تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

مرکز خرید کاسپین مد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

مشهد کلان‌شهری است که پر از دیدنی‌های مختلف و جاذبه‌های گردشگری متفاوتی است. همین مسئله سبب شده که در این شهر، صنعت گردشگری رونق خوبی داشته باشد و همه‌ساله گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری برای بازدید به این شهر سفر کنند.

بنابراین زیرساخت‌هایی لازم است تا زائران محل اقامت مناسبی در اختیار داشته باشند و به‌راحتی بتوانند به مراکز تفریحی و مکان‌های گردشگری دسترسی داشته باشند. از آن گذشته هر گردشگری نیاز دارد خریدهایش را در اسرع وقت و از نزدیک‌ترین مرکز خرید خریداری نماید و اتفاق افتادن این مهم، نیازمند اختصاص تسهیلاتی برای ساخت مرکز خرید با امکانات کامل در نقاط مختلف شهر است.

اغلب گردشگران به‌صورت خانوادگی سفر می‌کنند و مسئله‌ای که بسیار برایشان اهمیت دارد مبحث مدیریت هزینه‌هاست. این روزها سفر بدون برنامه‌ریزی به‌نوعی ممکن نیست بنابراین نیاز است قبل از سفر لیستی برای خرید خود آماده کنید و تصمیم بگیرید که می‌خواهید به کجاها سر بزنید.

بنابراین لازم است اطلاعات کافی در مورد هر یک از مراکز تفریحی و گردشگری که قصد سر زدن به آن‌ها را دارید کسب نمایید. ازاین‌رو در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم یکی از بزرگ‌ترین مرکز تجاری مشهد را بررسی کنیم.

مرکز خرید کاسپین مد یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهد است که قصد داریم نحوه‌ی فعالیت و اقلامی که در این مرکز تجاری به فروش می‌رسد را موردبحث قرار دهیم.

سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • شروع فعالیت مرکز خرید کاسپین مد

  • گروه کاسپین مد چگونه شکل گرفت؟

  • چه اجناسی در مرکز خرید کاسپین مد پیدا می‌شود؟

  • موقعیت مکانی فروشگاه‌های کاسپین مد

 

شروع فعالیت مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد مشهد
مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد تاریخچه‌ای ۱۷ ساله دارد و از سال ۲۰۰۲ تاکنون فعالیت خود را درزمینه‌ی پوشاک و لوازم جانبی آن آغاز نموده است. پوشاک‌های عرضه‌شده در این فروشگاه‌ها وارداتی بوده و شامل برندهای معروفی است که طرف قرارداد با مرکز خرید کاسپین مد هستند.

ازجمله کشورهایی که این مرکز تجاری مشهد اقدام به واردات پوشاک از آن‌ها می‌کند عبارت‌اند از ترکیه، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و سایر کشورها.

علاوه بر تمام این‌ها مرکز خرید کاسپین مد تنها در مشهد شعبه ندارد، بلکه شعب مختلف این فروشگاه در شهرهایی چون تهران، اصفهان و مازندران نیز در قسمت‌های مختلف شهر قابل‌دسترسی است و پرسنل این فروشگاه‌ها آماده‌ی خدمت‌رسانی به عموم مردم هستند.

به‌طورکلی مراکز خریدی که زیرمجموعه‌ی کاسپین مد هستند بالغ‌بر ۳۵ فروشگاه بوده که مساحتی در حدود سی هزار مترمربع را در بردارند. از نکات قابل‌توجه و مهم این مرکز خرید کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۵۰۰ نفر است که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم پرسنل این مرکز محسوب شده و مشغول به کار هستند.

وجود برندهای معروف از سراسر دنیا در مرکز خرید کاسپین مد سبب شده اداره‌ی تمام مراکز آن با تیمی کاملاً حرفه‌ای همراه باشد که اهداف فروشگاه را کاملاً مطابق با استانداردهای جهانی پیش می‌برند.

[irp posts=”2371″ name=”ارزانترین بلیط قطار تهران مشهد”]

 

مرکز خرید کاسپین مد در مشهد پرسنلی کاملاً حرفه‌ای در اختیار دارد، این مرکز تجاری در مشهد مساحتی بالغ‌بر ۹۷۰۰ مترمربع دارد و در سه‌طبقه‌ی مجزا احداث‌شده است. همچنین در این مرکز تجاری مشهد ۱۲ فروشگاه اصلی وجود دارد که اجناس مختلف از برند کاسپین مد را به‌صورت مستقیم به فروش می‌رسانند.

از مهم‌ترین دلایلی که سبب تمایز این پاساژ بزرگ از دیگر مجتمع‌های تجاری فعال در این زمینه شده است، فروشگاه‌های مختلف موجود در آن است که برندهای متنوعی را ارائه می‌دهند و معمولاً هیچ خریداری دست‌خالی ازآنجا خارج نمی‌شود.

از مهم‌ترین برندهای موجود در این فروشگاه‌ها می‌توان به دیزل، جیوکس، اسپرینگ فیلد، دبنهامز و مانگو اشاره کرد.به مشهد که برسید سراغ مرکز خرید کاسپین مد را از هر که بگیرید بی‌شک آنجا را می‌شناسد چراکه یکی از شیک‌ترین و به‌روزترین پاساژهای مشهد است.

 

گروه کاسپین مد چگونه شکل گرفت؟

این گروه در ابتدا به‌صورت خانوادگی فعالیت خودش را آغاز کرد، اما در سال ۱۳۸۵ تصمیم گرفت که با نام گروه کاسپین مد بازار خرده‌فروشی خود را توسعه و گسترش داده و زنجیره‌وار ادامه داشته باشد.

پس از تلاش‌های بسیار در این زمینه اکنون مرکز خرید کاسپین مد در سراسر ایران به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران تبدیل‌شده است به‌طوری‌که ۱۰۰ فروشگاه را به‌صورت مستقیم اداره می‌کند.

مسئله‌ای که همیشه سبب می‌شود یک کسب‌وکار رونق داشته باشد یا باعث کساد آن شود کسب تجربه‌ی کافی در همان زمینه و بهره‌گیری از آن است. شناخت رقبا و نوع فعالیت آن‌ها، توانایی انجام کار گروهی، دانستن راه‌های جذب مشتری و از همه مهم‌تر کیفیت محصول ارائه‌شده بسیار مهم هستند.

خب خریداران فروشگاه زنجیره‌ای مشهد که تنها زائران و مسافران نیستند، ممکن است کسانی از این مجتمع‌ها خرید نمایند که اهل خود مشهد باشند و کیفیت محصول موجود در فروشگاه سبب شود که بار دیگر نیز به همان‌جا مراجعه کنند و دوباره خرید نمایند.

این است راز جلب رضایت مشتری که ظاهراً مرکز خرید کاسپین مد با وجودی که اجناسی با قیمت نسبتاً بالا ارائه می‌دهد اما به‌خوبی توانسته از پس آن برآید.

 

چه اجناسی در مرکز خرید کاسپین مد پیدا می‌شود؟

اجناس مرکز خرید کاسپین مد
اجناس مرکز خرید کاسپین مد

پیش‌تر اشاره کردیم که در این مرکز خرید بیشتر پوشاک ارائه می‌شود، اما در ساختمانی که در مشهد ارائه‌شده هر طبقه مختص به فروش محصولی خاص است. طبقه‌ای مخصوص پوشاک و مد است،

در طبقه‌ی بعدی لوازم‌آرایشی و لوازم جانبی پوشاک چون کیف و کفش به فروش می‌رسد و در طبقه‌ی آخر نیز امکانات رفاهی مناسب چون کافی‌شاپ‌های مختلف و رستوران‌های متنوع برای رفاه حال خریداران محترم در دسترس است.

تنوع محصولاتی که در این فروشگاه زنجیره­ای مشهد ارائه می‌شود آن‌قدر زیاد هست که امکان ندارد دست‌خالی و بدون کیسه‌های خرید از آن خارج شوید اما همان‌طور که اشاره شد قدری باید روی خالی شدن جیبتان فکر کنید و بعد به این مرکز تجاری-تفریحی مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که هر گرانی بی‌حکمت نیست و هر ارزانی بی‌علت!

کیفیت محصولات آن‌قدر خوب هست که شاید ارزشش را داشته باشد که قدری بیشتر هزینه کنید اما از کالایی که می‌خرید نهایت رضایت را داشته باشید. اگر قصد خرید پوشاک و یا خرید لوازم‌آرایشی را دارید و به دنبال مجموعه‌ای می‌گردید که به‌صورت منسجم ارائه‌دهنده‌ی این کالاها باشد، کاسپین مد انتخابی است که قطعاً برایتان راضی‌کننده خواهد بود.

 

موقعیت مکانی فروشگاه‌های کاسپین مد

موقعیت مکانی فروشگاه می‌تواند یکی از تأثیرگذارترین نکات برای جذب مشتری باشد، دسترسی راحت به آن، وجود پارکینگ اختصاصی و داشتن فضای کافی همه و همه از عواملی هستند که سبب محبوبیت یک مجتمع تجاری می‌شوند.

تمام شعب کاسپین مد نیز ازلحاظ موقعیت جغرافیایی در بخشی از شهر واقع‌شده‌اند که دسترسی عموم مردم به آن‌ها راحت بوده و وسایل نقلیه‌ی عمومی نیز در دسترس هستند.

به همین منظور مرکز خرید کاسپین مد مشهد نیز در بلوار سجاد و در چهارراه بزرگمهر واقع‌شده که از محلات مرفه نشین مشهد محسوب می‌شود. از مواردی که باید در نظر داشته باشید ترافیک بالای این بلوار است چراکه بسیاری از برندهای معروف پوشاک و تعدادی از پاساژهای مشهد نیز در همین قسمت شعبه دارند و باید برای رسیدن به مرکز خرید کاسپین قدری زمان بگذارید.

به‌طورکلی آدرس این مجتمع تجاری در مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر واقع‌شده و ساعت کاری آن از ۸ صبح تا ۱۱ شب است. جهت هماهنگی‌های دیگر نیز می‌توانید با شماره تماس ۳۷۶۷۸۶۶۱-۰۵۱ تماس حاصل فرمایید و اطلاعات موردنظر خود را کسب کنید.

درهرحال مشهد شهری است که جذابیت‌های متفاوتی دارد، عوامل مراکز خرید و مجموعه‌های تفریحی مختلف نیز تمام سعی خود را برای اینکه تجربه‌ی خوبی از مسافرت خود داشته باشید، می‌کنند.

زائرین امام هشتم برای مردم مشهد نیز عزیز و محترم هستند بنابراین سعی شده چه در مرکز خرید کاسپین مد و چه در مجموعه‌های دیگر تمام امکانات رفاهی به بهترین شکل ممکن فراهم باشد.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • قابلیت استفاده از اینترانت داخلی برای پخش فایل‌‎های صوتی و تصویری در دستگاه­های مختلف
  • انتخاب درجه حرارت داخلی کوپه­ها از طرف مهمانان
  • ارائه خدمات تشریفات و استقبال از مهمانان با فرش قرمز در سکوهای مسافری در هنگام عزیمت یا مراجعت از سفر
  • ارائه حوله مرطوب گرم / سرد (به فراخور فصل) در ابتدای سفر

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x