تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

مجتمع تجاری مروارید شرق

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

کلان‌شهر مشهد به‌عنوان یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای ایران که در بازه‌های زمانی مختلف سال پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر است علاوه بر اینکه میزبان اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین جاذبه گردشگری مذهبی در ایران، یعنی حرم مطهر امام رضا (ع) است، دارای جذابیت‌های طبیعی و تفریحی بسیاری نیز هست.

طبیعت اطراف مشهد ازجمله طرقبه و شاندیز که مملو از باغات و رستوران‌های باصفا است و در تمامی روزهای سال خیل عظیم گردشگران را در خود جای می‌دهد به‌عنوان یکی از جاذبه‌های زیبای شهر مقدس مشهد به شمار می‌رود. وجود موزه‌ها و آثار تاریخی بسیار همچون آرامگاه فردوسی نیز از دیگر دلایل جذب توریست به این شهر باستانی است.

اما یکی از اصلی‌ترین و پررنگ‌ترین دلایل سفر مردم به مشهد و گشت‌وگذار در آن وجود بازارها و مراکز خرید متنوع و متعددی است که نیاز هر قشری را برآورده می‌کند. از شناخته‌شده‌ترین اماکن جهت خرید در مشهد می‌توان به بازار رضا مشهد و بازار فردوسی اشاره کرد که هر مسافری حداقل یک‌بار تجربه بازدید و خرید از این مجموعه‌ها را داشته است.

اما ظرف چند سال گذشته مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید دیگری در مشهد احداث شده‌اند که منجر به تنوع‌بخشی در محصولات، ایجاد قیمت‌های رقابتی و سهولت دسترسی برای مردم شده است.

در نقاط مختلف شهر می‌توان به‌سادگی به یک یا چند نمونه از این مراکز دسترسی پیدا کرد و نه‌تنها مسافران شهرهای دور و نزدیک، بلکه بسیاری از ساکنین مشهد نیز ساعاتی از شبانه‌روز را به گشت‌وگذار در این مراکز می‌گذرانند.

وجود محل بازی برای کودکان، تفریحات مخصوص بزرگ‌سالان، سینما و رستوران در بسیاری از این مجتمع‌های خرید باعث جلب‌توجه مردم و سپری کردن زمان بیشتر در آن‌ها شده است.

بنابراین اگر قصد سفر به مشهد را داشته باشید قطعاً یکی از اصلی‌ترین پرسش‌های شما این خواهد بود که مناسب‌ترین مکان برای خرید کجاست؟ ما نیز تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با یکی از بهترین مراکز خرید مشهد یعنی مجتمع تجاری مروارید آشنا کنیم. پس با ما همراه شوید.

  • آشنایی با مجتمع تجاری مروارید مشهد

  • مناسب‌ترین محل برای علاقه‌مندان به بازی

  • بهترین رستوران مشهد را در اینجا پیدا کنید

آشنایی با مجتمع تجاری مروارید مشهد

مجتمع‌های تجاری مشهد در تمامی نقاط شهر پراکنده شده‌اند اما یکی از مهم‌ترین نقاط برای پیدا کردن تعداد زیادی از آن‌ها بلوار جانباز مشهد است. بلوار جانباز در منطقه دو مشهد قرار دارد و شهرت آن به خاطر وجود مجتمع‌های تجاری متعدد است که ازجمله آن‌ها می‌توان به مجتمع تجاری پروما، مجتمع‌های تجاری کیان سنتر ۱ و ۲ و مجتمع مروارید مشهد بلوار جانباز اشاره کرد.

در ادامه قصد داریم کمی بیشتر با پاساژ مروارید مشهد جانباز آشنا شویم، جایی که در آن می‌توانید خستگی یک هفته کاری را با گشت‌وگذار میان مغازه‌های جذاب و خرید از برندهای معروفی همچون کوتون، ال‌سی‌واکیکی و … از تن در کنید.

مرکز خرید مروارید مشهد که با نام اصلی برج اداری، تجاری مروارید گوهرشاد مشهد شناخته می‌شود از معماری منحصربه‌فردی در برخوردار است و از المان‌های طراحی ایرانی و اسلامی به‌خوبی در آن استفاده شده است.

برج مروارید مشهد ضمن بهره‌گیری از مطالعات امکان‌سنجی و توجیه اقتصادی طرح، سعی کرده با ایجاد نوآوری، در بین دیگر مراکز تجاری مشهد فضای رقابتی را به نفع خود برگرداند. ازجمله این نوآوری‌ها می‌توان به طرح‌های تخصصی کودک و نوجوان، دسته‌بندی مشاغل به‌صورت کاربردی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد.

مرکز خرید مروارید مشهد
مرکز خرید مروارید مشهد

پروژه مجتمع تجاری اداری مروارید گوهرشاد در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع شامل ۳۹۰۰ متر زیربنا احداث و در ۲۲ طبقه ساخته شده است که دارای ۱۰۵ واحد می‌باشد. در طبقات یک تا سه مرکز خرید مروارید مشهد به انواع مغازه‌های عرضه پوشاک، زیورآلات، تجهیزات الکترونیکی، وسایل دکوری و اسباب‌بازی کودکان دسترسی خواهید داشت.

 

مناسب‌ترین محل برای علاقه‌مندان به بازی

اما یکی از برتری‌های این مجتمع وجود اولین و بزرگ‌ترین ترامپولین پارک ایران در طبقات چهارم و پنجم ساختمان است. در این قسمت می‌توانید بازی‌های مهیج و جذابی همچون والیبال ترامپولین، بسکتبال ترامپولین، فری جامپینگ، صخره‌نوردی و … را امتحان کنید که برای کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان مناسب‌سازی شده است.

در این بخش همچنین امکان تجربه بازی‌های واقعیت مجازی یا VR نیز وجود دارد که برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و بازی‌های کامپیوتری جذاب می‌توان بسیار هیجان‌انگیز باشد.

شهر مشاغل کودکان یکی دیگر از بخش‌های این مجتمع است که محیطی آموزشی را برای کودکان و والدین فراهم می‌کند و به کودکان ۴ تا ۱۲ سال امکان تجربه مشاغلی که در آینده با آن‌ها مواجه خواهند شد را می‌دهد.

با مراجعه به این بخش می‌توانید فرزندان خود را در دنیای واقعی مشاغل مختلف قرار دهید و علاوه بر تجربه‌های منحصربه‌فرد برای آن‌ها، درآمد هم کسب خواهید کرد! مشاغلی مانند آتش‌نشان، دکتر، افسر پلیس و … به شکلی ساده و کودکانه طراحی شده و تجهیز آن‌ها به‌وسیله ابزارها و لوازمی با دو سوم اندازه واقعی باعث شده تا کودکان از این تجربه لذت بسیاری ببرند.

مجتمع تجاری مروارید
مجتمع تجاری مروارید

وجود رستوران کودک و رستوران VIP صفدری شاندیز در بالاترین طبقه برج مروارید مشهد جانباز نیز دغدغه شما از بابت یک وعده غذایی خوشمزه را برطرف خواهد کرد.

همان‌طور که اشاره شد برای پیدا کردن آدرس برج مروارید مشهد با مشکلی مواجه نخواهید بود، زیرا این مجتمع در یکی از شناخته‌شده‌ترین مناطق شهر قرار گرفته که به‌سادگی با پرسش از اهالی شهر و یا جست‌وجو بر روی نقشه می‌توان آن را پیدا کرد.

آدرس مجتمع مروارید مشهد به‌صورت دقیق عبارت است از: مشهد، میدان جانباز، بلوار جانباز شمالی، بین جانباز ۵ و ۷، مجتمع تجاری اداری مروارید گوهرشاد.

در این بخش همچنین امکان تجربه بازی‌های واقعیت مجازی یا VR نیز وجود دارد که برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و بازی‌های کامپیوتری جذاب می‌توان بسیار هیجان‌انگیز باشد.

 

ذکر این نکته نیز ضروری است که در مشهد بازار دیگری با عنوان بازار گوهرشاد وجود دارد که یکی از بازارهای قدیمی و معروف مشهد به شمار می‌رود و نباید با مجتمع مروارید گوهرشاد اشتباه گرفته شود.

در این بازار انواع لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی و سوغات شهر مشهد به فروش می‌رسد. بازار گوهرشاد در بلوار شهید صادقی مشهد قرار دارد و از ساعت ۹ الی ۱۳:۳۰ ظهر و ۱۶:۳۰ عصر الی ۲۳ شب پذیرای خریداران است.

 

بهترین رستوران مشهد را در اینجا پیدا کنید

بازار دیگری که از تشابه اسمی با مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد برخوردار است و یکی از مراکز خرید مشهد واقع در مناطق شمال غربی شهر است، مجتمع تجاری مروارید شرق نام دارد. این مجتمع در مجاورت منطقه گردشگری سپاد و در نزدیکی مجتمع تجاری تفریحی الماس شرق قرار دارد و شامل واحدهای تجاری و اداری، تالار و شعبه دوم رستوران معروف پسران کریم است.

این مرکز خرید در انتهای بلوار خیام شمالی قرار دارد و نسبت به دیگر مجتمع‌های تجاری و تفریحی مشهد از اندازه کوچک‌تری برخوردار است. بااین‌حال آنچه باعث علاقه مسافران و به‌ویژه اهالی مشهد به این مجتمع شده است نه صرفاً به خاطر اجناس و محصولات ارائه‌شده در این بازارچه، بلکه به خاطر وجود رستوران پسران کریم است.

رستوران پسران کریم یکی از خوش‌نام‌ترین رستوران‌ها در سراسر مشهد است و به‌قدری موردتوجه و استقبال مردم قرار دارد که هر مسافر حداقل یک وعده غذایی را باید در این رستوران بگذراند.

این رستوران پاتوق بسیاری از اهالی قدیمی و ساکنان مشهد است و هنرمندان و ورزشکاران نیز در سفر خود به مشهد حتماً سری به این رستوران می‌زنند و در همین رابطه می‌توان عکس‌های متعددی را در شبکه‌های مجازی دید.

رستوران پسران کریم یکی از خوش‌نام‌ترین رستوران‌های مشهد است و به‌قدری موردتوجه و استقبال مردم قرار دارد که هر مسافر حداقل یک وعده غذایی را باید در این رستوران بگذراند.

رستوران پسران کریم در سال ۱۳۵۹ افتتاح و با استقبال مردم مواجه شد. این رستوران در سال ۱۳۷۶ به بلوار خیام مشهد منتقل شد و شعبه دوم خود را مجتمع تجاری مروارید شرق افتتاح کرد. شعبه سوم نیز در برج آلتون مشهد واقع شده است.

ازآنجایی‌که بسیاری از علاقه‌مندان ترجیح می‌دهند در شعبه قدیمی این رستوران غذای خود را میل کنند، به همین دلیل شعبه مرکزی عموماً از شلوغی بیشتری برخوردار است.

به همین جهت به مسافران و گردشگران توصیه می‌شود برای تجربه غذاهای خوشمزه این رستوران همچون خوراک ماهیچه، چلوکباب کوبیده یا ششلیک شاندیز به شعبه‌های شماره ۲ و ۳ این رستوران در مجتمع تجاری مروارید شرق و مجتمع تجاری یا برج آلتون مشهد مراجعه کنند تا هم با آرامش و خلوتی بیشتر غذای خود را نوش جان کنند و هم از تجربه بازار گردی و خرید از مغازه‌های این مراکز خرید بهره‌مند شوند.

رستوران پسران کریم
رستوران پسران کریم

درمجموع به نظر می‌رسد بازارها و مجتمع‌های خرید مشهد علاوه بر تمرکز بر جنبه‌های تجاری یعنی خریدوفروش اجناس، به دنبال جذب مسافران و گردشگران به روش‌های مختلف همچون ایجاد رستوران، مراکز تفریحی و بازی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و … هستند.

این امر علاوه بر اینکه باعث شده در هر یک از مراکز خرید مشهد برنامه‌های نوآورانه و متفاوتی نسبت به دیگر مراکز اجرا شود، منجر به علاقه‌مندی طیف گسترده‌تری از مراجعه‌کنندگان از سنین مختلف و با علایق گوناگون شده است.

بنابراین هر یک از مسافران تجربه منحصربه‌فردی از هر یک از بازارهای خرید مشهد خواهند داشت و همین امر باعث ایجاد جذابیت جهت سر زدن به مراکز مختلف می‌شود که از به وجود آمدن احساس تکرار و یکنواختی جلوگیری می‌کند.

شما نیز اگر قصد سفر به مشهد را دارید با گزینه‌های متعددی مواجه هستید که نه‌تنها مایحتاج و سوغاتی‌های سفر خود را می‌توانید تهیه کنید بلکه تجربه جدیدی از تفریح و گردشگری را به دست خواهید آورد.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • سرو صبحانه یا عصرانه برحسب ساعت حرکت قطار و زمان رسیدن آن به مقصد
  • استفاده از ظروف چینی در پذیرایی­ها
  • سرو پیش غذا
  • سرو غذای اصلی گرم به همراه نوشیدنی­های انتخابی

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باطری پژو
باطری پژو
4 سال قبل

واقعا زیباست

trackback
رستوران پسران کریم مشهد (منو، آدرس و شماره تماس)- آسان گردش
3 سال قبل

[…] سپس شعبات دوم و سوم  این رستوران نیز در برج آلتون و مجتمع مروارید شرق افتتاح شدند که پذیرای مهمانان و همشهریان عزیز می […]

نوشته های مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x