تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

یک خاطره به یاد ماندنی در بهترین رستوران های اهواز

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

معرفی بهترین رستوران های اهواز در مقاله فدک

سفر به استان خوزستان و شهر اهواز می‌تواند یکی از بهترین خاطره‌های زندگی ما را رقم بزند. اهوازی‌ها مردم بسیار خونگرم و مهربانی هستند، همین موضوع باعث علاقه بیش از حد مردم کشور به این شهر زیبا شده است. علاوه بر قدم زدن در ساحل رود زیبای کارون، بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر و پل‌های متعدد آن، می‌توانید با صرف غذاهای خوشمزه در رستوران های این شهر لذت بیشتری از سفر خود ببرید.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا تعدادی از رستوران های شهر اهواز را به شما معرفی کنیم و در همین راستا سعی کردیم که تمامی سلایق را در نظر بگیریم. پس بهتر است نگاهی به لیست بهترین رستوران های اهواز بیندازیم.

بهترین رستوران اهواز کجاست؟

با سفر به اهواز و ورود به بازار‌های این شهر یا گردشگری در نقاط مختلف آن، طبیعتاً خسته و گرسنه خواهید شد و باید به یک رستوران خوب بروید. اهواز دارای رستوران‌هایی است که از امکانات بسیار زیاد و غذاهای متنوعی برخوردار هستند.

گذشتن از غذاهای شهر اهواز، موسیقی زنده جنوبی، غذاهای دریایی لذیذ و کباب‌های اهوازی کار بسیار دشواری است. پیشنهاد می‌کنیم که با حضور در رستوران‌های اهواز، یک خاطره خوش در این شهر زیبا برای خود بسازید و اگر به دنبال بهترین رستوران اهواز هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بلیط قطار تهران اهواز با قطارهای فدک

رستوران گردان امپراطور؛ گردش در طعم‌های لذیذ

اگر قصد دارید در یکی از بهترین رستوران‌‎های شهر اهواز حضور داشته باشید و غذاهای لذیذی را نوش جان کنید، رستوران امپراطور در خدمت شماست. قطعاً این رستوران با یک فضای بسیار شیک و لوکس لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

این رستوران از امکاناتی چون منوی کامل غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ اختصاصی و دیگر امکانات این رستوران زیبا برخوردار شوید. بدون تردید رستوران امپراطور در بین بهترین رستوران‌های شهر اهواز قرار دارد. بدون تردید رستوران امپراطور یکی از برترین رستوران‌ها در میان رستوران‌های شهر اهواز است.

نشانی: اهواز، بلوار پاسداران، برج (آی تی)، طبقه‌ هستم

رستوران گردان امپراطور

کافه ‌رستوران رس ‌کافه؛ ساعاتی خوش با عزیزان

بسیاری از ما به دنبال مکانی هستیم که ساعاتی خوش با دوستان یا خانواده بگذرانیم و با هم بودن‌مان را با سرو غذاهای خوشمزه، انواع نوشیدنی، دسر و کیک جشن بگیریم. فضایی که بتواند هم خدمات یک کافۀ تمام‌ عیار را ارائه دهد و هم امکان سفارش غذا داشته باشد، مکان بی ‌نظیری است. کافه‌ رستوران رس ‌کافه، مکانی است که به دنبالش هستید.

این کافه ‌رستوران با طراحی و چیدمان مدرن، اوقات خوشی را برای شما و خانواده ‌تان فراهم خواهد کرد. رس ‌کافه یکی از بهترین رستوران های اهواز است که می‌توانید از خوردن یک میان ‌وعدۀ خوشمزه در آن لذت ببرید.

آدرس: اهواز، کیان ‌آباد، مرکز خرید خلیج ‌فارس

رستوران دریایی بابل؛ پیشنهاد اهوازی‌ها

در سفر به اهواز، گزینه‌های زیادی برای صرف یک وعدۀ غذایی لذیذ خواهید داشت. اما اگر از مردم اهواز بخواهید یک رستوران درجه یک به شما معرفی کنند، احتمالاً انتخاب آن‌ها رستوران دریایی بابل خواهد بود. این رستوران که در جادۀ ساحلی عامری قرار دارد، یکی از رستوران‌های خوب اهواز است. فضای ساده و صمیمی، طبخ غذاهای با کیفیت و لذیذ، برخورد حرفه ‌ای پرسنل و منوی متنوع، تجربه ‌ای بی ‌نظیر برای شما ایجاد خواهند کرد.

همۀ این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده‌ اند تا رستوران دریایی بابل بین مردم اهواز، محبوبیت زیادی پیدا کند. اگر سفری به این شهر داشتید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این رستوران زده و از طعم خاص ماهی کبابی، حشو و پلو عربی با نان لبنانی لذت ببرید.

آدرس: اهواز، جاده ساحلی عامری، بعد از پل هفتم به سمت فلکه پنج نخل

رستوران گیاهی؛ پاتوق مخصوص گیاهخوارن

آیا به دنبال بهترین رستوران اهواز هستید و از طرف دیگر از طرفداران غذاهای گیاهی نیز هستید، حتماً رستوران گیاهی را هم در لیست خود قرار دهید. گیاهی یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین رستوران‌های استان خوزستان است. علاوه بر اینکه غذاهای این رستوران از طعم بسیار خوبی برخوردار هستند و قیمت مناسبی هم دارند، رفتار پرسنل رستوران هم بسیار پسندیده و مؤدبانه است.

با توجه به نام این رستوران، نتیجه می‌گیریم که غذاهای گیاهی این مکان بسیار خوشمزه و لذیذ هستند، پیشنهاد می‌کنیم برای صرف غذاهای گیاهی به این رستوران سر بزنید. به این ترتیب سفر به اهواز برای افرادی که گیاهخوار هستند نیز می‌تواند لذت بخش باشد و با خیال آسوده می‌توانند از غذاهای رستوران گیاهی میل کنند.

نشانی: اهواز کیان پارس، جنب سینما هلال احمر

بیشتر بخوانید: قیمت بلیط قطار کوپه دربست فدک

رستوران گیاهی اهواز

کافه ‌رستوران لنج؛ لنگر انداخته در کارون

نام این کافه ‌رستوران کاملاً مطابق با طراحی آن انتخاب شده است. فضای آن روی لنجی است که کنار رود کارون لنگر انداخته که با موقعیت خاص خود، تجربه ‌ای عالی برای مشتریان فراهم می‌کند. صرف یک وعده غذای جنوبی اصیل در لنجی بر رود کارون، جذابیت زیادی دارد. به خصوص که شب‌ها، چشم‌انداز این کافه ‌رستوران دوچندان می‌شود. لنج، فضا و چیدمانی ساده و متفاوت دارد، غذاهای آن بسیار باکیفیت بوده و یکی از رستوران های اهواز با موسیقی زنده است. همچنین یک ایستگاه دوچرخه‌ سواری نیز در فاصلۀ اندکی از آن قرار گرفته است.

آدرس: اهواز، ساحلی، کیانپارس، روبروی ورودی

کبابسرای درویش‌ خان؛ از بهترین رستوران های اهواز

اگر به دنبال بهترین رستوران در اهواز هستید و از طرف دیگر عاشق غذاهای سنتی جنوب ایران هستید، کبابسرای درویش خان یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. فضای بسیار زیبا و سنتی این رستوران لذت تناول غذا را چند برابر می‌کند. کباب‌ها این رستوران در سراسر شهر اهواز معروف است.

اگر دوست دارید برای یکبار هم شده طعم کباب اهوازی را بچشید، پیشنهاد می‌کنیم به کبابسرای درویش خان سری بزنید. در ضمن قیمت غذاهای این رستوران نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

نشانی: اهواز، جنب پارک هجرت

کبابسرای درویش‌خان

کافه ‌رستوران گاراژ؛ مناسب دورهمی‌های کوچک

اگر به دنبال مکانی برای قرارها، جشن‌ها و دورهمی‌های کوچک هستید، کافه ‌رستوران گاراژ یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. فضای این کافه ‌رستوران، مدرن و در عین حال ساده است و با چیدمان بامزۀ خود، محیطی عالی برای صرف لحظاتی شاد با دوستان است. جشن گرفتن مناسب‌های ساده در گاراژ، تجربه‌ای عالی برای شما رقم خواهد زد. منوی این کافه بسیار متنوع بوده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در آن سرو می‌شود.

همچنین در آنجا می‌توانید انواع فست‌فودهای خوشمزه سفارش دهید. ویژگی قابل توجه در مورد کافه ‌رستوران گاراژ، آرامش و فضای ساکت آن است. همچنین یکی از بهترین رستوران های اهواز با قیمت مناسب است.

آدرس: اهواز، کیانپارس، بین خیابان‌های 8 و 9 غربی

رستوران کام اهواز؛ فضایی ساده و صمیمی

رستوران کام اهواز، یکی از رستوران‌های فرنگی این شهر است که در سال 1395 تأسیس شد و یکی از بهترین رستوران های اهواز است. رستوران کام، انواع غذاهای سنتی و مدرن ارائه می‌دهد که با کیفیت بالای خود، موفق به جلب مشتریان با سلیقه‌های متفاوت شده است.
این رستوران، محیطی ساده و صمیمی دارد و محلی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه، خانوادگی و برگزاری جشن‌های ساده است. رستوران کام مجهز به پارکینگ اختصاصی است که خیال شما را از بابت پارک خودرو راحت می‌کند.

آدرس: اهواز، فلکه سوم کیانپارس

رستوران تیارا؛ منویی همه‌ پسند از غذاها

این رستوران طبقاتی در محلۀ گلستان قرار دارد که با تنوع غذایی بالا و منوی همه ‌پسند، مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. در رستوران تیارا، انواع فست ‌فود، ساندویچ، سالاد، غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود. طبقۀ اول این رستوران مختص عاشقان فست ‌فود است. اگر هوس غذاهای ایرانی و دریایی کرده ‌اید، طبقۀ دوم رستوران به صورت سلف سرویس، همه چیز را برایتان آماده کرده است.

رستوران تیارا مجهز به پارکینگ اختصاصی نیست اما در فضای خیابان آن به اندازۀ کافی جای پارک وجود دارد. قلیه ‌ماهی، قلیه ‌میگو، انواع ماهی‌های شکم ‌پر و خورشت بامیه از بهترین غذاهای این رستوران هستند. دکوراسیون آن ساده و زیباست و پرسنل خوش ‌برخوردی دارد. همچنین جشن‌های تولد و دورهمی‌های خاص ‌تان را می‌توانید در سالن (VIP) آن برگزار کنید.

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین، بین آبان و آذر

بیشتر بخوانید: آشنایی با مهم‌ ترین مسیرهای قطار ایران

کافه رستوران لئو؛ پاتوق جوانان شیک

کافه رستوران لئو یکی از آن رستوران‌هایی است که پاتوق جوانان بوده و بسیاری از قرارهای خود را آنجا می‌گذارند. در این کافه رستوران علاوه بر سرو غذا، امکان سفارش انواع قهوه نیز وجود دارد. انتخاب یکی از بهترین رستوران های اهواز طبیعتاً کار سختی است، اما می‌توانیم رستوران لئو را به عنوان یکی از بهترین‌ها در این زمینه، به شما معرفی کنیم.

فضای بسیار مدرنی که در مکان حکم فرماست، مطمئناً توجه شما را جلب خواهد کرد. وجود قهوه‌های بسیار لذیذ و خوش‌طعم یکی از بهترین ویژگی‌های این کافه رستوران شیک محسوب می‌شود.

نشانی: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، روبروی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیر زمین

کافه رستوران لئو اهواز

کافه رستوران آقای سرآشپز؛ مناسب همۀ سلیقه‌ها

این مکان، مناسب خانواده‌ها، قرارهای دو نفره، جلسه‌های رسمی، مهمانی‌های کوچک و قرارهای دوستانه است. همچنین منوی این رستوران، ترکیبی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است و نوشیدنی‌های مختلفی در آن سرو می‌شوند.

به این ترتیب می‌توان گفت که کافه‌ رستوران آقای سرآشپز در اهواز، همۀ سلیقه‌ها و نیازها را پوشش می‌دهد. این رستوران با فضایی دلنشین و بهره‌مندی از کادر مجرب، یکی از بهترین رستوران های اهواز به شمار می‌آید.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان 2 شرقی، پلاک 42

کافه رستوران کنجد

کافه رستوران کنجد از آن دسته رستوران‌هایی است که صبحانه‌های بسیار لذیذی را طبخ می‌کند. تنوع صبحانه در این کافه رستوران واقعاً حیرت‌انگیز است. مسافران می‌توانند روزشان را با خوردن یک صبحانه لذت بخش در این رستوران آغاز کنند. البته انصافاً از دمنوش و قهوه‌هایی که در کافه رستوران کنجد سرو می‌شود نیز نمی‌توان گذشت. اگر به دنبال یافتن بهترین رستوران اهواز هستید، کافه رستوران کنجد هم یکی از گزینه‌های ایده‌آل است.

نشانی: اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی

کافه رستوران کنجد

کافه رستوران آوان؛ غذاهای خاص در روزهای هفته

این کافه رستوران در محله کیانپارس قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های اهواز است. آوان، یکی از رستوران‌های شیک و زیبای اهواز است که در روزهای شنبه تا دوشنبه، غذاهای عربی، استانبولی و کباب مکزیکی سرو می‌کند. روزهای وسط هفتۀ آن مختص کباب مصری، جوجه شالتو و جوجه روسی است و در آخر هفته، غذاهای خاص ‌تری سرو می‌کند.

منوی روزهای جمعه در کافه‌ رستوران آوان شامل انواع غذاهای دریایی، چلوها، خورشت‌ها و کباب‌هاست. همچنین اگر قصد صرف یک وعده صبحانۀ لذیذ در روزهای جمعه دارید، این رستوران، غذاهای ویژه‌ ای برایتان خواهد داشت.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان 21 غربی، فاز دو

بیشتر بخوانید: قیمت بلیط قطار قم مشهد فدک

رستوران سنتی قصر ضیافت؛ لذیذترین ماهی‌های جنوب

یکی از بهترین رستوران های اهواز بدون شک و تردید رستوران سنتی ضیافت است. این رستوران محبوبیت بسیار زیادی در سطح شهر اهواز دارد. غذاهای محلی جنوبی و ماهی‌های بسیار لذیذی که در رستوران سنتی قصر ضیافت طبخ می‌شود، شما را به وجد خواهد آورد.

پیشنهاد می‌کنیم به عنوان مسافر و گردشگر لذت خوردن غذاهای دریایی را از دست ندهید. در ضمن اگر قصد دارید به این رستوران تشریف ببرید، حتماً سینی‌های مخصوص این رستوران را سفارش داده و نوش جان کنید.

نشانی: اهواز، بزرگراه آیت الله بهبهانی، رو به روی پارک شهربازی

رستوران سنتی قصر ضیافت

فست فود آترین؛ شلوغ و پرانرژی

آترین، یکی از رستوران‌های همیشه شلوغ محلۀ کیانپارس است که فضایی پرانرژی، مثبت و دوستانه دارد. این رستوران یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی، دوستانه و مهمانی‌های کوچک است. فست فود آترین در نزدیکی بازار امام رضا قرار داشته و دسترسی آسان به بلوار ساحلی غربی و بوستان دولت دارد.

بنابراین می‌توانید بعد از یک روز خرید و تفریح در بازار، غذایی لذیذ در این رستوران میل کنید. منوی فست فود آترین شامل انواع پیتزا، برگر، سوخاری، سالاد، قهوه و آبمیوه است.

آدرس: اهواز، کیانپارس، بلوار چمران، بین الهام و سروش غربی

رستوران ایتالیایی پارما؛ غذایی لذیذ در محیطی آرام

رستوران ایتالیایی پارما در محلۀ کیانپارس قرار دارد و به دو صورت حضوری و بیرون ‌بر فعالیت می‌کند. این رستوران، مکانی آرام و خلوت دارد که مناسب استراحت و صرف غذای لذیذ بعد از یک خرید طولانی است. منوی این رستوران بسیار متنوع است و برای سلیقه‌های مختلف، طعم‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد. در رستوران پارما، انواع پیتزا، برگر، پاستا، پنینی، استیک و پیش ‌غذا سرو می‌شود.

طراحی داخلی این رستوران شامل رنگ‌های زرشکی و سفید است که همراه با نورپردازی مناسب، حس دوستانه‌ و صمیمی را به شما انتقال می‌دهد. رستوران ایتالیایی پارما همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب، آمادۀ خدمت به مشتریان است.

آدرس: اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان 13 شرقی

خانه کباب مهمان؛ بهترین کباب‌های شهر

این رستوران، فضایی کاملاً ایرانی دارد و غذاهای آن بسیار متنوع هستند. معماری خانه کباب مهمان، کاملاً به روش رستوران‌های قدیمی طراحی شده است. این مکان، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربۀ کباب‌های لذیذ در شهر اهواز است. علاوه بر کباب، انواع غذاهای ایرانی و بین ‌المللی نیز در منوی آن وجود دارند.

در خانه کباب مهمان، تجربه ‌ای عالی از انواع غذاهای دریایی را نیز خواهید داشت. این رستوران، گزینه ‌ای مناسب برای دوست ‌داران انواع غذاهای خوشمزه است.

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل، نبش زمزم

رستوران و فست فود رادین؛ غذاهای متنوع و باکیفیت

استان خوزستان رستوران‌های باکیفیت زیادی دارد و این امر انتخاب بهترین رستوران اهواز را به نوعی دشوار می‌کند. اما مطمئناً یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های این شهر، رادین است. نکته مثبت در خصوص رستوران و فست فود رادین این است که شما با تنوع غذایی بسیار زیادی روبه‌رو هستید.

غذاهای جنوبی، سنتی، فرنگی، انواع پیتزا و ساندویچ و بسیاری غذاهای مشابه دیگر را می‌توانید در منوی این رستوران مشاهده کنید. بنابراین این مکان می‌تواند جای مناسبی برای خانواده‌ها باشد و همه سلایق را برای انتخاب غذا راضی نگه دارد.

نشانی: خوزستان، گلستان، خیابان فروردین، نبش دی

رستوران و فست فود رادین

رستوران زعفرانیه؛ یکی از محبوب‌ترین‌ها

یکی از بهترین و پرطرفدارترین و بهترین رستوران‌های اهواز، رستوران زعفرانیه است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان لذت خوردن کباب‌های اهوازی و ماهی‌های اصیل جنوبی در این رستوران را از دست ندهید. خوردن ماهی و غذاهای دریایی و سنتی یکی از لذت بخش ترین قسمت‌های سفر به شهرهای جنوبی ایران است.

سالن بسیار شیک و زیبا، قیمت مناسب غذاها و استفاده از پرسنل مجرب از خصوصیات بارز این رستوران می‌باشند. این رستوران در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

نشانی: خوزستان، ۲۴ متری خیابان پلی کلینیک، شهید رجایی، تقاطع دوم

رستوران سنتی باغ فیروزه؛ طعم اصیل غذاهای سنتی

باغ رستوران فیروزه، فضایی دل ‌انگیز دارد و با طراحی سنتی خود، حس ‌و حال بی‌ نظیری به شما می‌دهد. این رستوران، متخصص در تهیۀ انواع غذاهای ایرانی و سنتی است. اگر فرصت کردید، سری به باغ فیروزه بزنید و از طعم لذیذ کشک ‌بادمجان و دیزی آن لذت ببرید. این رستوران، تنوعی گسترده از انواع کباب‌ها را دارد و مخصوص انواع مهمانی‌های ویژه، خانوادگی و دو نفره است.

آدرس: اهواز، کیانپارس، بین خیابان 14 و 15 غربی

رستوران کاکتوس سبز؛ غذا برای سلیقه‌های مختلف

کاکتوس سبز از آن دسته رستوران‌هایی است که باید به کسانی که به دنبال بهترین رستوران های اهواز هستند، معرفی شود. اگر به شهر اهواز سفر می‌کنید، حتماً به این رستوران سر بزنید. منوی متفاوت این رستوران که متشکل از غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و سنتی است، این امکان را به شما می‌دهد که بر اساس سلیقه خود، سفارش غذا را به ثبت برسانید.

کیفیت غذاهای رستوران کاکتوس سبز بسیار بالاست. این رستوران از فضای باز زیبایی هم برخوردار است. شما می‌توانید در فضای باز این مجموعه نیز غذای خود را میل کنید.

نشانی: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، کنار سازمان آب و فاضلاب، روبروی هاکوپیان

بیشتر بخوانید: ایستگاه راه آهن مشهد؛ تلفن، آدرس و روش‌های خرید بلیط

رستوران کاکتوس سبز

رستوران خیمه؛ یکی از رستوران‌های اهواز با موسیقی زنده

رستوران خیمه یک رستوران بسیار شیک و دلنشین است که طرفداران بسیار زیادی در شهر اهواز دارد. علاوه بر اینکه در این مکان از خوردن غذاهای جنوبی و لبنانی لذت می‌برید، می‌توانید در فضای اهوازی این رستوران موسیقی زنده جنوبی نیز گوش کنید.

کیفیت بالای غذاها، قیمت مناسب و موسیقی زنده جنوبی گوش‌نواز، محیط بسیار دلنشینی لذت دو چندانی را برای گردشگران رقم خواهد زد. ضمناً در رستوران خیمه می‎توانید انواع پیتزاهای لذیذ را هم نوش جان کنید.

نشانی: خوزستان، امانیه، بین میدان ساعت و میدان سه گوش، روبروی دادگستری

نشانی: خوزستان، امانیه، بین میدان ساعت و میدان سه گوش، روبروی دادگستری

فست فود چیلی؛ ساندویچ با سس مخصوص!

فست فود چیلی در محله امانیه اهواز و میدان راه آهن واقع شده است. این مکان یکی از شش فست فودی است که در محله امانیه اهواز قرار دارند و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار بزرگ ولیعصر (عج) و همچنین ایستگاه راه آهن اهواز، رستوران شمشیری، کافه مای، فروشگاه رزمندگان امانیه و کله پزی جوانان قرار گرفته است.

نزدیکی این رستوران به ایستگاه راه آهن اهواز می‌تواند شروع خوبی برای مسافرانی که با قطار به این شهر سفر کرده اند باشد. چیلی تا ساعات پایانی شب باز است و خدمات ارائه می‌کند. اخیراً شعبه دوم این رستوران با نام چیلیدو هم افتتاح شده که دارای سالن بزرگ برای مراجعه‌کنندگان است که می‌توانید در محیطی راحت از غذای خود لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً سس‌های ویژه رستوران چیلی را امتحان کنید.

نشانی شعبه ۱: خوزستان، اهواز، میدان راه آهن، چیلی

نشانی شعبه ۲: اهواز، امانیه، خیابان پودات، نبش منصفی، چیلیدو

کافه رستوران زهره: فضایی جذاب، دیدنی و بامزه

کافه رستوران زهره در طبقه چهارم مرکز خریدی به همین نام واقع شده است. علاوه بر غذاها و نوشیدنی‌های متنوع این کافه رستوران، فضا و دکوراسیون داخلی آن بسیار جذاب و دیدنی است. فضای داخلی رستوران زهره با آبنما و باغچه‌های کوچک طراحی و تزئین شده و آن را به مکانی لذت بخش برای صرف غذا و نوشیدنی کرده است. ضمناً امکان رزرو کافه رستوران زهره برای مهمانی‌ها و قرارهای کاری نیز وجود دارد.

نشانی: اهواز. زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم

رستوران نوید؛ شیک، مجلل با منویی لذیذ

این رستوران بزرگ و مجلل مکان مناسبی برای سرو غذا و برگزاری جشن و دورهمی است. امکان سرو غذا به صورت سلف سرویس در رستوران نوید وجود دارد و طراحی و سفره‌آرایی بسیار زیبای این مکان هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند.

رستوران نوید، یکی از رستوران‌های معروف در منطقۀ کیانپارس است که هر سه وعدۀ صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می‌شود. این رستوران، علاوه بر فضای داخلی، محیط بیرونی هم دارد که می‌توانید در شب‌های آرام اهواز، از نشستن در آن محیط لذت ببرید.

منوی رستوران نوید شامل انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب کوبیده و غذاهای فست ‌فودی مانند جوجه سوخاری است. خدمات این رستوران فقط به صورت حضوری ارائه می‌شوند و شامل غذای بیرون‌ بر نیست.

نشانی: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۷

جمع بندی، راهنمای انتخاب بهترین رستوران‌‌های اهواز

در این مقاله، ما با معرفی بیش از 25 مورد از برترین رستوران‌های اهواز، تلاش کرده‌ایم تا انتخاب رستوران مناسب بر اساس سلیقه‌های متفاوت را برای شما تسهیل بخشیم. درک می‌کنیم که انتخاب از میان بهترین‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما با ارائه اطلاعات دقیق و جامع، هدف ما ارائه تجربه‌ای خاطره‌انگیز از غذا خوردن در اهواز است. علاوه بر این، معرفی خدمات قطار فدک نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید سفری لوکس به اهواز را تجربه کنید، که شامل خدمات پذیرایی بین‌المللی، سرگرمی‌های متنوع، و پشتیبانی دائمی است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x