تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

چند هتل ارزان ‌قیمت و با امکانات مشهد را بشناسید

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع چند هتل ارزان ‌قیمت و با امکانات مشهد را بشناسید

سالانه مسافرین زیادی از اقصی نقاط کشور و حتی جهان برای زیارت بارگاه ملکوتی آقا امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌کنند. به دلیل حجم عظیم  مسافرین و گردشگرانی که روانه مشهد می‌شوند، اقامتگاه‌های زیادی در این شهر بناشده است تا بتواند پاسخگوی نیاز مسافران باشد. در کنار هتل‌های لوکس و مجلل، هتل‌ها یا هتل‌آپارتمان‌هایی وجود دارند که باقیمتی مناسب و ارزان امکانات زیادی را در اختیار مسافرین قرار می‌دهند.

ازآنجایی‌که بسیاری از مسافران مشهد به عشق آقا علی ابن موسی‌الرضا(ع) راهی مشهد می‌شوند لذا نزدیکی محل اقامت به حرم و همین‌طور مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه اقامت یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسافران به شمار می‌آید. وجود هتل ارزان مشهد نگرانی بسیاری از مسافران را از بابت هزینه سفر مرتفع کرده و فرصتی برایشان فراهم ساخته تا بدون نگرانی عازم سفر به مشهد شوند. در این مقاله قصد داریم در مورد هتل ارزان مشهد صحبت کنیم و  امکانات آن‌ها را در مقایسه با قیمتشان موردبررسی قرار دهیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • هتل‌آپارتمان ابریشم مشهد

  • هتل‌آپارتمان آنا

  • هتل‌آپارتمان میچکا

  • هتل‌آپارتمان مودت

  • هتل‌آپارتمان شباهنگ

  • هتل‌آپارتمان مشاهیر

[/stextbox]

 

هتل‌آپارتمان ابریشم مشهد

برای یافتن هتل ارزان مشهد در نزدیکی حرم اگر وارد خیابان امام رضا ۲ شوید هتل‌آپارتمان دوستاره ابریشم را خواهید دید. این هتل ارزان مشهد با رعایت استاندارها و اصول هتلداری خدماتی باکیفیت را به مسافران خود عرضه می‌دارد. هتل ارزان‌قیمت ابریشم دارای سوئیت‌های دونفره و سه‌نفره است و اتاق‌های آن مجهز به دو ، سه و چهار تخت هستند.

این هتل ارزان مشهد شامل شش واحد آپارتمان دوخوابه، شش واحد آپارتمان تک­خوابه، شش واحد سوئیت و ۱۳ واحد دوتخته تا چهار تخته است که مجموعاً می‌تواند پذیرای ۱۶۰ زائر حرم مطهر باشد. اتاق‌های هتل‌آپارتمان ابریشم مجهز به یخچال، تلویزیون آل سی دی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع و ماهواره هستند.

به‌محض ورود به این هتل با لابی شیک و زیبا به وسعت ۲۰۰ متر روبه‌رو خواهید شد. دو دستگاه تلویزیون آل سی دی با امکان اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای در لابی وجود دارد. نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، خانه‌داری، لاندری، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، صندوق امانات برای نگهداری اشیاء قیمتی ازجمله امکانات هتل‌آپارتمان ابریشم است.

در این هتل ارزان مشهد رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای پذیرایی از مسافرین گرامی صرف می‌کند. همچنین می‌توانید برای صرف عصرانه به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید. قیمت اقامت در این هتل ارزان مشهد به ازای هر شب میانگین بین ۸۵ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

 

هتل‌آپارتمان آنا

هتل دیگری که در لیست هتل ارزان مشهد قرار دارد هتل‌آپارتمان آنا است که شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سه تخته است. برخی از اتاق‌ها نیز مجهز به ۴ یا ۵ تخت هستند.  این هتل در خیابان امام رضا هشت واقع‌شده است که از یک‌طرف به حرم مطهر و از طرف دیگر به آرامگاه نادرشاه، مراکز خرید ۱۷ شهریور و بازار رضا بسیار نزدیک است.  اگرچه هتل‌آپارتمان آنا تک‌ستاره است اما تمامی امکانات رفاهی را جهت اقامتی خاطره‌انگیز برای مسافرین عزیز فراهم ساخته است.

بلیط فطار با هتل
هتل‌آپارتمان آنا

لابی، نمازخانه، اینترنت رایگان در لابی، کافی‌شاپ، لاندری، آسانسور و رستوران ازجمله امکانات موجود در هتل هستند. اتاق‌های این هتل ارزان مشهد به سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، سرویس ایرانی و فرنگی، آشپزخانه و تلویزیون مجهز است. قیمت اتاق دوتخته فولبرد این هتل ۱۰۰۰۰۰ تومان، سه تخته ۱۵۰۰۰۰ تومان و چهار تخته‌های فولبرد ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

هتل‌آپارتمان تک‌ستاره آنا دارای اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سه تخته است که همه‌ی آن‌ها به امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، سرویس ایرانی و فرنگی، آشپزخانه و تلویزیون مجهز هستند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال ۱۳۹۷[/stextbox]

 

هتل‌آپارتمان میچکا

هتل‌آپارتمان میچکا با ۱۷ عدد اتاق که به شکل سوئیت‌های دوتخته و سه تخته و آپارتمان‌های یک‌خوابه ۴ تخته مجهز شده است در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل‌آپارتمان ۵ طبقه در نزدیکی حرم مطهر و در خیابان امام رضا ۵ واقع‌شده است و تا حرم فقط ۴ دقیقه پیاده فاصله دارد. سالن صبحانه خوری این هتل ارزان مشهد در طبقه پنجم واقع‌شده که از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ صبح آماده سرویس‌دهی است.

قیمت این هتل ارزان مشهد به ازای هر نفر شب میانگین ۴۰۰۰۰ تومان است. البته با توجه به ایام متفاوت سال ممکن است این مبلغ تغییر کند. هتل‌آپارتمان میچکا به امکاناتی نظیر آسانسور، لابی، رستوران، رم سرویس، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها مجهز شده است.

 

هتل‌آپارتمان مودت

ازآنجایی‌که اکثر مسافران مشهد برای زیارت حرم مطهر آقا علی ابن موسی‌الرضا(ع) به این شهر سفر می‌کنند بنابراین تمایل دارند تا در نزدیکی حرم اقامت داشته باشند. هتل‌های زیادی در خیابان منتهی به حرم یعنی خیابان امام رضا وجود دارد که هتل‌آپارتمان مودت یکی از صدها هتل ساخته‌شده در این خیابان است. ساختمان سنگی و شیک این هتل در ۹ طبقه و ۳۳ واحد در خیابان امام رضا ۱۵ بناشده است.

این هتل ارزان مشهد از زمان شروع فعالیت خود یعنی سال ۸۷ کارکنان مجرب و کارآزموده­ای را برای خدمت‌رسانی به مسافرین بکار گرفته تا بتواند رضایتمندی مهمانان خود را جلب نماید.

واحدهای هتل‌آپارتمان مودت به‌صورت اتاق‌های ۲ تخته و سه تخته و واحدهای یک‌خوابه و دوخوابه تجهیز شده‌اند که قیمت اجاره این واحدها به ازای هر نفر شب از ۵۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود. امکانات کلی این هتل ارزان مشهد شامل چایخانه‌ی سنتی، رستوران بام و کافی‌شاپ، آسانسور، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی و همین‌طور رستورانی به ظرفیت ۱۵۰ نفر است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

  • سامانه ی اعلام و اطفای حریق
  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر

[/stextbox]

هتل‌آپارتمان شباهنگ

هتل شباهنگ باتجربه‌ای ۱۰ ساله سعی دارد تا با ارائه خدمات رفاهی عالی و قیمتی مناسب پذیرای مسافران گرامی به مشهد باشد. این هتل که در سال ۸۵ افتتاح و در سال ۹۴ موردبازسازی قرار گرفت در شش طبقه و ۵۲ واحد بناشده است.

تمامی اتاق‌های این هتل ارزان مشهد دارای حداکثر امکانات رفاهی بوده و به‌صورت واحدهای دوتخته، سه تخته و چهار تخته و یا به شکل آپارتمان‌های یک‌خوابه و دوخوابه در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. تمامی واحدهای این هتل به‌صورت فولبرد و با در نظر گرفتن صبحانه، نهار و شام قیمت‌گذاری شده‌اند که به ازای هر نفر شب میانگین ۵۰۰۰۰ تومان است.

هتل‌آپارتمان شباهنگ
هتل‌آپارتمان شباهنگ

این هتل‌آپارتمان که در خیابان امام رضا ۵ واقع‌شده است بسیار به حرم نزدیک بوده و  همچنین نزدیکی به فروشگاه‌ها و مراکز تجاری و همین‌طور اماکن عمومی نظیر مترو، بانک و غیره بر مزیت‌های آن افزوده است. لابی بسیار لوکس این هتل مجهز به اینترنت رایگان است.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به کافی‌شاپ و فروشگاه‌های آن اشاره کرد. همچنین رستورانی به ظرفیت ۱۳۰ نفر در این هتل وجود دارد که آماده پذیرایی از مسافران خواهد بود. در نظر گرفتن خدمات ویژه معلولین یکی دیگر از مزیت‌هایی است که این  هتل ارزان مشهد را نسبت به سایر هتل‌های ارزان برتری می‌دهد.

 

هتل‌آپارتمان مشاهیر

اگر به دنبال هتل‌آپارتمان‌های نوساز با اجاره مناسب در مشهد می‌گردید حتماً هتل‌آپارتمان مشاهیر را در لیست انتخابی خود قرار دهید. این هتل در سال ۹۷ در خیابان امام رضا ۵ و در مجاورت حرم افتتاح­شده است. هتل‌آپارتمان مشاهیر در ۶ طبقه و ۲۲ واحد ساخته‌شده است که دارای اتاق‌های دوتخته و سه تخته و واحدهای یک‌خوابه است. اتاق‌های طبقه‌ی ششم این هتل ارزان مشهد به‌صورت VIP در نظر گرفته‌شده و حداکثر امکانات رفاهی در آن‌ها بکار گرفته‌شده است.

امکانات

هتل‌آپارتمان مشاهیر دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، کافی‌شاپ و رستوران است. رستوران این هتل ارزان مشهد ۷۰ نفر ظرفیت دارد و همه‌روزه آماده پذیرایی از مسافرین خواهد بود. لمکده تابستانی واقع در پشت‌بام هتل جایی دنج و آرام برای رفع خستگی است که ازآنجا می‌توانید به حرم مطهر نیز مشرف باشید و از دیدن گلدسته‌های آن لذت ببرید. برای رزرو  این هتل به ازای هر نفر شب باید حدود ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان بپردازید.

مسافران زیادی که هرساله برای زیارت حرم مطهر آقا علی ابن موسی‌الرضا به مشهد سفر می‌کنند به دنبال سفری ارزان هستند. ازاین‌رو هتل‌آپارتمان‌های زیادی خصوصاً در خیابان امام رضا و در مجاورت حرم بناشده‌اند تا بتوانند پاسخگوی خواسته‌ی تمام مسافرین باشند. هتل‌آپارتمان ابریشم، مودت، آنا، مشاهیر، شباهنگ و میچکا ازجمله هتل ارزان مشهد هستند که علاوه بر ارزان بودن از امکانات رفاهی زیادی نظیر اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، رستوران و کافی‌شاپ و غیره برخوردار هستند.

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
لیست هاستل‌های مشهد | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] وجود مسافران زیاد در شهر مشهد ممکن است منجر به پر شدن هتل‌های مشهد شود و یا مانعی برای اقامت ارزان در مشهد باشد اما تعداد […]

نوشته های مرتبط

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x