تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

مقایسه قیمت بلیط هواپیما 13 سایت(علی‌بابا، الی گشت، لحظه آخری و…)

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

مقایسه قیمت بلیط هواپیما 13 سایت ایرانی :

یکی از اصلی‌ترین تفریحات انسان سفر کردن به نقاط جدید و سیاحت در مناطقی است که دارای جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و یا سرگرم‌کننده است و یا ممکن است به دلیل تجارت و کسب‌وکار سفر کند.

هدف و یا فلسفه سفر کردن در طول صدها و هزاران سال تغییر نکرده و مردمان سرزمین‌های مختلف با نیت کسب تجربیات جدید و بازدید از جاذبه‌های دیدنی نقاط مختلف جهان قصد سفر می‌کنند.

اما آنچه در طول دهه‌های گذشته از حیات انسان به‌شدت تغییر کرده، وسایل و شیوه‌هایی است که برای سفر کردن مورداستفاده قرار می‌گیرد که ازجمله اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به وسایل حمل‌ونقل اشاره کرد.

در میان تمام وسایل گوناگون جهت جابه‌جایی میان شهرها و کشورهای مختلف، هواپیماهای مسافربری بیش از هر چیز فرایند سفر را تسهیل و زمان آن را کوتاه‌تر کرده‌اند. به همین جهت رفته‌رفته شرکت‌های هواپیمایی جدید با ناوگان توسعه‌یافته و پیشنهادات ارزش‌آفرین برای مسافران، تشکیل شدند و هر یک به دنبال جذب حداکثری مشتریان هستند.

اما یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های رقابتی هر یک از شرکت‌های فعال در عرصه پروازهای هوایی که آن را نسبت به رقبای موجود برتری می‌دهد مسئله قیمت است. درواقع یک ایرلاین هواپیمایی و یا آژانس فروش بلیط هواپیما اگر بتواند قیمت کمتری نسبت به سایر رقبا ارائه دهد از شانس بیشتری برای جذب مشتری برخوردار خواهد بود.

با اتکا به همین موضوع ظرف پنج سال گذشته بسیاری از شرکت‌ها با جمع‌آوری داده‌های موجود از آژانس‌های هواپیمایی و شرکت‌های فعال و ارائه قیمت‌ها به‌صورت شفاف از طریق یک پلتفرم، گردشگران و مسافران را جهت دستیابی به مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما یاری می‌دهند.

آخرین قیمت بلیط هواپیما پیش از پرواز که به‌عنوان بلیط لحظه آخری یا چارتر نیز شناخته می‌شود یکی از تفاوت‌های اصلی میان این سرویس‌ها را ایجاد کرده که می‌تواند مشتریان را تشویق به خرید کند.

به دلیل وجود سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد که اقدام به فروش اینترنتی بلیط هواپیما می‌کنند تصمیم گرفتیم برجسته‌ترین شرکت‌ها و مراجع فعال در این بخش را معرفی و قیمت‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنیم. در ادامه با هر یک از این مجموعه‌ها آشنا خواهید شد. سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • علی‌بابا

  • قاصدک 24

  • الی گشت

  • مستربلیط

  • دیگر شرکت‌های فعال

 

سایت خرید بلیط هواپیما علی‌بابا

قیمت بلیت هواپیما علی بابا
قیمت بلیت هواپیما

علی‌بابا یکی از کامل‌ترین مراجع خرید بلیط در ایران است که افزایش رشد شرکت از زمان تأسیس تاکنون و رضایت کاربران از خدمات ارائه‌شده گواهی بر این موضوع است. می‌توان مطمئن بود که در علی‌بابا بلیط هر مقصدی که قصد سفر به آن را داشته باشید یافت می‌شود و حتی اگر تمامی بلیط‌های هواپیما نیز به فروش رسیده باشد، می‌توانید به گزینه‌های جایگزین یعنی قطار و اتوبوس فکر کنید.

قیمت‌های بلیط تمامی مسیرهای هوایی ازجمله قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران، قیمت بلیط هواپیما ارومیه تهران، قیمت بلیط هواپیما بوشهر تهران و دیگر شهرهای ایران در مسیر رفت‌وبرگشت به‌سادگی در سایت علی‌بابا قابل‌ملاحظه است.

به‌طور مثال قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد، بسته به زمان و روز پرواز و همچنین شرکت هواپیمایی، رقمی بین 400 هزار تومان تا 750 هزار تومان برای کلاس اکونومی است. این رقم برای کلاس بیزینس در برخی پروازها به بیش از 1 میلیون تومان می‌رسد.

بااین‌حال اگر به‌طور مستمر قیمت‌ها را بررسی کنید و به دنبال پیشنهادات ویژه سایت باشید می‌توانید بلیط‌های لحظه آخری را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

یکی از مزیت‌های علی‌بابا ارائه گارانتی قیمت در برخی بلیط‌ها است بدین‌صورت که به کاربر تضمین می‌دهد در پرواز موردنظرپایین‌ترین قیمت نسبت به سایر درگاه‌های فروش بلیط ارائه می‌شود.

 

وب سایت قاصدک 24

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی قاصدک 24 یکی از فعالان اصلی این حوزه است و کامل‌ترین و ارزان‌ترین نرخ‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با ورود به وب‌سایت این مجموعه و پس از انتخاب مبدأ، مقصد و روز موردنظر فهرست بلند و بالایی از پروازهای موجود ارائه می‌شود که به ترتیب قیمت، لیست شده‌اند.

به‌طور مثال به‌راحتی می‌توان قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز، قیمت بلیط هواپیما تهران تبریز، قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس و دیگر مسیرهای پروازی را مشاهده کرد. کاربر همچنین می‌تواند لیست لحظه‌ای را بر اساس ساعت پرواز و یا قیمت کمتر فیلتر کند.

خرید انلاین بلیط هواپیما
بلیت ارزان هواپیما

یکی از ویژگی‌های جالب سایت قاصدک 24 این است که به کاربر اعلام می‌کند کمترین قیمت بلیط در کدام‌یک از روزهای نزدیک به تاریخ انتخابی است. به‌طور مثال اگر قیمت بلیط هواپیما جزیره کیش را چک کنید، ممکن است به شما پیشنهاد دهد بلیط خود را برای دو روز بعد تهیه کنید که دارای قیمت کمتری نسبت به انتخاب اولیه شما خواهد بود.

 

الی گشت وب سایت فروش بلیط هواپیما

یکی دیگر از سایت‌های معتبر درزمینه فروش اینترنتی بلیط، مجموعه الی گشت است که دارای مجله گردشگری نیز هست و می‌تواند به مسافران جهت انتخاب مقصد سفر و یا شیوه‌های اقامت و جاذبه‌های دیدنی نقاط مختلف ایران و جهان کمک کند.

بخش عمده‌ای از تمرکز الی گشت بر روی پروازهای خارجی است به‌طوری‌که اطلاعات و قیمت بلیط هواپیما پروازهای خارجی را می‌توان از این مرجع چک کرد. به‌طور نمونه قیمت بلیط هواپیما برای کربلا درصورتی‌که قصد داشته باشید از طریق نجف و یا بغداد به این منطقه برسید به‌سادگی قابل‌محاسبه است.

بدین‌صورت که با جست‌وجوی مناسب‌ترین پرواز برای نجف و پیدا کردن قیمت بلیط هواپیما تهران نجف و سپس پیمودن مسیر یک‌ساعته از نجف تا کربلا با استفاده از خودرو، می‌توانید با کمترین هزینه به مقصد خود برسید.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت این مجموعه، الی گشت توانسته با بهترین سیستم‌های رزرواسیون بلیط و هتل در جهان، ارتباطی یکپارچه برقرار کرده و امکان رزرو بلیط هواپیما، هتل و تور را فراهم سازد.

همچنین الی گشت با برقراری ارتباطی مستقیم با انواع ایرلاین‌های داخلی و خارجی و همین‌طور هتل‌های معتبر کشورهای توریستی نظیر دبی، مالزی، هند، تایلند، چین، ترکیه، آفریقای جنوبی، روسیه، مالدیو، برزیل و غیره توانسته آن‌ها را به شبکه گسترده خود وصل کند. علاوه بر این‌ها الی گشت در قالب پکیجی جداگانه، خدماتی نظیر بلیط چارتر، تورهای خارجی و هتل‌های گارانتی شده را نیز ارائه می‌دهد.

 

مستربلیط

یکی از اولین وب‌سایت­هایی که امکان خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را به‌صورت یکجا ممکن ساخته، مستر بلیط است که یکی از ویژگی‌های اصلی آن علاوه بر قیمت‌های مناسب، سهولت استفاده و رابط کاربرپسند آن است، به‌طوری‌که به‌محض ورود به اپلیکیشن و یا سایت آن با انبوهی از اطلاعات و تبلیغات آزاردهنده مواجه نمی‌شوید و به‌راحتی می‌توانید بر روی خرید بلیط تمرکز کنید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد
بلیت هواپیما

یکی از نکات مثبت این سرویس ارائه پیشنهادات مشابه می‌باشد. در این سایت درواقع به شما اعلام می‌کند در بازه زمانی انتخابی جهت سفر به مقصد می‌توانید بلیط قطار و اتوبوس را نیز با قیمت‌های مشخص تهیه کنید که به‌طور عمده کمتر از هزینه هواپیما است و برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستند پیشنهادات جالبی خواهد بود.

یکی دیگر از امکانات سایت همچون دیگر وب‌سایت‌ها، امکان تعیین مسافر به‌صورت بزرگ‌سال، کودک و یا نوزاد است. به‌طور مثال درصورتی‌که قصد دارید برای فرزند خود بلیط تهیه کنید می‌توانید با انتخاب گزینه کودک، از قیمت بلیط هواپیما برای کودکان نیز مطلع شوید.

 

دیگر شرکت‌های فعال در فروش انلاین بلیط هواپیما

علاوه بر مجموعه‌های معرفی‌شده، شرکت‌های متعدد دیگری وجود دارند که اقدام به فروش انواع بلیط‌های مسافرتی ازجمله بلیط هواپیما می‌کنند. فلایتیو یکی از شرکت‌های فعال در این لیست است که از سابقه و اعتبار خوبی برخوردار است.

قیمت و اطلاعات انواع پروازهای داخلی و خارجی را می‌توان در فلایتیو رصد کرد. به‌عنوان‌مثال قیمت بلیط هواپیما پاریس تهران، تهران استانبول، شیراز لندن، تورنتو اصفهان و هر مسیر دیگری که نیاز شما را برطرف کند در این سایت پیدا می‌شود.

اسنپ تریپ دیگر سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی است که به پشتوانه نام تجاری اسنپ وارد این حوزه شده و به‌واسطه ارائه پیشنهادات مناسب با قیمت‌های معقول روند رو به رشدی در این بازار خواهد داشت.

سامتیک که تحت نام شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران فعالیت می‌کند و بیش از دو دهه تجربه دارد، نامی آشنا برای مسافران و گردشگران است. این شرکت نیز گارانتی قیمت بلیط هواپیما به مشتریان ارائه می‌دهد و خدمات مناسبی عرضه می‌کند.

یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب شما می‌تواند وب‌سایت سفرمی باشد، در صفحه اصلی سایت می‌توانید ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما در مسیرهای پرتردد همچون تهران، مشهد، کیش و شیراز را ملاحظه کنید و از پیشنهادهای ویژه هتل که توسط سایت ارائه شده است نیز بهره ببرید.

تی چارتر نیز یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای پیدا کردن آخرین قیمت بلیط هواپیما است. این سایت به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی نیز خدمات خود را ارائه کرده است و به همین دلیل برای کسانی که به زبان فارسی مسلط نیستند مناسب می‌باشد.

دیجی چارتر هم می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصویری کلی از قیمت‌های خطوط پروازی به شما ارائه دهد. چینش محتوا و قرارگیری قیمت‌ها در صفحه اول سایت علاوه بر سادگی، کارایی بسیاری برای استفاده کاربر به دنبال دارد.

 تریپ، ویگو و دلتابان نیز از دیگر گزینه‌های موجود است که می‌تواند نیاز شما را درزمینه تهیه بلیط برطرف کند. هر یک از این سایت‌ها علاوه بر فروش بلیط هواپیما خدمات دیگری همچون رزرو هتل، تورهای مسافرتی، بیمه مسافری و غیره نیز ارائه می‌کنند.

قیمت بلیت هواپیما
قیمت بلیت هواپیما

درمجموع به نظر می‌رسد با گسترش فضا برای کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین جذابیت‌های موجود در صنعت گردشگری شرکت‌های بسیاری در این حوزه پدیدار شده‌اند و به دلیل وجود همین فضای رقابتی هر یک به دنبال بهبود کیفیت خدمات و کاهش قیمت‌های خود هستند تا از این طریق طیف گسترده‌تری از مشتریان را به خود جذب کنند.

درهرحال سود این رقابت سالم درنهایت به مردم می‌رسد و از این طریق می‌توان قیمت بلیط هواپیما را با کمترین نرخ ممکن و همچنین با بالاترین سطح خدمات دریافت کرد.

بهترین سایت‌های فروش اینترنتی بلیط را می‌توان با کمی جست‌وجو در اینترنت پیدا کرد و به‌سادگی قیمت‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد. شما هم می‌توانید با کمی گشت‌وگذار میان این سایت‌ها بهترین گزینه را با توجه به علایق و نیازهای خود بیابید.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • قابلیت استفاده از اینترانت داخلی برای پخش فایل‌‎های صوتی و تصویری در دستگاه­های مختلف
  • انتخاب درجه حرارت داخلی کوپه­ها از طرف مهمانان
  • ارائه خدمات تشریفات و استقبال از مهمانان با فرش قرمز در سکوهای مسافری در هنگام عزیمت یا مراجعت از سفر
  • ارائه حوله مرطوب گرم / سرد (به فراخور فصل) در ابتدای سفر

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
4 سال قبل

مقایسه جذاب و کاربردی بود
ممنون از شما

علی
علی
4 سال قبل

تو وبسایت فی بلیط قیمت همه این وبسایت ها رو یکجا میشه دید خیلی خوبه تازه قطار و اتوبوسم میشه مقایسه کرد

عمار
عمار
4 سال قبل

ایکاش لینک داشتند این سایت ها

نوشته های مرتبط

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x