تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار تهران نیشابور

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز میخواهیم به بررسی قطار تهران نیشابور بپردازیم. نیشابور یکی از شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی است. این شهر که در بین ما ایرانی ها به شهر فیروزه شهرت دارد همه ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران و حتی کشورهای خارجی همسایه ایران است.

افراد اهل سفر ترجیح می دهند بهترین و امن ترین وسیله نقلیه را برای سفر به این استان انتخاب کنند که در این بین قطار میتواند بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی باشد زیرا علاوه بر امنیت باعث کم شدن هزینه های سفر شما نیز خواهد شد. حال اینکه بسیاری از مسافران تمایل دارند مبدا سفر خود را تهران قرار دهند و مسافرت را از آنجا آغاز کنند.

قطار تهران نیشابور
قطار تهران نیشابور

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه مطالب به سوالاتی پاسخ میدهیم که یقینا خواندن آنها برای شما می تواند یک راهنمای سفر باشد.

  • ایستگاه های مسیر قطار تهران نیشابور چیست؟
  • چه قطار هایی مسیر تهران نیشابور را طی می کنند؟
  • ساعت های حرکت قطار تهران نیشابور چیست؟
  • قیمت بلیط قطار تهران نیشابور چه میزان است؟
  • عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط قطار تهران نیشابور چیست؟
  • به چند طریق می توان بلیط قطار تهران نیشابور را تهیه کرد؟
  • جاذبه های توریستی تاریخی نیشابور چیست؟

[/stextbox]

 

ایستگاه های مسیر قطار تهران نیشابور چیست؟

اگر هدف شما این است که از تهران  به خود نیشابور سفر کنید با تهیه بلیط قطار تهران نیشابور به هدف خود می رسید، اما اگر می خواهید در یکی از شهرهای بین این دو مسیر توقف داشته باشید باز هم این امکان برای شما فراهم است که با استفاده از بلیط قطار تهران نیشابور در یکی از ایستگاه های بین راه پیاده شوید.

شما مسافران گرامی می توانید در یکی از ایستگاه های ورامین، چاه شیرین، لارستان، آب گرم، سرخ دشت، سمنان، ده نمک، باتری، گرمسار، کویر، ابردژ، پیشوا، نقاب، شاهرود و نیشابور توقف کنند. همچنین لازم به ذکر است که مسیر تهران نیشابور در خط اصلی تهران مشهد واقع شده است. که یکی از خطوط استراتژیک کشور محسوب می شود.

ایستگاه های مسیر قطار تهران نیشابور چیست؟
ایستگاه های مسیر قطار تهران نیشابور چیست؟

چه قطار هایی مسیر تهران نیشابور را طی می کنند؟

برای اینکه با قطار، مسیر تهران به نیشابور را پشت سر بگذارید قطارهای زیادی وجود دارند که مشغول جابجایی مسافران هستند. قطارهایی که در این دو مسیر وظیفه خدمت رسانی را بر عهده دارند بسیار متنوع هستند، زیرا تهران نیشابور یک مسیر پُر تردد است و از طرفی با توجه به موقعیت تهران که پایتخت محسوب می شود طبیعی است که بهترین قطارها در این مسیرها توقف داشته باشند. در ادامه سعی می کنیم نام قطارهای پُر تردد این مسیر را عنوان کنیم تا انتخاب بهتری برای سفر داشته باشید.

در عین حال با تهیه بلیط قطار فدک تهران مشهد میتوانید در ایستگاه نیشابور از قطار پیاده شوید و در عین حال از امکانات ویژه قطار های فدک بهره مند شوید.

  • قطارهای ۴ ستاره سبز با واگن های کوپه ای ۴ نفره
  • قطارهای ۴ ستاره پلور با واگن های کوپه ای ۴ نفره
  • قطارهای ۴ ستاره پردیس با واگن های سالنی ۴ نفره
  • قطارهای ۴ ستاره اتوبوسی صبا با واگن های سالنی ۴ نفره
  • قطارهای ۳ ستاره ۶ تخته پارسی با واگن های کوپه ای ۶ نفره
  • قطارهای ۳ ستاره ۴ تخته طوس با واگن های کوپه ای ۴ نفره

ساعت های حرکت قطار تهران نیشابور چیست؟

برای اینکه از ساعت حرکت قطارهای مسیر تهران نیشابور آگاه شوید بهترین کار این است که به سایت های فروش بلیط مراجعه کنید. در این سایت ها با توجه به قطار انتخابی شما خواهید دید که سفر را از چه ساعتی به سمت مقصد باید آغاز کنید. برنامه سفر قطار تهران نیشابور با توجه به پُر ازدحام بودن مسیر به گونه ایی طراحی شده که مسافران بتوانند در ساعات مختلف روز از قطارهای این مسیر استفاده کنند. در نتیجه جای نگرانی نیست و شما می توانید در روز هر لحظه که برای دریافت بلیط اقدام کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال ۱۳۹۷[/stextbox]

قیمت بلیط قطار تهران نیشابور به چه میزان است؟

برای آگاهی از قیمت بلیط حتما باید به وب سایت ها یا دفاتر فروش بلیط مراجعه کنید تا نرخ نهایی برای شما مشخص شود. امکان اینکه ما بدون پیش زمینه قیمت بلیط قطار تهران نیشابور را برای شما شرح دهیم میسر نیست زیرا فاکتورهای زیادی وجود دارد که بر قیمت بلیط تاثیر می گذارد و آن را کم و زیاد می کند و ما در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. با این وجود قیمت بلیط قطار نسبت وسیله نقلیه ای مانند هواپیما به مراتب خیلی کمتر و به صرفه تر است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط قطار تهران نیشابور چیست؟

مواردی وجود دارد که از تاثیر گذاری آنها بر قیمت بلیط نباید غافل شد مثل شرکت ریلی که از آن بلیط را تهیه می کنید، تعداد مسافران همراه شما، نوع قطاری که انتخاب می کنید مثلا ۵، ۴ یا ۳ ستاره باشد، حمل بار اضافی، تهیه بلیط به صورت رفت و برگشت و…

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط قطار تهران نیشابور چیست؟
عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط قطار تهران نیشابور چیست؟

به چند طریق می توان بلیط قطار تهران نیشابور را تهیه کرد؟

راه های مختلفی برای عرضه بلیط وجود دارد که برای راهنمایی شما عزیزان آنها را در این مقاله عنوان خواهیم کرد.

تهیه بلیط از وب سایت: در این روش قادر خواهید بود که در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط را به صورت اینترنتی رزرو کنید و هزینه آن را در همان سایت پرداخت کنید.

تهیه بلیط از اپلیکیشن: این امکان که شما با برنامه های کاربردی اندرویدی بتوانید بلیط قطار خود را تهیه کنید فراهم است. مراحل اخذ بلیط در این روش مانند روش اینترنتی است.

تهیه بلیط از دفاترفروش بلیط: در این روش شما باید به صورت حضوری اقدام به اخذ بلیط نمایید.

به چند طریق می توان بلیط قطار تهران نیشابور را تهیه کرد؟
به چند طریق می توان بلیط قطار تهران نیشابور را تهیه کرد؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

 

جاذبه های توریستی تاریخی نیشابور چیست؟

اگر قصد شما سفر به شهر فیروزهاست باید بهتر با مکان های توریستی تاریخی این شهر آشنا شوید. این شهر، شهر مشاهیر بزرگی همچون عطار نیشابوری است. در ادامه برخی از مهمترین آثار تفریحی تاریخی را برای شما معرفی می کنیم.

آرامگاه خیام:

این آرامگاه در جنوب شرق نیشابور مستقر است و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور می باشد که برای دیدن از این آرامگاه، باغ، موزه و کتابخانه آن روانه نیشابور می شوند.

آرامگاه خیام:
آرامگاه خیام:

دهکده چوبی:

دهکده چوبی یک روستای بی نظیر چوبی در کشور است و جزء مکان های جذاب و پر بازدید نیشابور به شمار می رود. در این روستا یک مسجد چوبی ساخته شده که نظیر آن در دنیا وجود ندارد.

دهکده چوبی:
دهکده چوبی:

باغ قدمگاه:

در این باغ یک بنای مذهبی وجود دارد. در این قدمگاه سنگی قرار دارد که جای دو رد پا بر آن مشهود است و مردم استان معتقد هستند که مربوط به امام هشتم می باشد. گفتنی است که این بنا جزء آثار ثبت شده کشور است.

آرامگاه عطار نیشابوری:

مقبره این شاعر بزرگ ایرانی در محله شادیاخ شهر نیشابور مستقر است و سالانه میزبان مسافران زیادی از کشور می باشد. کاشی کاری های این مقبره بسیار زیبا و خیره کننده است.

آرامگاه عطار نیشابوری:
آرامگاه عطار نیشابوری:

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x