تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

کرایه اتومبیل مشهد(با راننده و بدون راننده)¬+لیست قیمت

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

برای بسیاری از مسافران مشهد بخصوص مسافرانی که با هواپیما یا قطار به مشهد سفر می کنند، این سؤال وجود دارد که آیا کرایه اتومبیل بدون راننده در مشهد ممکن است؟ شرایط اجاره‌ خودرو در مشهد چیست و قیمت‌های آن چگونه است؟

ما امروز و در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی در مورد کرایه‌ اتومبیل بدون راننده و با راننده در مشهد مقدس خدمت شما سفر دوستان و علاقه‌مندان ارائه کنیم و به سؤال‌هایی که در ابتدا مطرح شد پاسخ دهیم.

 

سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • چرا کرایه‌ اتومبیل؟
  • کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد
  • لیست قیمت کرایه‌ ماشین در مشهد
  • اجاره‌ خودرو در مشهد؛ از کجا کرایه کنیم؟
  • کرایه اتومبیل علیزاده مشهد
  • موسسه‌ اجاره‌ ماشین رنتلاکس
  • ناوآوران
  • اجاره‌ خودرو در دیوار مشهد
  • اجاره‌ خودرو بدون ودیعه

 

چرا کرایه‌ اتومبیل؟

این سؤالی است که اگر پاسخ مناسبی برای آن نداشته باشیم نمی‌توانیم به مسائل بعدی بپردازیم، باید از همین‌الان مشخص کنیم که چرا اجاره‌ ماشین گزینه‌ مناسبی در سفر‌های شما است. سفر کردن با وسیله‌ نقلیه‌ی شخصی می‌تواند بسیار لذت‌بخش و به‌صرفه باشد و درعین‌حال دردسر‌های خود را نیز دارد.

اگر با ماشین خودتان به سفر بیایید می‌توانید در تمام طول مسیر سفر به مشهد در مناطق مختلف توقف کنید و از دیدنی‌های مسیر لذت ببرید، سفر‌های درون‌شهری شما کم‌هزینه‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد که از مناطق گردشگری بیشتری بازدید کنید.

بااین‌حال استهلاک بالای ماشین، هزینه‌های آن، خستگی رانندگی طولانی و غیره می‌تواند شرایط سختی را برای شما ایجاد کند. با این توصیفات یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد است. کرایه‌ اتومبیل این امکان را به شما می‌دهد که نکات منفی سفر با وسیله‌ نقلیه شخصی را کنار بگذارید و فقط از خصوصیات مثبت آن استفاده کنید. در ضمن با توجه به لیست قیمت اجاره‌ بدون راننده در مشهد ازلحاظ اقتصادی نیز اجاره‌ ماشین برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود.

 

[irp posts=”5680″ name=”دانلود تاکسی اینترنتی مشهد: snapp، تاچ سی و …”]

 

کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد

با توجه به مسائل گفته‌شده اگر به دنبال کرایه‌ اتومبیل بدون راننده و با راننده هستید خوشبختانه امکانات متنوع و مناسبی در برابر شما قرار دارد که ما در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

نکته‌ اول این است که به‌طورمعمول در تمام مؤسسات کرایه‌ اتومبیل بدون راننده و با راننده در مشهد، انواع اتومبیل از نمونه‌های معمول و ارزان‌قیمت تا به‌روزترین مدل‌ها در برابر شما قرار خواهند داشت.

برای مثال لیست کرایه‌ اتومبیل یکی از این مؤسسات ماشین‌هایی نظیر ون هایس،‌ ون دلیکا، ون فیات، ون تویوتا، پراید، تیبا، رانا، سمند، آل۹۰، دنا، ۲۰۶، پرشیا، لندکروز ۲۰۱۱، بنز c200، Bmw 328، کروک Z4، Bmw 528، بنز CLS، بنز E250، ولوو Xc90، پورشه باکستر کروک، Bmw428 کروک، بنز S500، Bmw X6، پورشه پانامرا S4، Bmw I8، هیوندا النترا، سوناتا YFnew، اپتیما، اسپورتیج، سانتافه و پرادو دو درب را شامل می‌شود.

کرایه اتومبیل بدون راننده در مشهد
کرایه اتومبیل در مشهد

انتخاب از بین گزینه‌های متنوع با توجه به سطح مالی و هدف اجاره‌ ماشین می‌تواند بسیار کاربردی و مهم باشد. مدارک لازم برای کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد با توجه به نوع اتومبیل و قوانین شرکت اجاره دهنده می‌تواند متفاوت باشد اما به‌طورمعمول ارائه‌ چک با مبلغ معادل قیمت خودرو، ارائه‌ گواهینامه‌ معتبر، کارت ملی هوشمند و یا شناسنامه‌ معتبر و در صورت ایرانی نبودن متقاضی ارائه‌ پاسپورت و یا ویزا به همراه مدارک شناسایی و گواهینامه‌ بین‌المللی الزامی است.

 

لیست قیمت کرایه‌ ماشین در مشهد در سال ۹۸

ازآنجایی‌که شرکت‌های مختلفی درزمینه‌ کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد فعالیت می‌کنند و این عرصه حالتی رقابتی به خود گرفته است، لیست قیمت اجاره‌ خودرو بدون راننده با توجه به شرکت ارائه‌دهنده‌ خدمات می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه چند نمونه از قیمت‌های کرایه‌ اتومبیل روزانه و ماهانه را بیان کرده­ایم تا از حدود قیمتی آن مطلع شوید.

برای اجاره‌ ماشین ایرانی مانند ۲۰۶ و پرشیا می‌توانید با پرداخت روزانه ۱۵۰ هزار تومان اقدام نمایید. اگر خودرو را به‌صورت ماهیانه اجاره نمایید نیز از تخفیف قابل‌توجهی برخوردار می‌شوید. برای مثال اجاره‌ ماشین پرشیا به‌صورت ماهانه حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت که تقریباً ۱ میلیون تومان به‌صرفه خواهد بود.

  • هیوندا النترا: روزانه ۴۰۰ هزار تومان و ماهانه ۱۱ میلیون و پانصد

  • سوناتا وای اف جدید: روزانه ۴۵۰ هزار تومان و ماهانه ۱۲ میلیون

  • اپتیما: روزانه ۵۰۰ هزار تومان و ماهانه ۱۴ میلیون

  • سانتافه نیو: روزانه ۷۰۰ هزار تومان و ماهانه ۱۶ میلیون

  • بنز c200: روزانه ۱ میلیون تومان و ماهانه ۲۷ میلیون

  • Bmw328: روزانه ۱ میلیون و صد هزار تومان و ماهانه ۳۰ میلیون

  • Bmw Z4: روزانه ۱ میلیون و ششصد هزار تومان و ماهانه ۴۲ میلیون تومان

 

این اعداد ارائه‌شده از لیست قیمت کرایه‌ ماشین در مشهد می‌توانند در مؤسسات دیگر تفاوت داشته باشند. مؤسساتی وجود دارند که گزینه‌هایی مانند کرایه‌ هفتگی نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه به چند نمونه از این مؤسسات مختلف کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد اشاره خواهیم کرد.

[irp posts=”5687″ name=”رستوران‌های مشهد: ارزان‌ترین تا گران‌ترین (آدرس، تلفن و …)”]

 

اجاره‌ خودرو در مشهد؛ از کجا کرایه کنیم؟

یکی از نکات مهمی که باید در کرایه‌ اتومبیل رعایت کرد این است که به مراکز معتبر و شناخته‌شده مراجعه نمایید تا خیالتان از بابت ودیعه و چکی که به امانت می‌سپارید راحت باشد. با ما همراه باشید تا چند مورد از مؤسسات معتبر کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد را خدمتتان معرفی نماییم.

 

  • کرایه اتومبیل علیزاده مشهد: کرایه اتومبیل علیزاده مشهد یکی از نام‌های آشنا در عرصه‌ اجاره‌ خودرو در مشهد است که توانسته است در طی سال‌های متوالی فعالیت خود، اعتبار زیادی کسب نموده و مشتریان ثابتی داشته باشد. موسسه کرایه اتومبیل علیزاده مشهد در حدفاصل میدان شهدا و میدان توحید، بین توحید ۶ و ۸ پلاک ۲۲۴ قرار دارد. شماره تلفن‌های ارتباطی این موسسه ۰۵۱۳۷۲۷۵۹۲۹ و ۰۵۱۳۷۱۱۱۱۶۵ است. امکان اجاره‌ ماشین ایرانی و خارجی در مدل‌های متنوع و با قیمت‌های مناسب برای شما فراهم شده است.
اجاره خودرو در مشهذ
اجاره خودرو در مشهد

 

  • موسسه‌ اجاره‌ ماشین رنتلاکس: با استفاده از رنتلاکس حتی می‌توانید ماشین خود را برای کرایه در اختیار شرکت قرار داده و از این راه درآمدزایی نمایید. این شرکت سخت‌گیری کمتری در شرایط کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد دارد و از این جهات توانسته است مشتریان زیادی را برای خود دست‌وپا کند. طراحی سایت ساده با بخش‌های کاربردی و راه‌های ارتباطی قوی نیز از دیگر نکات مثبت این موسسه است. جهت برقراری تماس با این موسسه می‌توانید با دفتر مرکزی به شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۱۳۹ تماس بگیرید و یا از طریق پست الکترونیکinfo@rentlux.ir با آن‌ها در ارتباط باشید.

 

  • ناوآوران: ناوآوران ازجمله مؤسسات کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد و دیگر نقاط ایران است که با ارائه‌ پلتفرمی سریع و منحصربه‌فرد شما را از دردسر‌های شایع کرایه‌ اتومبیل خلاص می‌کند. با ناوآوران شما می‌توانید اکثر مراحل اجاره‌ خودرو در مشهد را به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت نام­آوران طی نمایید و همچنین به لیست قیمت کرایه ماشین در مشهد به‌صورت کامل دسترسی داشته و از تخفیف‌های مختلف بهره‌مند شوید.

 

مؤسسات مختلف دیگری نیز وجود دارند که ما در اینجا فرصت پرداختن کامل به آن‌ها را نداریم و به آوردن اسم آن‌ها بسنده می‌کنیم. مؤسساتی نظیر کرایه اتومبیل رویال مشهد، رفاه آوران، رهسپار و غیره که هرکدام در نوع خود با ارائه‌ آپشن‌های متنوع در این عرصه به فعالیت و رقابت مشغول‌اند.

 

اجاره‌ خودرو در دیوار مشهد

اجاره خودرو در دیوار مشهد
اجاره خودرو در دیوار

یکی دیگر از راه‌های کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد استفاده از خدمات دیوار مشهد برای اجاره‌ خودرو است. به دلیل جاافتاده بودن وب‌سایت دیوار در بین مردم بسیاری از مؤسسات کرایه‌ اتومبیل بدون راننده و با راننده نیز از آن استفاده می‌کنند و اتومبیل‌های خود را برای تبلیغ بیشتر در دیوار قرار می‌دهند.

همچنین بنگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک‌تر که به اجاره‌ ماشین عروسی و یا شخصی مشغول‌اند از طریق دیوار مشهد اجاره‌ خودرو را در پیش‌گرفته و به درآمدزایی رسیده­اند. به همین دلیل با جستجوی کافی در دیوار ممکن است گزینه‌های مناسب‌تری برای خودتان بیابید.

 

اجاره‌ خودرو بدون ودیعه 

اجاره‌ خودرو بدون ودیعه ازجمله خدماتی است که خیلی معمول نبوده و اکثراً بنگاه‌داران و یا صاحبان ماشین ترجیح می‌دهند برای اینکه خیالشان از خسارات و اتفاقات احتمالی راحت باشد مبلغی به‌عنوان ودیعه دریافت نمایند.

بااین‌حال اگر به دنبال اجاره‌ خودرو بدون ودیعه هستید با کمی جستجو در سایت‌های اینترنتی می‌توانید گزینه‌هایی را پیدا کنید که بابت کرایه‌ اتومبیل ودیعه‌ای دریافت نمی‌کنند. البته این مسئله می‌تواند سبب افزایش کرایه‌ روزانه‌ی ماشین و یا سخت‌گیرانه‌تر شدن تضمینات بانکی که ارائه می‌دهید، شود. درهرصورت جوینده یابنده است!

 

در پایان امیدواریم که مقاله‌ فوق به شما در پیدا کردن یک موسسه‌ کرایه‌ اتومبیل بدون راننده در مشهد و با شرایط و امکانات خوب کمک کرده باشد و باعث شود هر قصدی از کرایه‌ اتومبیل داشته‌اید به بهترین شکل انجام گردد.

در این میان سعی کرده­ایم با ارائه‌ لیست قیمت اجاره‌ خودرو بدون راننده در چند نمونه حدودی از قیمت را برای شما فراهم کنیم. مدارک عمومی لازم برای اجاره‌ خودرو در مشهد را به شما یادآور شدیم و چند نمونه از مؤسسات کرایه‌ اتومبیل نظیر کرایه اتومبیل علیزاده مشهد را به شما معرفی کردیم.

 

[irp posts=”631″ name=”مشاهیر مشهد و بزرگان این شهر را بشناسید”]

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • انتخاب درجه حرارت داخلی کوپه­ ها از طرف مهمانان
  • ارائه خدمات تشریفات و استقبال از مهمانان با فرش قرمز در سکوهای مسافری در هنگام عزیمت یا مراجعت از سفر
  • ارائه حوله مرطوب گرم / سرد (به فراخور فصل) در ابتدای سفر
  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی (Welcome Drink) که شامل نوشیدنی­های سنتی و سرد می‌باشند.

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x