تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

لیست رستوران های قزوین + آدرس و مشخصات کامل

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

بهترین رستوران های قزوین

بهترین رستوران های قزوین

قزوین شهری تاریخی است که قدمتی طولانی در تاریخ ایران دارد و در زمان حکومت صفویان به مدت ۵۷ سال پایتخت ایران بوده است. به همین سبب تبدیل به شهری پر رونق و بزرگ شده است. به دلیل موقعیت مکانی و جغرافیایی این شهر، زمانی در آن تجارت و فعالیت های بازرگانی بسیاری رواج داشته و مردمان از دور و نزدیک برای داد و ستد به این شهر می آمدند. قزوین در مسیر جاده ابریشم و عبور کاروان های فراوانی بوده و پس از اطراق آن ها در این شهر زمینه فعالیت های اقتصادی در این شهر فراهم می شده است. به همین دلیل شهر قزوین با ملل مختلف و فرهنگ های متفاوت مواجه بوده و به دلیل آمد و شد فرهنگ های متفاوت، این شهر دچار دگرگونی و تغییرات در زمینه های مختلفی شده است. بر اساس اعلام سازمان میراث فرهنگی کشور، شهر قزوین رتبه اول در ثبت آثار تاریخی و باستانی را در کشور به خود اختصاص داده است.

 

سفر به قزوین

همان گونه که اشاره شد قزوین به دلیل اینکه در مسیر بازرگانان بوده و زمانی نیز پایتخت حکومت صفوی بوده از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار است و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این شهر، آثار تاریخی زیبای آن و موزه های متعدد به آنجا می روند. علاوه بر این به دلیل قرار داشتن در مسیر استان هایی مانند گیلان و کریدور شمالغرب، قزوین به استراحتگاهی برای مسافران تبدیل شده است. به همین دلیل در سال های اخیر اقامتگاه ها و رستوران های با کیفیتی در این شهر ساخته شده تا به مسافران و گردشگران خدمات رسانی کنند. به شما پیشنهاد می کنیم که سفر به قزوین را در برنامه خود داشته باشید و از اقامت در این شهر لذت ببرید.

 شکم گردی در رستوران ها و فست فودی های قزوین

شهر قزوین ظرفیت پذیرایی از حجم زیاد گردشگران را چه از نظر اقامت و چه از نظر خورد و خوراک داراست و می توان گفت شهری توانا در زمینه پذیرایی از گردشگران به شمار می آید. به جز آثار تاریخی و اماکن گردشگری قزوین می توانید در این شهر در رستوران های درجه یک شهر غذا میل کنید و از غذاهای سنتی و محلی شهر لذت ببرید. شهر قزوین دارای رستوران های سنتی و درجه یک زیادی است اما شما باید بدانید که کدام رستوران مناسب برای غذا خوردن شماست که بتوانید از زمان خود در قزوین حداکثر استفاده را بکنید. در ادامه ما به معرفی بهترین رستوران های قزوین می پردازیم.

رستوران های قزوین
شکم گردی در رستوران ها و فست فودی های قزوین

رستوران نمونه

اگر هوس غذای معروف قیمه نثار قزوین را کرده اید باید بگوییم بهترین رستوران قزوین برای این غذا رستوران نمونه است. رستورانی که بهترین غذا های محلی را برای شما آماده می کند و می توانید با خوردن غذا در این رستوران طعم لذیذ غذاهای قزوینی را همیشه به یاد داشته باشید و حتی آن را به کسانی که می شناسید و قصد سفر به این شهر را دارند پیشنهاد کنید. یکی از شعبه هایش در خیابان بوعلی ، تقاطع فردوسی قرار دارد که شعبه یک آن است و دیگر شعبه آن در خیابان فردوسی شمالی، مقابل پمپ بنزین، مجتمع خرید نارون، طبقه اول، واحد ۲۳ قرار دارد. البته رستوران های خوب دیگری هم هستند ولی حتما برای خوردن قیمه نثار به این رستوران سر بزنید.

رستوران اقبالی

اگر نتوانستید به رستوران نمونه بروید ، پیشنهاد بعدی ما برای خوردن غذای محلی در قزوین رستوران اقبالی است. رستورانی که یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر است و هنوز هم کیفیت خوب خودش را حفظ کرده است. این رستوران از ساعت ۱۰ و نیم صبح  تا ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر وعده ناهار را سرو می کند و این یکی از مزیت های آن است. بیشترین سفارش غذا در این رستوران قیمه نثار و کباب هندی هستند که بسیار طرفدار دارند و حتما این غذاها را اگه به این رستوران رفتید امتحان کنید. رستوران در طبقه دوم قرار دارد و فضایی شیک و زیبا دارد. رستوران اقبالی در خیابان طالقانی ، نرسیده به سه راه خیام قرار دارد.

رستوران های قزوین
رستوران های قزوین

 

رستوران کرمانی

اگر به دنبال یک رستوران خوب با قیمت مناسب و کیفیت عالی می گردید، رستوران کرمانی همان گزینه مورد نظر شماست. رستورانی که با فضای جمع و جورش توانسته غذاهای عالی با کیفیت بالا برای مشتریان خود آماده کند. از غذاهای محبوب رستوران قیمه نثار، باقالی پلو و همینطور جوجه کباب هستند. البته غذاهای خاصی مثل کباب ترش و همینطور کباب مراکشی نیز در منوی این رستوران دیده می شود. رستوران در ابتدای خیابان شاهد نزدیک چهارراه ولیعصر قرار دارد. یکی از نکات بارز غذاهای رستوران کرمانی حجم پرس های آن است. هر کدام از پرس های غذای این رستوران تقریباً برای ۲ نفر کافیست!

رستوران کرمانی
رستوران کرمانی

 

رستوران آرمانی

این رستوران در سال ۱۳۹۳ تأسیس شده است و در زمره رستوران های خوب شهر قزوین قرار گرفته است. مانند بیشتر رستوران های این شهر، قیمه نثار اصلی ترین غذای رستوران آرمانی است. علاوه بر این غذاهای گیلانی مانند میرزاقاسمی نیز در منوی آن دیده می شوند. منوی رستوران آرمانی بسیار کامل است و غذاهای فرنگی را نیز در بر می گیرد.

رستوران آرمانی
رستوران آرمانی

 

رستوران مدیترانه

اگر در سفرتان به قزوین خواستید غذایی خاص و غیر ایرانی را بچشید ، رستوران مدیترانه بهترین گزینه برای شماست. رستورانی که غذاهای لبنانی سرو می کند و همه کارکنانش لبنانی هستند. قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است و بابت این قضیه نگران نباشید. این رستوران در خیابان دهخدا، مرکز خرید نارون طبقه سوم قرار دارد. رستوران مدیترانه همه روزه از ساعت ۱۳٫۳۰ تا ۲۲٫۳۰ باز است.

رستوران شانی

از لوکس ترین و شیک ترین رستوران های قزوین که دکوراسیونی عالی و پرسنلی حرفه ای دارد رستوران شانی است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. اگر می خواهید در کنار خانواده به یک رستوران شیک و زیبا بروید و قیمت غذا برایتان مهم نیست پیشنهاد ما این رستوران زیبا و شیک است. محل این رستوران مجتمع داریوش قزوین، در فاصله بین دو چهار راه عمران و فلسطین است. این رستوران از ساعت ۱۱٫۳۰ تا ۱۶ و در شیفت شب از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آماده خدمات دهی می باشد.

 

رستوران شانی قزوین
رستوران شانی قزوین

 

رستوران سنتی تالار شهر قزوین

تالار شهر قزوین در بوستان بورجین واقع است. یکی از بهترین رستوران های این تالار، رستوران سنتی آن است که به سبک صفویه ساخته شده است و در آن می توانید به همراه خوردن غذا از نمای زیبای درون و فضای سبز بیرون رستوران نیز لذت ببرید . قیمت های این رستوران و کیفیت آن بسیار مناسب است.

رستوران های قزوین
رستوران های قزوین

 

فست فود چیل

اگر هوس فست فود کردید، یکی از بهترین مکان ها برای خوردن فست فود، فست فود چیل است که فیله و کنتاکی و همبرگرهای آن بسیار خوشمزه است. همینطور از برگر زغالی آن بسیار تعریف می شود. محل این فست فود در فودکورت مرکز خرید نارون است.

 

فست فود گرینویچ

این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است و امکان سفارش انواع فست فودها را خواهید داشت. مکان این رستوران بلوار مدرس، جنب بن بست صداقت است.

 

جوجه بروستد

این رستوران به صورت تخصصی جوجه و مرغ سوخاری سرو می کند و همه روزه از ساعت ۱۹٫۳۰ تا ۲۴ باز است. نشانی این رستوران خیابان ولیعصر، بلوار آیت اله خامنه ای، روبروی بستنی اسمال مشتی، جنب بیمه می باشد.

 

سوغات قزوین

اکنون که با  رستوران های شهر  قزوین آشنا شدید خوبست راجع به انواع سوغات این شهر نیز بدانید. سوغات قزوین یکی از جاذبه های بینظیر این شهر است که می توان آن را به سه دسته تقسیم بندی کرد:

شیرینی های سنتی و باقلوای قزوین که بسیار متنوع هستند و طعم های گوناگون دارند، میوه ها و خشکبار قزوین و در آخر صنایع دستی شهر قزوین. با گردش در بازارهای شهر قزوین می توانید بهترین و مناسب ترین سوغات را با قیمت مناسب تهیه کنید. از جمله این بازار ها می توان به بازار سعدالسلطنه اشاره کرد که پس از بازدید از این کاروانسرا می توانید خرید های مناسبی در بازار داشته باشید.

سوغات قزوین
سوغات قزوین

 

    نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:
  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

 

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار مشهد قزوین رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x