تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

آشنایی با مراکز خرید اهواز، معرفی بهترین پاساژهای اهواز برای تفریح و خرید

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

آشنایی با مراکز خرید اهواز، معرفی بهترین پاساژهای اهواز برای تفریح و خرید

اهواز، بزرگ‌ترین شهر استان خوزستان و مرکز این استان است. این کلان‌شهر، ششمین شهر پرجمعیت ایران است و همین مسئله، باعث شده است که شهر اهواز، از نظر امکانات یکی از بهترین شهرهای جنوب و جنوب غرب ایران باشد. جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی گسترده این شهر، باعث شده یکی از بهترین مقصدهای گردشگری باشد. مسافران برای دیدن رود کارون، لذت‌بردن از فرهنگ غنی مردم اهواز، گشت در بازارهای سنتی و مراکز خرید اهواز و لذت چشیدن غذاهای بی‌نظیر این شهر، اهواز را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبای جنوبی را دارید، کافیست با خرید بلیط قطار فدک، به راحتی برای سفر به اهواز برنامه‌ریزی کنید.

در اهواز کجا خرید کنیم؟

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های مسافران در هر سفری، خرید سوغات از مقصد است. در اهواز به دلیل وجود نخلستان‌های وسیع، می‌توانید انواع فراورده‌های خرما را از بازار اهواز تهیه کنید. احتمالا اگر از یکی از شهروندان اهوازی بپرسید که «اهواز کجا بریم خرید؟» لیستی بلندبالا از نام مراکز خرید اهواز در اختیار شما قرار می‌دهد. اهواز به دلیل این که مرکز استان خوزستان است، وظیفه ارائه خدمات به شهرهای کوچک‌تر اطراف را نیز دارد و به همین دلیل، مراکز خرید اهواز بسیار پررونق هستند. این مراکز خرید، کالاهای وارداتی کشورهای حاشیه خلیج فارس را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌کنند. در نتیجه اگر به خریدکردن و گشتن در بازارهای سنتی، پاساژهای مدرن علاقه دارید، سفر به اهواز را حتما در برنامه‌هایتان بگنجانید. اگر در تهران زندگی می‌کنید، با تهیه بلیط قطار تهران اهواز، می‌توانید در نزدیک‌ترین تعطیلات پیش‌رو، خودتان را به این شهر همیشه بیدار برسانید.

تفاوت‌های محله‌های مختلف اهواز را از روی حال‌وهوای مراکز خرید آن می‌توان دریافت. همان‌طور که می‌شود حدس زد، مراکز خرید سنتی در اهواز، بی‌نهایت گرم و خودمانی هستند. آنقدر که دلتان نمی‌خواهد از غرفه‌های خرمافروشی یا مغازه‌های فلافل و سمبوسه‌فروشی بیرون بیایید. علاوه‌بر مراکز خرید اهواز، رستوران‌ها و تنوع غذاهای محلی این شهر نیز دلیل دیگری برای سفر به اهواز و گشت‌وگذار در محله‌های مختلف این شهر است. اگر اهل جنوب کشور نیستید، دیدن مردم خونگرم اهواز، با لباس‌های جنوبی که خاص اقلیم جنوب کشور و شرایط زندگی آن‌جاست، شما را جادو خواهد کرد. با قدم زدن در کوچه‌ها و خیابان‌های اهواز، شهری پرجنب‌وجوش را می‌بینید که بعد از سال‌های سخت جنگ تحمیلی، دوباره شکوه خود را به دست آورده است.

اهواز برای هر گردشگری از هر جای ایران، جاذبه‌های منحصربه‌فردی برای ارائه دارد. از نخلستان‌های پربرکت تا پل‌های زیبا بر رود کارون، از رود کارون تا بهترین مراکز خرید اهواز، می‌توانند انگیزه شما سفر به این شهر باشند. مراکز خرید مدرن اهواز از لحاظ شیک‌بودن و شلوغی، شما را شگفت‌زده می‌کنند. به دلیل شرایط آب و هوایی این شهر، بازارها و مراکز خرید معمولا از عصر تا پاسی از شب باز هستند و در ساعات ظهر، به دلیل گرما تعطیل می‌شوند. پس اگر قصد خرید در این شهر و تهیه سوغات را دارید، حتما از نظر زمانی برنامه‌ریزی کنید.

اگر بخواهیم نام مراکز خرید اهواز را بیاوریم، به لیست بلندبالایی می‌رسیم که انتخاب از بین آن‌ها کار ساده‌ای نیست. در نتیجه، در این مطلب سعی کردیم بهترین مراکز خرید اهواز را معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر، بتوانید مقاصد خرید خود را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

اهواز شهری زیبا و همیشه زنده

مرکز خرید ایران نگین؛ مقصد پرطرفدار اهوازی‌ها

مرکز خرید ایران نگین یکی از بهترین مراکز خرید اهواز است که در محله کیانپارس قرار دارد. این مرکز خرید یکی از مقاصد پرطرفدار افرادی است که به گشت‌و‌گذار در محله‌های لوکس علاقه‌مند هستند و دوست دارند در بازارهای مدرن قدم بزنند و خرید کنند. اگر علاقمند به خرید لباس هستید، مرکز خرید ایران نگین اهواز احتمالا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید لباس و پوشاک است.

در واقع مرکز خرید ایران نگین، قطب خرید لباس محسوب می‌شود اما علاوه‌بر لباس، شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن، لوازم آرایش و بهداشتی، طلا، موبایل، لوازم کامپیوتری و انواع خوراکی را نیز از این مرکز خرید تهیه کنید. اینجا نسبت به دیگر مراکز خرید اهواز، قدیمی‌تر است و همین مسئله، باعث شده که اعتبار بسیار زیادی بین اهالی شهر اهواز داشته باشد.

فروشندگان این مرکز خرید همواره سعی می‌کنند بهترین و جدیدترین محصولات را به فروش برسانند و به همین جهت، شما می‌توانید جدیدترین و شیک‌ترین محصولات را از مرکز خرید ایران نگین اهواز خریداری کنید. اگر قصد رفتن به مرکز خرید ایران نگین اهواز را دارید، لازم است بدانید که این مرکز خرید هر روز از ساعت 10 تا 22 باز است و تقریبا در تمام ساعات شبانه روز، شلوغ و پر رفت و آمد است.

مرکز خرید ایران نگین دارای پارکینگ عمومی است و اگر با خودروی شخصی به آن‌جا می‌روید، می‌توانید با خیال راحت خودروی‌تان را پارک کنید. در طبقه اول این مرکز خرید، کافه‌های متعددی قرار گرفته که جای مناسبی برای استراحت و نوشیدن چای و قهوه است.

آدرس مرکز خرید نگین: محله کیانپارس، بلوار شهید چمران، نبش خیابان ششم.

رویال پارس؛ مرکز لوکس‌ترین اجناس در اهواز

اگر بخواهیم نام مراکز خرید اهواز را از نظر لوکس‌بودن مرتب کنیم، نام مرکز خرید رویال پارس احتمالا در رتبه اول لیست قرار خواهد گرفت. در این مرکز خرید می‌توانید لوکس‌ترین اجناس از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را به راحتی پیدا کنید. اگر از نظر هزینه برای خرید مشکلی ندارید، رویال پارس بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. حتی اگر علاقه‌مند به خرید نیستید و هدف شما از بازدید بازار، بیشتر تفریح و گردش است، باز هم رویال پارس می‌تواند مقصد خوبی برای شما باشد؛ زیرا در این مرکز خرید، می‌توانید به بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده اهواز و شهر مشاغل کودکان بروید و لحظات شادی را برای خود یا فرزندانتان رقم بزنید.

مرکز خرید رویال پارس یکی از کامل‌ترین مراکز خرید اهواز است که برای خرید هر چیزی می‌توانید روی آن حساب کنید. از بوتیک‌های شیک لباس زنانه، مردانه و بچگانه، تا فروشگاه‌های لباس ورزشی، کیف و کفش و حتی کتاب‌فروشی را می‌توانید در رویال پارس پیدا کنید. اگر از گشت‌وگذار شهری و گرمای هوای اهواز خسته شدید، می‌توانید به فودکورت رویال پارس اهواز رفته و علاوه‌بر میل کردن غذا و میان‌وعده، کمی هم استراحت کنید. برای سفر به اهواز و بازدید از بهترین مراکز خرید در اهواز، می‌توانید به سایت قطارهای فدک مراجعه کرده و بلیط قطار این شهر را تهیه کنید. قطار فدک در تمام مقاصد پررفت‌وآمد ریلی می‌تواند میزبان شما باشد، از تهیه بلیط قطار رشت به مشهد تا قطار تهران به اهواز، می‌توانید روی قطارهای فدک حساب کنید.

آدرس مرکز خرید رویال پارس: محله کیانپارس، نبش خیابان ۹ شرقی

مرکز خرید رویال پارس اهواز

مرکز خرید ستیلا؛ محلی برای خرید و تفریح

مرکز خرید ستیلا یکی از بهترین مراکز خرید اهواز و البته بزرگ‌ترین آن است که در خیابان فروردین قرار دارد. این مرکز خرید تقریبا تازه افتتاح شده و در محله گلستان که یکی از محله‌های رو به پیشرفت اهواز است، قرار گرفته است. مرکز خرید ستیلا در هفت طبقه ساخته شده که شامل واحدهای اداری و تجاری است. با حضور در این مرکز خرید مدرن، می‌توانید تمام اقلام مورد نیاز خود را پیدا کرده و خریداری کنید. مرکز خرید ستیلا بهترین فروشگاه‌های پوشاک زنانه و مردانه، با بهترین برندها و کیفیت‌ها را دارد و از آن‌جایی که به تازگی افتتاح شده، می‌تواند مقصد خوبی برای خرید اقلام جدید و به روز باشد.

مرکز خرید ستیلا در لیست نام مراکز خرید اهواز که دارای شهربازی و فودکورت هستند، قرار می‌گیرد و می‌تواند لحظات خوشی را در سفر به اهواز، برای شما بسازد. مرکز خرید ستیلا شامل رستوران‌ها و کافه‌های باکیفیتی است که خستگی یک روز خرید و گردش در اهواز را می‌توانید در آن‌ها به در کنید. یکی از بهترین کافه‌های این مجتمع، کافه روباز آن است که روزانه پذیرای تعداد زیادی از همشهری‌های اهوازی و گردشگران از شهرهای دیگر است.

قبل از سفر به هر شهر، اطلاع‌داشتن از رستوران‌های باکیفیت آن شهر نیز مانند مراکز خرید آن، بسیار ضروری است. به همین دلیل، ما سعی کردیم در مقالات مختلف، درباره مراکز خرید و رستوران‌های باکیفیت هر شهر صحبت کنیم. شما می‌توانید هر اطلاعات مهمی، از لیست رستوران‌ های قم گرفته تا لیست مراکز خرید اهواز را در بلاگ قطارهای فدک مطالعه کنید.

آدرس مرکز خرید ستیلا: محله گلستان، بلوار فروردین، نبش خیابان بوستان

مرکز خرید ستیلا اهواز

مرکز خرید زیتون؛ تنوع بالا، قیمت‌های پایین

مرکز خرید زیتون نیز در جوار محله کیانپارس قرار دارد و یکی از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید در اهواز و کیانپارس محسوب می‌شود. اینجا هم یکی از مراکز معتبر خرید انواع لباس و پوشاک در اهواز است که می‌توانید لباس‌های باکیفیت در قیمت‌های مناسب را از آن خریداری کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید زیتون اهواز، می‌توان به قیمت مناسب کالاهای آن اشاره کرد که باعث شده به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید ارزان اهواز تبدیل شود. در این مرکز خرید می‌توانید علاوه‌بر پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش و سایر اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مرکز خرید زیتون در هفت طبقه، فضای خوبی برای خرید و گشت‌و‌گذار است و یکی از مقاصدی است که در سفر به اهواز، حتما باید به آن سر بزنید. شاید نتوانید در این مرکز خرید کالاهای اصل با برندهای لوکس پیدا کنید، زیرا هدف مرکز خرید زیتون، جذب مشتریان قشر متوسط است. با این حال این مجتمع از تنوع بالایی در کالاهای خود برخوردار است که می‌تواند هر سلیقه‌ای را پوشش دهد.

آدرس مرکز خرید زیتون: محله زیتون کارمندی، فلکه سنگر، خیابان خاقانی

مرکز خرید زیتون اهواز

مرکز خرید تشریفات؛ در قلب کیانپارس اهواز

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در اهواز، مرکز خرید تشریفات یا تشریفات مال است. این مرکز مملو از مغازه‌های لوکس با برندهای مختلف داخلی و خارجی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید تشریفات، امکانات تفریحی و رفاهی آن است که موجب کسب رضایت بالای مشتریان شده است. این مرکز خرید در قلب کیانپارس اهواز قرار گرفته است. با توجه به شلوغی و ترافیک همیشگی این محل، داشتن پارکینگ یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت مرکز خرید تشریفات است.

با رفتن به مرکز خرید تشریفات، می‌توانید علاوه‌بر خرید لذت‌بخش، لحظات شاد و مفرحی را هم در کنار خانواده و دوستان بگذرانید؛ زیرا این مرکز خرید دارای شهربازی و فودکورت است که هم برای کودکان و هم بزرگسالان، لحظات بسیار هیجان انگیزی را فراهم می‌کند. همچنین در فضاسازی داخلی این مجتمع، دکورهای زیبایی قرار گرفته که می‌توانید برای عکاسی و ثبت خاطراتتان در اهواز، از آن‌ها استفاده کنید. فودکورت و کافه‌های این مجتمع نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و پذیرای شما بعد از یک خرید دلچسب هستند.

اهواز هر سال مقصد گردشگرانی از تمام شهرها است و به دلیل اقلیم گرمی که دارد، در فصل‌های سرد سال مورد استقبال مسافرین قرار می‌گیرد. اگر به فکر سفری لوکس به اهواز هستید، می‌توانید بلیط لوکس‌ ترین قطار ایران به مقصد اهواز را از سایت قطارهای فدک تهیه کرده و به این شهر زیبا سفر کنید.

آدرس مرکز خرید تشریفات اهواز: محله کیانپارس، خیابان ۲ شرقی

مرکز خرید تشریفات اهواز

بازار کاوه؛ بازار خوشمزه اهواز!

بعد از خرید پوشاک و لوازم مختلف از بهترین مراکز خرید اهواز، نوبت خرید خوراکی و سوغاتی‌های خوشمزه اهواز می‌رسد. یک از جاذبه‌های پرطرفدار شهرهای جنوبی، غذاها و خوراکی‌های آن است که پاسخگوی هر سلیقه و ذائقه‌ای است. اهواز نیز از این قاعده مستثنا نیست و خوراکی‌های لذیذ آن، هر گردشگری را به وجد می‌آورد. بازار کاوه اهواز یکی از بازارهای شلوغ و پر رفت‌وآمد این شهر است که می‌تواند یکی از مقاصد مهم سفر شما به اهواز باشد.

بازار کاوه یکی از مراکز خرید اهواز است که در آن می‌توانید انواع ماهی و میگوی تازه را خریداری کنید. علاوه‌بر آن، بازار کاوه اهواز مرکز خرید انواع ترشیجات است که شاید در هیچ جای دیگر نتوانید مشابهش را پیدا کنید. همچنین اگر قصد خرید خرما یا مشتقات خرما را دارید، کافیست سری به بازار کاوه بزنید تا بهترین خرماها را خریداری کرده و با خود به خانه ببرید. اگر اهل قهوه باشید، بازار کاوه یکی از بهترین مراکز خرید اهواز است در آن می‌توانید انواع قهوه و لوازم مربوط به قهوه را پیدا کرده و از قهوه‌های لذیذ عربی لذت ببرید. معاشرت با فروشندگان خونگرم اهوازی در بازار کاوه با لهجه شیرینشان، می‌تواند یک خاطره به یاد ماندنی از اهواز برای‌تان بسازد.

آدرس بازار کاوه اهواز: خیابان طالقانی، ضلع غربی خیابان کاوه

بازار کاوه اهواز

بازار امام خمینی(ره)؛ قدم‌زدن در اهواز قدیم

بازار امام خمینی اهواز یکی از قدیمی‌ترین بازارهای اهواز است که می‌تواند در لیست مراکز خرید ارزان اهواز قرار بگیرد. این بازار سنتی و مسقف، قدمتی ۸۰ ساله دارد و دارای بیش از ۲۵۰ باب مغازه است. مغازه‌های بازار امام خمینی اهواز محصولات متنوعی را به فروش می‌رسانند، از انواع لباس و پوشاک گرفته تا خوراکی‌های خوشمزه و سوغات اهواز. اگر تمایل دارید یک شهرگردی خاطره‌انگیز در بافت سنتی و قدیمی اهواز داشته باشید، قطعا از بازار امام خمینی اهواز لذت می‌برید. این مرکز خرید می‌تواند شما را با فرهنگ مردم اهواز بیشتر آشنا کند.

خرید از مغازه‌های قدیمی و فروشندگان محلی اهواز، حس و حال دیگری دارد که شاید در هیچ مجتمع تجاری مدرنی، نتوانید آن را تجربه کنید. معماری سنتی این بازار از زمان پهلوی باقی مانده و سوژه خوبی برای عکاسی است. علاوه‌بر اینکه می‌توانید از فضای بازار سنتی لذت ببرید، بازار امام خمینی جزو آن دسته از مراکز خرید اهواز است که در آن می‌توانید انواع اقلام مورد نیاز خود را، چه به صورت تک و چه به صورت عمده، با بهترین قیمت خریداری کنید.

آدرس بازار امام خمینی اهواز: خیابان امام شرقی

بازار امام خمینی اهواز

بازار عبدالحمید؛ به قدمت تاریخ

از قدیمی‌ترین بازارهای اهواز می‌توان به بازار عبدالحمید اشاره کرد که از زمان قاجار به جا مانده و در فهرست آثار ملی نیز به ثبت رسیده است. این بازار از قدیم بسیار رونق داشت، به طوری که افراد متمول و پولدار اهواز، معمولا از آنجا خرید می‌کردند. بازار عبدالحمید از آن دسته از مراکز خرید اهواز است که همه چیز می‌شود در آن پیدا کرد. این بازار با داشتن تنوع زیادی در پوشاک، مواد غذایی، مایحتاج روزانه و… از مراکز خرید ارزان اهواز است که جنب‌وجوش و هیاهوی متفاوتی نسبت به بازارهای دیگر دارد.

در بازار عبدالحمید هم می‌توانید تجربه یک اهوازگردی متفاوت را در خاطرات خود ثبت کنید. بازار عبدالحمید با وجود دستفروشانی که با شور و هیجان، قصد فروش کالاهای خود را دارند، متفاوت می‌شود و هر گردشگری را به وجد می‌آورد. با رفتن به بازار عبدالحمید، علاوه‌بر گردش و خرید، می‌توانید از بناها و کاروانسراهای قدیمی که اطراف این بازار قرار دارند هم بازدید کنید.

آدرس بازار عبدالحمید: خیابان نظامی، بین خیابان نادری و امام خمینی(ره)

بازار عبدالحمید اهواز

بازار امام رضا(ع)؛ از پوشاک تا جهیزیه

بازار امام رضا اهواز در پنج طبقه در تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی واقع شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری و از بهترین مراکز خرید در اهواز به‌ شمار می‌رود. در هر طبقه از این مرکز خرید، می‌توانید کالاهای متفاوتی را خریداری کنید. بازار امام رضا جزو آن دسته از مراکز خرید ارزان اهواز است که به دلیل تنوع کالایی، علاوه‌بر گردشگران، نوعروسان نیز برای تهیه جهیزیه به آن مراجعه می‌کنند.

طبقه منفی یک این بازار شامل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی است. در طبقه همکف تا چهارم می‌توانید انواع فرش و قالیچه، انواع تابلوفرش، مبلمان و سرویس خواب را بازدید و خریداری کنید. برای خرید انواع ظروف، لوازم آشپزخانه، پوشاک، کیف و کفش هم می‌توانید به طبقه آخر این مرکز خرید رفته و کالاهای متنوع با قیمت‌های مناسب را پیدا کنید. در بازار امام رضا اهواز علاوه‌بر امکان خرید طیف گسترده‌ای از محصولات، می‌توانید از شعب مختلف بانک در این مرکز خرید هم استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این مجتمع، داشتن پارکینگ است که شما را از پیداکردن جای پارک در شلوغی و ترافیک شهر، بی‌نیاز می‌کند.

آدرس بازار امام رضا اهواز: تقاطع خیابان اصلی کیانپارس و خیابان میهن شرقی

بازار امام رضا(ع) اهواز

بازار مرو؛ بازار 50 ساله اهواز

بازار مرو یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید اهواز در کیانپارس است که اوایل دهه 50 شمسی افتتاح شد. قسمتی از بازار مِرو تجاری و قسمتی از آن مسکونی است. این بازار در خیابان نوزدهم شرقی واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی، در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان آریا اهواز و برج کیانپارس قرار گرفته است. در این بازار شما می‌توانید انواع کالاهای مورد نظر خود، از پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا لوازم خانگی را خریداری کنید.

علاوه‌بر خرید در بازار مرو، می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف این مرکز خرید استفاده کنید. اهواز مکان‌های تفریحی و تاریخی زیادی دارد که بازار مرو یکی از آن‌ها است. برای اطلاع از مکان‌های تفریحی هر مقصد، می‌توانید قبل از سفر، اطلاعات مربوط به آن را در وبلاگ قطارهای فدک را مطالعه کنید. اطلاعات جامعی از لیست مراکز تفریحی و گردشگری، از مراکز خرید اهواز گرفته تا پارک‌ های قم را می‌توانید قبل از سفر به شهر مورد نظر، در این وبلاگ مطالعه کنید.

سیتی سنتر مهزیار؛ یک روز کامل برای تفریح و خرید

در لیست نام مراکز خرید اهواز، لقب بزرگ‌ترین مرکز خرید متعلق به سیتی سنتر مهزیار است. این مرکز خرید 11 طبقه‌ای، در محله زیتون اهواز قرار دارد. امکانات مجهز سیتی سنتر مهزیار، باعث شده تا روزانه افراد زیادی از این مجتمع دیدن کنند. این مرکز خرید شامل شش طبقه تجاری و دو طبقه هایپر مارکت است که در آن می‌توانید انواع پوشاک و اقلام مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت و بالاترین تنوع خرید کنید. علاوه‌بر آن شامل دو طبقه شهربازی و یک طبقه فودکورت است که به همین دلیل، مقصد پرطرفداری برای گردشگران اهواز است.

سیتی سنتر مهزیار شامل امکانات رفاهی و خدماتی مختلفی از جمله: پارکینگ طبقاتی، آسانسور، پله برقی، کافه و رستوران در هر طبقه است. حتی اگر قصد خرید ندارید هم این مرکز با دارابودن امکانات تفریحی مثل شهربازی، بولینگ و بیلیارد می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای لذت‌ بردن از سفر باشد.

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر مهزیار: محله زیتون کارمندی، خیابان حجت، نبش خیابان زمزم

جمع‌بندی؛ مراکز خرید اهواز دارای اجناس خارجی با بالاترین کیفیت

مراکز خرید اهواز به سبب نزدیکی به بندرهای مختلف در خلیج فارس، دارای اجناس خارجی با بالاترین کیفیت هستند و می‌توانید انواع برندهای داخلی و خارجی را از آن‌ها خریداری کنید. اگر اهل شهر اهواز نیستید و قصد دارید که به این شهر سفر کنید، بازدید از مراکز خرید اهواز می‌تواند برای شما بسیار جالب و جذاب باشد. ترکیب بازارهای مدرن و سنتی در این شهر، یکی از دلایلی است که باعث شده اهواز، ترکیبی جادویی از سنت و مدرنیته داشته باشد.

مراکز خرید اهواز علاه‌بر اینکه مرکزی برای خرید باشند، با داشتن شهربازی و فودکورت، برای تفریح هم انتخاب خوبی هستند. برای سفر به این شهر جنوبی با مردمانی خونگرم و جاذبه‌های متنوع، می‌توانید به راحتی از سایت قطارهای فدک، بلیط لوکس‌ترین قطارهای ایران را تهیه کنید و در تاریخ دلخواهتان به این شهر سفر کنید.

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می‌شود:

  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار تهران اهواز رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید. قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت است. شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x