تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

نصرت گوکچه

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

دراین مقاله می خواهیم به نصرت گوکچه بپردازیم

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • دلیل نام رستوران های نصرت گوکچه چیست؟

  • دلیل معروف شدن نصرت گوکچه چه بود؟

  • کیفیت گوشت های سالت بی چگونه است؟

[/stextbox]

نصرت گوکچه نام واقعی یک آشپز ترک است ،که به سالت بی نیز معروف و متولد 1983 است.

نصرت جزو کسانی است که در اینستاگرام بسیار مشهور است و میلیون ها فالوور در همه جای دنیا او را دنبال می کنند. سبک آشپزی نصرت گوکچه  و بیشتر غذاهای او که اکثرا با گوشت تهیه می شود باعث معروف شدن این آشپز ترک شده است. اولین رستورانش در سال 2017 در شهر استانبول افتتاح شد .

امروزه صاحب 8 رستوران زنجیره ای است ،که همه اسم رستوران هایش نیز به اسم خود هستند ،6 تا از این رستوران ها در شهرهای ترکیه واقع شده اند و دوتای دیگر نیز در ابوظبی و دبی قرار دارند .

 

معروف شدن

یکی از دلایل معروف شدن نصرت گوکچه ویدیویی است که از او پخش شده است. او در این ویدیو یک تکه گوشت را حرفه ای وبا دقت بسیار زیادی قطعه قطعه می کند ، و با روش  جالبی روی آن نمک می پاشد . حرکت آخر او بعداز تکه کردن گوشت این بود که آرنج خود را خم کرد وبا حالتی جالب و شبیه به به بلند شدن یک مار کبری دانه های نمک را روی دست خودمی غلتاند و روی گوشت  می پاشد.

معروف شدن
معروف شدن

در منوی رستوران نصرت انواع  پیش غذاها وسالاد ها دیده می شود. غذاهای اصلی نیز با دقت بیشتر و  طیف وسیعی از خوراک ها و غذاهای گوشتی است که شامل گوشت های استیک، کبابی و گریل و نیز انواع برگرهای گوناگون می باشد.

در رستوران های نصرت گوکچه برای کسانی که به گوشت سفید نیز علاقه دارند مرغ و انواع ماهی درنظر گرفته شده است. به این صورت سعی کرده است از لحاظ منوی غذایی به سلیقه همه افراد پاسخ داده شود تا هنگامیکه در این رستوران از شما پذیرایی شد لذت ببرید .

 

[irp posts=”2796″ name=”قیمت بلیط قطار از تهران به وان ترکیه”]

 

کار در رستوران

کسی نمی تواند مدعی شود که همه ی این موفقیت ها به صورت آماده و بدون هیچ گونه تلاشی برای سالت بی به دست آمده است به این دلیل که حقیقت این ماجرا برعکس این این خیال است. نصرت در زمانی که نوجوان بود ،با ظرف شستن در بعضی رستوران ها شروع به کار کرد به این دلیل که مخارج زندگی خودرا تامین کند.

کار در رستوران
کار در رستوران

اما او احساس دیگری به این کار داشت، زیرا او علاقه خاصی به آشپزی و انواع غذاها داشت، و دوست داشت فضای اطرافش شبیه رستوران باشد. به همین خاطر سختی های این کاررا تحمل کرد تا به این آرزو برسد.نصرت رویای رستوران داری را درسر داشت و دوست داشت تا همه ی دنیا آشپزی او را ببینند. اکنون این طور که معلوم است نصرت توانسته است این آرزوی خود را به حقیقت تبدیل کند، به این خاطرکه مردم جهان او را از طریق ویدیوی پخش شده در این اینترنت به خوبی می شناسند .

سالت بی در رستوران خاورمیانه اش مشتریان بسیار زیادی دارد،اما بعد از پخش شدن ویدیو رستوران هایش خیلی بیشتر از قبل شلوغ شده است به این خاطر او قصد این را دارد که عشق خود به آشپزی را به سراسر جهان انتقال دهد و رستوران هایی نیز راه اندازی کند .

اگر به رستوران های سالت بی بروید اگرچه به دلیل شلوغ بودن باید از قبل رزرو کنید اما او را درحال خدمت به مشتریان میبینید .

 

  • دلیل نام رستوران های نصرت گوکچه چیست؟

اسم واقعی رستوران هایش به شکل nusr_et نوشته می شود که یک ترکیب خاص از اسم خود و کلمه گوشت در زبان ترکی است .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال 1397[/stextbox]

  • کیفیت گوشت های سالت بی چگونه است؟

سالت بی صنعت ساخت گوشت را به خوبی می شناسد و همیشه برترین گوشت ها را برای مشتریان خود تهیه می کند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

  • سامانه ی اعلام و اطفای حریق
  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر

[/stextbox]

  • دلیل معروف شدن نصرت گوکچه چه بود؟

یکی دیگر از دلایل معروف شدن اوژست خاص او در طعم دار کردن گوشت ها و استیک هایش بود . شاید بازدید و حضور بسیاری از چهره های مشهور جهانی در رستوران وی، دلیل مناسبی برای شهرت بیشتر  سالت باشد.

عکس های دیوید بکام بازیکن اسبق فوتبال انگلستان و چهره محبوب و مشهور جهانی در فضای مجازی دست به دست چرخانده شد تا بار دیگر شهرت رستوارن سالت را چندین برابر کند.

دلیل معروف شدن نصرت گوکچه چه بود؟
دلیل معروف شدن نصرت گوکچه چه بود؟

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

 

[irp posts=”2410″ name=”قیمت بلیط قطار تهران به استانبول 98″]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x