تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

مراکز خرید تبریز: ۱۰ مرکز خرید عالی | تبریز از کجا خرید کنیم؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

مراکز خرید تبریز: ۱۰ مرکز خرید عالی | تبریز از کجا خرید کنیم؟

خرید کردن یکی از بهترین لذت های سفر و بخش های جدایی ناپذیر آن است. علاوه بر لذتی که در بازدید از بازارهای مختلف وجود دارد، خرید سوغاتی و هدیه نیز یکی از کارهایی است که در سفر از آن غافل نمی شویم. تبریز یکی از شهرهایی است که مراکز خرید بسیار خوب و شلوغی دارد. مراکز خریدی که هر آنچه که به دنبالش هستید را در آنجا پیدا می کنید.

تبریز به عنوان یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای ایران که در شمال غربی کشور قرار گرفته دارای جاذبه های تاریخی و توریستی فراوانی می باشد که گردشگران بسیاری را به این شهر می کشاند.

در تبریز بازارهای قدیمی و سنتی بسیار زیادی وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. علاوه بر آن پاساژها و مراکز خرید مدرنی نیز در این شهر ساخته شده که همواره مملو از بازدیدکنندگان است. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از معروف ترین مراکز خرید شهر تبریز را به شما معرفی کنیم.

بازار سنتی تبریز
بازار سنتی تبریز

مرکز خرید لاله پارک تبریز، مکانی برای خرید برندهای معتبر

اگر از کسانی هستید که به دنبال برندهای معروف هستید و می خواهید با رفتن به تبریز به مرکز خریدی بروید که معروفترین برندهای بین المللی را داشته باشد حتما به مجتمع تجاری لاله پارک بروید. چون بسیاری از برندهای معروف جهانی در این مرکز خرید شعبه دارند.

لاله پارک یکی از شیک ‌ترین و به‌ روزترین مراکز تجاری ایران می باشد. این مرکز خرید بزرگترین و مدرن ‌ترین مرکز تجاری شمال غرب کشور نیز می باشد.

لاله پارک ۶ طبقه و ۱۲۰ فروشگاه دارد و هتلی به همین نام نیز در کنار آن قرار گرفته است. این مجتمع دارای واحدهای تجاری، هایپرمارکت، پارک شادی کودکان، سرویس بهداشتی مختص بانوان، آقایان و افراد معلول و همچنین سرویس بهداشتی مخصوص نوزادان همراه با فضای شیردهی می باشد. همچنین لاله پارک پارکینگ روباز و سرپوشیده هم دارد.

بخش دوم مجتمع لاله پارک، مختص به هتل کایا می باشد. هتل ۵ ستاره ی کایا لاله پارک دهمین شعبه از هتل کایای ترکیه می باشد که از بزرگ ترین و لوکس ترین هتل های تبریز نیز به شمار می رود. همچنین در بالاترین طبقه این مجتمع یک فودکورت بزرگ با بیش از ۲۰ رستوران با انواع غذاهای سنتی، بین المللی و فست‌ فود قرار دارد که شما می‌توانید بعد از خرید کردن به طبقه بالا این مجموعه رفته و با امتحان کردن این غذاهای خوشمزه و باکیفیت، خستگی را از تن به در کنید.

مرکز خرید لاله پارک تبریز
مرکز خرید لاله پارک تبریز

مرکز خرید ستاره باران تبریز

مرکز خرید ستاره باران تبریز، دارای سه طبقه تجاری و هشت طبقه اداری بوده و یک پارکینگ دوطبقه نیز دارد. همچنین دارای طبقات فودکورت، طبقه مادر و کودک، شهربازی سرپوشیده، رستوران و کافه نیز می باشد. ویژگی منحصر به فردی که باعث شده ستاره باران از دیگر مراکز خرید متمایز گردد طبقه کودک و مادر آن می باشد. در طبقه کودک و مادر انواع فروشگاه‌های سیسمونی، پوشاک کودک، وسایل بهداشتی نوزاد و همچنین آتلیه کودک و شهربازی سرپوشیده و… وجود دارد.

مرکز خرید ستاره باران تبریز
مرکز خرید ستاره باران تبریز

 

مرکز خرید اطلس تبریز

مرکز خرید اطلس از مدرن ترین و جذاب ترین مجتمع های تجاری کشور می باشد که در یکی از بهترین مناطق تبریز قرار گرفته است.  این مجتمع در هجده طبقه ساخته شده است که نه طبقه آن تجاری، پنج طبقه اداری و چهار طبقه دیگر پارکینگ می باشد. امکانات دیگر این مرکز خرید شامل شهربازی سرپوشیده، هایپر مارکت، کافی شاپ، رستوران و فودکورت می باشد.

قسمت تجاری مرکز خرید اطلس دارای ۱۶۰ فروشگاه می باشد که شامل فروش انواع پوشاک، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و… می باشد. همچنین در این مرکز خرید، رستوران، فودکورت، هایپرمارکت، کافی شاپ، شهربازی سرپوشیده و سالن برگزاری مراسم نیز وجود دارد.

مرکز خرید برج بلور تبریز

 مرکز خرید برج بلور در یکی از قشنگترین برج های کشور قرار گرفته است. این برج، برجی است  ۲۵ طبقه که سه طبقه آن مرکز خرید می باشد. دراین مرکز می توانید کالا های مد روز را با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین این مرکز خرید مجهز به یک فودکورت و یک رستوران گردان در طبقه چهارم می باشد.

مرکز خرید برج بلور تبریز
مرکز خرید برج بلور تبریز

مرکز خرید جواهر تبریز

این مرکز خرید اولین پل پاساژایران و زیباترین مراکز خرید تبریز می باشد و به‌ صورت پل روی دو بلوار ۲۹ بهمن و استاد شهریار و رودخانه میدان چایی ساخته شده است. مرکز خرید جواهر تبریز دارای ۶۰ مغازه، رستوران، کافی شاپ، شهربازی و هایپرمارکت می باشد.

مرکز خرید جواهر تبریز
مرکز خرید جواهر تبریز

 

مرکز خرید برج شهر تبریز

مرکز خرید برج شهر به صورت مارپیچی ساخته شده و زمانی که شما در حال تماشا مغازها و اجناس آن ها هستید در طول مارپیچ بالا و بالاتر می‌روید. این برج علاوه بر معماریش، اجناس جذابی هم دارد.

مرکز خرید برج شهر تبریز
مرکز خرید برج شهر تبریز

 

مرکز خرید رویال

مرکز خرید رویال یک مجتمع تجاری، تفریحی می باشد که جز پر رفت و آمدترین مراکز خرید تبریز نیز می باشد. در این مرکز علاوه بر خرید می توانید به تفریح و خوش گذرانی هم بپردازید، شهربازی و سالن بولینگ آن از امکانات خوبی برخوردار هستند.

مرکز خرید رشدیه تبریز

مرکز خرید رشدیه اجناس بسیار خوبی برای خانم ها ارائه می کند. این مرکز خرید مکان مناسبی برای خرید پوشاک مجلسی زنانه، لوازم آرایشی، زیورآلات و… می باشد. رشدیه ساختمان هرمی شکلی است که امکاناتی همچون کافی شاپ و رستوران نیز دارد.

مرکز خرید والمان تبریز

این مرکز خرید علاوه بر امکاناتی که یک مرکز تجاری باید داشته باشد به فکر دوستداران کتاب هم بوده و کتابخانه هم دارد. مرکز خرید والمان به صورت یک زیرزمین ساخته شده است و معماری جالبی دارد. همچنین با داشتن اجناس متنوع و زیبا دارای امکاناتی مثل هایپر مارکت، رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت و کتابخانه نیز می باشد و از بزرگترین مراکز خرید تبریز نیز به شمار می رود.

مرکز خرید والمان تبریز
مرکز خرید والمان تبریز

 

بازار بزرگ تبریز

بازار بزرگ تبریز که به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده و آجری جهان در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده و یکی از خارق العاده ترین مراکز خرید جهان به شمار می رود. این مرکز خرید از بازارچه ‌ها، دالان ‌ها، سرا ها و کاروانسرا های زیادی تشکیل شده که شما با رفتن و بازدید از آن علاوه براینکه فرصت خرید پیدا کرده اید سفری به تاریخ را هم برای خود فراهم نموده اید.

اگر برند بودن کالایی که خریداری میکنید برایتان مهم نیست و صرفا قصد خرید کالاهایی با قیمت مناسب را دارید حتما به این بازار سری بزنید. در این بازار هر چیزی را که بخواهید می توانید پیدا کنید و بخرید.

سوغاتی‌ های متنوع ومناسبی از چرم معروف تبریز گرفته تا ادویه های خوش عطر آن را میتوانید تهیه کنید. یادتان نرود در این بازار حتما به بازار کفاشان که مهم ‌ترین محل عرضه کفش در تبریز است سری بزنید.

یکی از اصلی ترین و دیدنی ترین قسمت های این مرکز خرید، بازار فرش تبریز است. با ورود به این بازار به پا دنیای از طرح و نقش خواهید گذاشت و با نمایشگاهی دائمی از زیباترین فرش ها و تابلو فرش های ایرانی مواجه خواهید شد.

طلا، فرش، کفش، کیف، پوشاک، لوازم خانگی، انواع و سایل آشپزخانه، انواع سوغات تبریز، خشکبار و… کالاهایی هستند که شما می توانید در این بازار پیدا کنید.

بازار بزرگ تبریز
بازار بزرگ تبریز
    نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:
  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

 

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار فدک اقدام کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x