تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

ایستگاه های قطار مشهد به ساری

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز با همراهی شما موضوع ایستگاه های قطار مشهد به ساری را بررسی خواهیم کرد. ساری یکی از شهرهای استان مازندران می باشد و در خطه سرسبز شمال قرار دارد. وجود طبیعت زیبا و بکر این شهر موجب شده که مسافران زیادی از اقصی نقاط ایران برای گذراندن تعطیلات خود به این استان سفر کنند. در سال ۱۳۱۶ شهر ساری به خطوط ریلی کشور متصل گردید .

از پر ترددترین مسیرهای ریلی این شهر می توانیم خطوط ریلی مشهد ساری را نام ببریم. در ادامه مطالب این مقاله با ما همراه باشید تا ایستگاه های قطار مشهد به ساری را برای شما معرفی کنیم.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ما در این مقاله تلاش می‌کنیم پاسخ سوالات زیر را برای شما به اشتراک بگذاریم :

  • در کدام شهر ها ایستگاه های قطار مشهد به ساری وجود دارد؟

  • بلیط قطار مشهد به ساری را چگونه تهیه کنیم؟

  • چه عناصری می توانند بر قیمت بلیط قطار مشهد به ساری تاثیر بگذارند؟

  • اگر از مشهد به ساری سفر کنیم از چه قطارهای می توانیم استفاده کنیم؟

  • بلیط نیم بها شامل چه گروهی از جامعه می شود؟

[/stextbox]

 

در کدام شهر ها ایستگاه های قطار مشهد به ساری وجود دارد؟

سفر مشهد به ساری یک سفر طولانی ۱۴ ساعته می باشد و این شرایط موجود است که افرادی که بلیط قطار مشهد ساری تهیه  می کنند در یکی از ایستگاه های قطار مشهد به ساری پیاده شوند. این ایستگاه ها شامل ، ایستگاه های کاشمر، اسفراین، شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، فیروزکوه و قائم شهر می باشد.

 

بلیط قطار مشهد به ساری را چگونه تهیه کنیم؟

امروزه سایت هایی برای فروش بلیط طراحی شده اند که کار شما را برای تهیه بلیط بسیار راحت کرده است و دیگر نیازی نیست که به آژانس های فروش بلیط مراجعه کنید و در این بین متحمل هزینه های اضافی شوید. این کار تنها به سادگی فشردن چند کلیک صورت می گیرد.

در خرید اینترنتی بلیط قطار  شما می توانید قیمت بلیط را با سایر شرکت های عرضه بلیط مقایسه کنید و در صورت تمایل هزینه را در همان سایت پرداخت کنید. البته استفاده از اپلیکیشن های گوشی و روش حضوری نیز برای شما در دسترس است.

 

چه عناصری می توانند بر قیمت بلیط قطار مشهد ساری تاثیر بگذارند؟

اینکه قیمت بلیط قطار نسبت به سایر وسایل نقلیه مقرون به صرفه تر است بر کسی پوشیده نیست اما با این حال عواملی وجود دارند که بر قیمت تمام شده بلیط اثر می گذارند مانند: کیفیت قطارها ( قطار های ۳،۴ و ۵ ستاره)، خدماتی که در قطار خواستار آنها هستید مانند پذیرایی، نوع کوپه(ویژه خواهران ،برادران، معمولی)، یک یا دو طرفه بودن بلیط، در اختیار بودن کوپه، سپردن بار اضافی به باربری قطار  و…..

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید[/stextbox]

اگر از مشهد به ساری سفر کنیم از چه قطارهای می توانیم استفاده کنیم؟

قطارهایی که در مسیر مشهد به ساری در حال سرویس دهی هستند معمولا قطارهای زیر می باشند.

انواع قطار مشهد ساری
اگر از مشهد به ساری سفر کنیم از چه قطارهای می توانیم استفاده کنیم؟

بلیط نیم بها شامل چه گروهی از جامعه می شود؟

اگر به صفحه خرید بلیط اینترنتی مراجعه کرده باشید خواهید دید که در قسمتی از بلیط فیلدی وجود دارد که شما باید محدوده سنی خود را تعیین کنید. علت این کار این است که بلیط برای افراد ۲ تا ۱۲ ساله به صورت نیم بها حساب شود و  برای  نوزادانی که زیر ۲ سال سن دارند هزینه ای دریافت نشود، مگر این که بخواهید برای نوزاد نیز صندلی رزرو کنید که در این صورت هزینه آن نیم بها محاسبه می شود. اما آندسته از عزیزانی که کارت ایثارگری دارند یا از خانواده های بزرگ شهدا هستند، بلیط های نیم بها نیز شامل حال آنها می شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

[/stextbox]

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x