تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بهترین هتل های اهواز ؟! بررسی هتل های برتر اهواز

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هتل‌های اهواز

اهواز یکی از شهرهای پربازدید در کشورمان است. این شهر یکی از کلان‏ شهرهای کشور است که رودخانه کارون با سرچشمه گرفتن از کوه‏ های بختیاری و بهم آمیختن رودهای دز، گرگر و شطیط؛ از میان این شهر عبور و سواحل زیبایی در قسمت شرقی و غربی اهواز پدید آورده است.  این شهر با جاذبه‌های گردشگری متفاوت و زیبا به طور سالانه بازدیدکنندگان زیادی را جذب می‌کند. اهواز از جمله شهرهایی است که برای اقامت توریست‌ها و گردشگران خود بهترین هتل‌ها را بنا کرده است. اگر به این شهر زیبا رفته باشید، حتما می‌دانید که هیچ مشکلی از بابت اقامت راحت در اهواز وجود ندارد. هتل‌هایی که در این شهر قرار دارند، بسیار مجهز هستند. در ضمن هزینه اقامت در این هتل‌ها هم نسبت به سایر شهرهای کشور بسیار بصرفه‌ است. در این مطلب تصمیم داریم در خصوص بهترین هتل اهواز صحبت کرده و چند نمونه از آن‌ها را معرفی کنیم؛ پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

۱٫ هتل پارس

اولین هتلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، هتل پارس است. پارس یکی از هتل های ۵ ستاره اهواز می‌باشد. اگر بخواهیم بهترین هتل اهواز را معرفی کنیم، قطعا پارس یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها است. این هتل  در ۵ طبقه و دارای ۱۳۴ اتاق در یکی از بهترین مکان های شهر اهواز، در کنار رودکارون و پل سفید واقع شده است. با توجه امکانات متعددی که در این مکان وجود دارد، اقامت چند روزه در آن برای شما لذت‌بخش و به یادماندنی خواهد بود.

نشانی: اهواز، خیابان ۲۴ متری، خیابان شهید عابدی

بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز

 

۲٫ هتل ایران اهواز

هتل ایران در ۶ طبقه و با ۶۰ اتاق هم جزو بهترین هتل‌ های اهواز است. این مکان طرفداران بسیار زیادی را دارد. در واقع بسیاری از گردشگرانی که به شهر اهواز سفر می‌کنند، هتل ایران را برای اقامت خود در نظر می‌گیرند. برخورد خوب پرسنل این هتل و همچنین منظره فوق‌العاده‌ای که این مکان از بالا دارد، مطمئنا توجه شما را جلب خواهد کرد.

نشانی: اهواز، چهارراه امام خمینی

بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز

۳٫ هتل نیشکر

برای اقامت در بهترین هتل اهواز ، حتما هتل نیشکر را هم در نظر داشته باشید. این مکان با ۵۱ اتاق فعال یکی از لوکس‌‎ترین هتل‌های شهر اهواز برای اقامت شماست. هتل نیشکر ۴ ستاره است و ساخت بسیار جذابی دارد. فاصله این هتل تا پل دسفید یا همان رود کارون، با وسیله نفلیه شخصی تنها ۱۰ دقیقه است. امکانات رفاهی بسیار زیادی چون رستوران، استخر و وای فای در این هتل وجود دارد که شب و روزهای شیرینی را برای شما رقم خواهد زد.

نشانی: اهواز، ابتدای سه راه گلستان، ساختمان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز

۴٫ هتل نادری

هتل نادری نیز جزو لیست شیک‌ترین هتل‌های شهر اهواز است. این هتل ۳ ستاره توسط حسن نادری در سال ۱۳۴۲ هجری شمسی در۵  طبقه و ۱۱۵ اتاق با ۲۰۳ تخت ساخته شده و از ابتدای تاسیس تا به حال، همواره پرطرفدار باقی مانده است. دکوراسیون فوق‌العاده جذاب و محوطه بسیار زیبای هتل نادری، جزو بهترین خصوصیات این مکان است. برای اقامت در بهترین هتل اهواز ، هتل نادری یک مورد متفاوت و خوب به حساب می‌آید. این هتل به جاهای دیدنی اهواز مثل رود کارون، باغ معین و بازار امام دسترسی راحتی دارد.

نشانی: اهواز ، نرسیده به چهار راه آبادان ، خیابان امام شرقی

بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز

۵٫ هتل کارون

این هتل در نزدیکی مرکز شهر اهواز واقع شده است. با توجه به این موضوع شما می‌توانید به راحتی در مراکز خرید این شهر حاضر شوید و در صورت خستگی به سرعت به هتل کارون بازگردید. محیط بسیار شیک، رفتار محترمانه پرسنل، رستوران باکیفیت و هزینه اقامت ارزان جزو بهترین خصوصیات این هتل محسوب می‌شوند.

نشانی: اهواز، خیابان سی متری، نبش خیابان کاوه

بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز

۶٫ هتل سومیا

هتل سومیا شاید بهترین هتل اهواز نباشد، اما قطعا یکی از بهترین‌ها است. این هتل پرطرفدار در کیانپارس قرار دارد. دسترسی بسیار ساده به مراکز خرید مرکز شهر، نزدیک بودن به رود کارون و وجود رستوران‌های شیک و زیبا در این هتل، باعث پررونق شدن هتل سومیا شده است. این هتل دارای ۶  طبقه و ۲۴ اتاق با ۶۰ تخت است که تمامی این واحدها با بهترین امکانات ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

نشانی: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۳ شرقی

بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز

۷٫ هتل پرشیا

هتل سه ستاره پرشیا در سال ۱۳۷۵ هجری شمسی در ۵ طبقه و ۴۰ باب اتاق در مرکز شهر اهواز بنا شده است. کیفیت خدماتی که در این هتل وجود دارد، بسیار بالا است. موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای که هتل پرشیا دارد، سبب شده تا روز به روز این مکان پرطرفدارتر شود. جالب است بدانید این هتل از فروشگاه‌های مختلف برای خرید نیز برخوردار است که شما در صورت نیاز می‌توانید در سری به این فروشگاه‌ها بزنید.

نشانی: اهواز ، چهار راه امام ، خیابان سیمتری

بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز

۸٫ هتل باغ معین

اگر قصد دارید در بهترین هتل اهواز اقامت داشته باشید، بدون تردید هتل باغ معین از جزو اصلی‌ترین گزینه‌ها است. این هتل ۳ ستاره با ۷۳ باب اتاق، بسیار متفاوت و جذاب بوده و منظره زیبایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. محیط سنتی هتل باغ معین بدون شک توجه شما را جلب خواهد کرد. ساحل رودخانه کارون نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و شما می‌توانید تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به این محل برسید.

نشانی: اهواز – خیابان ۲۴ متری – خیابان نظام وفا – پشت پمپ بنزین

بهترین هتل های اهواز
بهترین هتل های اهواز

۹٫ هتل آرامش

اگر قصد دارید بهترین هتل اهواز را برای اقامت خود رزرو کنید، پیشنهاد ما این است که هتل آرامش را هم در نظر داشته باشید. این هتل در  ۵ طبقه و با ۱۵ اتاقدر مرکز شهر قرار دارد و به رودخانه کارون هم نزدیک است. هتل آرامش یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر اهواز است. قیمت مناسب، فضای بسیار دلنشین، امکانات خوب و غذای باکیفیت و لذیذ جزو بهترین امکانات این هتل به حساب می‌آید.

نشانی: هواز، کیانپارس، خیابان موحدین غربی، تقاطع دوم سمت چپ، انتهای کوچه رو به روی پارک، پلاک ۲

هتل آریوبرزن

هتل آریوبرزن هم در فهرست هتل‌هایی است که امکانات متعددی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هتل آریوبرزن در قلب شهر اهواز قرار دارد و همین امر موجب دسترسی آسان مسافران به جاهای دیدنی اهواز شده است. این هتل دارای واحد‌های اقامتی آپارتمانی، سوئیت ، اتاق‌های ساده یک تا سه تخته ، رستوران است و از فضای بسیار زییابی برخوردار است. برخورد کارکنان این هتل به قدری پسندیده است که بدون تردید رضایت شما را جلب خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر به شهر اهواز سفر کرده‌اید، سری به این هتل بزنید.

آدرس : اهواز واقع در چهارراه نادری (سلمان فارسی)، خیابان شهید سراج، بین سیروس و نادری

سخن پایانی
طبیعتا انتخاب بهترین هتل اهواز کار بسیار دشواری است. به همین منظور در این مطلب ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های این شهر را به شما عزیزان معرفی کردیم. با توجه به وجود اممکانات و جاذبه‌های بسیار زیادی که در شهر اهواز قرار دارد، سفر به این شهر خالی از لطف نخواهد بود. سفر به اهواز بسیار شیرین و لذت‌بخش است، اگر قصد دارید خاطرات بهتری را برای خود ثبت کنید و همچنین در آرامش کامل اقامت خود را در این شهر پشت سر بگذارید، حتما یکی از این هتل‌ها را انتخاب کنید

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • ارائه حوله مرطوب گرم / سرد (به فراخور فصل) در ابتدای سفر
  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی (Welcome Drink) که شامل نوشیدنی­های سنتی و سرد می‌باشند.
  • سرو صبحانه یا عصرانه برحسب ساعت حرکت قطار و زمان رسیدن آن به مقصد
  • سرو پیش غذا / غذای اصلی گرم به همراه نوشیدنی­های انتخابی / و دسر

[/stextbox]

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار تهران اهواز رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x