تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار کربلا

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با موضوع بلیط قطار کربلا امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را ببرید

با راه اندازی قطار کربلا آرزوی خیلی از هموطنان ما برآورده شد آرزوی رفتن به کربلا و زیارت حرم مطر امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام در دل همه ما وجود دارد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

  • چگونه بلیط قطار کربلا را تهیه کنیم؟

  • آشنایی با امام حسین علیه السلام

  • آیا قطار مسافران را مستقیما به کربلا می برد؟

[/stextbox]

بلیط قطار کربلا
بلیط قطار کربلا

چگونه بلیط قطار کربلا را تهیه کنیم؟

برای تهیه بلیط قطار کربلا کافی است به ایستگاه راه آهن برید و برای تهیه بلیط اقدام نمایید و یا می توانید به دفاتر مجاز فروش بلیط مراجعه کنید و بلیط مورد نظر خورد ار خریداری کنید ولی راحت ترین راه و بی دردسر ترین راه خرید بصورت مجازی از طریق اینترنتی است که می توانید اقدام به تهیه بلیط قطار کربلا کنید با راه اندازی این قطار مسافران برای رفتن به کربلا و زیارت حرم های متبرکه این شهر مشکلی ندارند در امنیت کامل می توانند سفر به یاد ماندنی به شهر عراق داشته باشند

آب و هوای کربلا گرم و خشک است و مردم آن عاشق مسافران و محبان آن حضرت هستند و با داشتن هتل  و مسافر خانه های زیادی همه روزه پذیرای مسافرانی هستند که پا به این شهر می گذارند.

چگونه بلیط قطار کربلا را تهیه کنیم؟
چگونه بلیط قطار کربلا را تهیه کنیم؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

امام حسین علیه السلام

امام حسین علیه سلام در طی واقعه کربلا به همراه یاران با وفایش در برابر سپاهی که برای یزید بن معایه می جنگیدند به شهادت رسید و این واقعه بزرگ داغ بزرگی در دل همه شیعیان گذاشته تاثیر آن واقعه به قدری بزرگ و دردناک بوده است که با گذر زمان این داغ همچنان تازه است و همه ساله میلیون ها عاشق آن امام همام در روز اربعین با پای پیاده خود را به کربلا می رسانند .

وقتی نام کربلا برده می شود نمی توانیم از وفاداری و ادب حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام سخنی نگوییم ، حضرت ابوالفضل علیه السلام می تواند الگوی تمام جوانان ایرانی باشد و ما می توانیم سبک زندگی آن حضرت را سرمشق زندگی خود قرار دهیم .

این واقعا شگفت انگیز است که شخصی چنان عظمتی دارد که جهانیان در وصف آن عاجز هستند و خیلی از افراد با توسل به این امام مهربان حاجت می گیرند و همچنین بیماران لاعلاج با توسل بهاین امام شفا می گیرند و شما اکنون می توانید بلیط قطار کربلا را تهیه کنید و با پاسپورت می توانید وارد خاک کشور عراق شوید .

کربلا یکی از شهرهای عراق است و به دلیل وجود حرم امام حسین یکی از شلوغ ترین شهر های عراق است که به دلیل مسافران و کاروان های زیادی که وارد این شهر می شوند ، انتخاب قطار برای سفر به عراق و شهر مقدس کربلا برای راحتی سفر و مقرون به صرفه بودن قیمت بلیط قطار عراق انتخاب هوشمندانه می باشد

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به برخی از ویژگی های قطارهای فدک اشاره می کنیم:

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

آیا قطار مسافران را مستقیما به کربلا می برد؟

در قدیم کربلا در کشور همسایه مان عراق کاری بس دشوار بود و خطرات مخصوص به خود را داشت ولی امروزه هم سرعت و هم امنیت با قطار بالا رفته و می توانند بعد از آن از مرز عبور کرده وارد خاک عراق شوند. سفر با قطار به کربلا به این صورت است .

که شما هزینه بلیط قطار تا کربلا را پرداخت می کنید ولی برای سفر شما با قطار به پایانه مرزی ایران که رسیدید بعد از انجام امور گذرنامه و پاسپورت با اتوبوس هایی که برای شما در نظر گرفته اند به بصره می روید و از بصره تا کربلا را با قطار می روید .

آیا قطار مسافران را مستقیما به کربلا می برد؟
آیا قطار مسافران را مستقیما به کربلا می برد؟

هزینه ویزا

هزینه ی ویزای کربلا رایگان شد و شما به راحتی بدون پرداخت هزینه ای بابت ویزا می توانید در اربعین حسینی شرکت کنید پیش از اینکه ویزای عراق رایگان شود زائران مجبور بودند مبلغی نزدیک به 480 هزار توامن پرداخت کنند تا بتوانند وارد کشور عراق شوند که ابن مبلغ با تغییر نرخ دلار بالا یا پایین تر می رفت ولی اکنون دیگر مسافران و زائران عتبات عالیات دغدغه ویزا و هزینه های آن را ندارند و فقط با داشتن پاسپورت می توانند وارد خاک عراق شوند .

راه آهن شلمچه – بصره بزودی

بزودی قرار است ریل شلمچه تا بصره ساخته شود تا دیگر مسافران به صورت مستقیم به کربلا سفر کنند . در ملاقات رئیس جمهور ایران (حسن روحانی) با مسئولین عراقی به این جمع بندی رسیدند که ان شاءالله راه آهن شلمچه بصر هر چه زود تر آماده شود تا زائرین محترم به راحتی بتوانند خودشان را به کربلا برسانند.

اگر این راه آهن (شلمچه – بصره ) راه اندازی شود در زمان تردد زائرین در زمان اربعین حسینی بسیار می تواند در بحث حمل و نقل و جابه جایی  کمک شایانی کند .

 

از اینکه تا پایان مقاله بلیط قطار کربلا ما را همراهی کردید بسیار از شما سپاس گزاریم .

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x