تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

سریعترین هواپیماهای مسافربری جهان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با ما همراه شوید تا سریعترین هواپیماهای مسافربری جهان را به شما معرفی کنیم

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

سفر با هواپیما

سرعت هواپیما ها

سریعترین هواپیماهای مسافربری جهان

[/stextbox]

 

سفر با هواپیما

در کلیه جوامع پیشرفته و حتی جهان سوم برای مسافرت های طولانی با مسافت های زیاد ترجیح می دهند از هواپیما به جای دیگر وسایل حمل ونقل استفاده کنند زیرا هواپیما با سرعت بالایی که دارد در مدت زمانی کوتاه می تواند مسافتی طولانی را طی کند برخلاف مسافرت زمینی که بسیار وقت گیر است و صد البته با خستگی همراه است.

سفر با هواپیما
سفر با هواپیما

سرعت هواپیما ها

همه میدانیم سرعت هواپیماها بسیار زیاد است اما سوال اینجاست این سرعت زیاد چقدر است؟ آیا یک خلبان مسافربری می توانند بیش از حد مجاز سرعت هواپیمای خود را زیاد کنند یا نه؟

و آیا خلبان نمی تواند برای جبران تاخیر با سرعت بیشتری پرواز کنند؟ و آیا محدودیت های خاصی برای سرعت وجود دارد که از آن بی اطلاع هستیم در اینجا می خواهیم از سرعت هواپیماهای مسافربری صحبت کنیم و اطلاعات جامعی را به شما سروران و عزیزان بدهیم تا دیدگاه شما نسبت به هواپیماهای سرعتی تغییر کند زمانی که هواپیما به ارتفاع هفت هزار تا نه هزار متری می رسد سرعتشان را با عدد ماخ محاسبه می کنند .

و آن را به صورت در صدی از سرعت صوت بیان میکنند عدد ماخ نسبت سرعت شی در یک سیال به سرعت صوت در همان سیال اطلاق می شود هواپیماها معمولا با چه سرعتی پرواز می کنند؟ لازم به توضیح است که هواپیماهای مسافربری معمولا با سرعتی بین هشت ماخ و نه ماخ و در ارتفاع نه هزار تا هزارو دویست متری پرواز می کنند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید[/stextbox]

سریعترین هواپیماهای مسافربری جهان

این نکته را باید بدانیم که هیچ هواپیمایی به جز هواپیمای کنکورد قادر به پرواز مافوق صوت نیست سرعت اکثر هواپیماهای مسافربری طیف محدودی دارند که به نام گوشه کافین معروف است اکثر هواپیماها با بدنه متوسط و بزرگ معمولا با سرعتی یکسان حرکت می کنند این موضوع به این خاطر نیست که شرکت های ساخت هواپیما ها میخواهند در زمینه سرعت آنها یکسان سازی کنند‌ .

سریعترین هواپیماهای مسافربری جهان
سریعترین هواپیماهای مسافربری جهان

بلکه به این منظور است که بوئینگ ۷۴۷ و ۷۳۷ عملکرد همانندی در آسمان دارند و تفاوت قابل ذکر این گونه هواپیماها غالبا ظرفیت مسافر و فضای داخل کابین هواپیماها است سرعت اکثر هواپیماها به عوامل گوناگونی بستگی دارد از جمله عوامل محیطی و وزن آن بستگی دارد .

توصیه ما به هموطنان گرامی استفاده از قطارهای فدک جهت مسافرت های استانی می باشد که راحتی سفر را نیز به همراه خواهد داشت و هم این که ا

قطارهای فدک امکانات بسیار عالی دارند

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x