلل انواع غذاهای ایرانی را با بهترین مواد اولیه طبخ می‌کند. شما در این رستوران می‌توانید انواع کباب گوشت، مرغ و ماهی، سوپ، سالاد و برنج ایرانی را سفارش دهید و طعمی خاص از غذای ایرانی را تجربه کنید. خوراک میگو، کباب ماهیچه و ششلیک ازجمله غذاهای خاص و پرطرفدار این رستوران هستند.
هتل درویشی مشهد
هتل درویشی مشهد
  1. رستوران روف گاردن:
    اگر عاشق خوردن غذا در محیطی سرسبز و خاص هستید نگران نباشید در رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد این خواسته شما نیز برآورده خواهد شد. این رستوران ویژه از ساعت 12:30 تا 16 برای صرف نهار و از ساعت 20 تا 23 برای صرف شام آماده پذیرایی از مسافران خواهد بود.

  2. فست فود فیروزه:
    در هتل درویشی مشهد به خواسته‌ی عاشقان فست فود نیز توجه شده و فست فود فیروزه در این هتل برای این منظور در نظر گرفته‌شده است. انواع پیتزا، همبرگر، کنتاکی و سایر فست فودهای متنوع در منوی فیروزه به چشم می‌خورند.

  3. رستوران ارغوان:
    اگر جزء آن دسته از مسافرانی هستید که دوست دارید روز خود را با صبحانه‌ای مفصل و متنوع آغاز کنید رستوران ارغوان در هتل درویشی مشهد این امکان را برای شما فراهم کرده تا در فضایی آرام صبحانه‌ی خود را میل کنید.

  4. چایخانه سنتی برکه:
    چایخانه سنتی برکه یکی از مکان‌های رؤیایی هتل درویشی مشهد است که بعد از یک گشت‌وگذار شهری، آرامشی دل‌نشین را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  5. کافی‌شاپ هتل درویشی مشهد:
    ملاقات‌ها و دورهمی­های دوستانه‌ی خود را می‌توانید در کافی‌شاپ مرکزی یا اسپا هتل درویشی مشهد ماندگار کنید. انواع نوشیدنی گرم و سرد، کیک و دسر در این کافی‌شاپ‌های هتل درویشی مشهد صرف خواهد شد. اگر تمایل دارید دورهمی­های خود را هیجان‌انگیزتر کنید پیشنهاد می‌کنیم به کافی‌شاپ بیلیارد هتل سری بزنید.

اگر به دنبال اقامتی لوکس در مشهد هستید هتل درویشی مشهد انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل مجلل با اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک، سفری خاطره‌انگیز و رؤیایی را برای مسافران رقم خواهد زد.
برخورداری از امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه، استخر، سونا و جکوزی، هتل درویشی مشهد را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ایران تبدیل کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
هتل های مشهد-هتل درویشی ⋆ FUN
4 سال قبل

[…] چرا هتل درویشی مشهد یک انتخاب خوب برای اقامت در این شهر … […]

نوشته های مرتبط

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x