تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

چارتر قطار

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

شاید شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که نمی دانید چارتر چیست و به طور کامل تر کلمه ی چارتر قطار و چارتر هواپیما به گوشتان خورده است و لی نمی دانید که چه معنی دارد.

پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد چارتر توضیح دهیم .

اگر شما هم از هواپیما استفاده کرده باشید حتما بلیط چارتر به گوشتان خورده است . کلمه ی چارتر را بیشتر در دفاتر فروش بلیط می شنویم

وقتی هتل ، قطار ، هواپیما را به صورت دربست اجاره کنیم اصطلاحا می گویند چارتر

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

آژانس های مسافرتی

تفاوت هواپیمای چارتر و بلیط چارتر

تفاوت بلیط چارتر و بلیط سیستمی

[/stextbox]

 

آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی مسیرهای پر رفت و آمد که مسافر برای آن زیاد است بلیط های هواپیما را یکجا می خرند تا نیاز نباشد به صورت تک تک هزینه کنند ، این نکته حائز اهمیت است که شما نمی توانید به ایرلاین مربوطه مراجعه و درخواست بلیط چارتر کنید باید از آژانس های مسافرتی بلیط چارتر خریداری کنید حالا شرکت چارتر کننده بر روی بلیط قیمت می گذارد

ممکن است بعد از خرید بلیط و سوار شدن در هواپیما با مسافری مواجه شوید که همان بلیط شما را ارزان ترخریده است این اختلاف قیمت در بلیط زمانی اتفاق می افتد که شرکت چارتر کننده تا لحظه ی آخر بلیط ها را نفروخته باشد و به قول معروف روی دستش باد کرده باشند در این زمان شرکت چارتر کننده مجبور می شود قیمت بلیط را کاهش دهد تا بتواند بلیط ها را بفروشد .

آژانس های مسافرتی
آژانس های مسافرتی

به همین خاطر شرکت های جارتر کننده در تلاش هستند تا بلیط ها را با حساب کمترین هزینه قیمت گذاری کنند تا ضرر نکند چون اگر بلیط های چارتر را با قیمت گزاف به فروش برسانند ممکن است تعداد قابل توجه ای از بلیط ها فروش نرود

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال ۱۳۹۷[/stextbox]

تفاوت هواپیمای چارتر و بلیط چارتر

هواپیمای چارتر اندازه ی کوچک تری نسبت به بقیه ی هواپیماها دارد به طوری که تعداد مسافران هواپیمای چارتر زیر ده نفر هستند اینگونه هواپیما ها مخصوص کسانی که قصد تجارت دارند و همچنین سیاسیون است ولی بلیط چارتر همان هواپیمای مسافربریست با این تفاوت که یک شرکت خصوصی یا دولتی کل بلیط ها را یکجا می خرد و تک تک می فروشد . وقتی تمام صندلی های هواپیما به فروش نرسد چارتر کننده اقدام ارزان تر کردن بهای بلیط ها می کند و اصطلاحاً به این گونه بلیط ها بلیط لحظه آخری می گویند که قیمت بسیار پایینی دارند

در انتها باید گفت که بلیط چارتر با هواپیمای چارتر تفاوت دارد و هواپیمای چارتر اندازه ی کوچک و مسافرین این نوع هواپیما زیر ده نفر هستند.

تفاوت هواپیمای چارتر و بلیط چارتر
تفاوت هواپیمای چارتر و بلیط چارتر

تفاوت بلیط چارتر و بلیط سیستمی

بلیط های سیتمی را شما می توانید از آژانس های مسافرتی و یا اینترنتی تهیه کنید و اگر کودکان به همراه خود دارید بهترین گزینه برای شما بلیط سیستمی می باشد چون بلیط چارتری هیچ تفاوتی بین کودکان و بزرگسالان قائل نیست و همه را یکسان در نظر می گیرد نکته ی دیگر در مورد بلیط های سیستمی قابلیت استرداد است اگر به هر دلیلی قبل از پرواز از سفر منصرف شدید می توانید با پرداخت مبلغی به عنوان جریمه بلیط خود را کنسل کنید .

و اما بلط چارتر به عنوان مثال آژانس های مسافرتی صندلی های هواپیما را پیش خرید می کنند و و بلیط ها را برای فروش در سایت قرار می دهند و اگر در فصلی که مسافر زیاد است نباید توقع داشته باشید بلیط با مبلغ پایین پیدا کنید ولی اگر زمانی باشد که مسافر کم است بهای بلط ها به شدن پایین می آید .

تفاوت بلیط چارتر و بلیط سیستمی
تفاوت بلیط چارتر و بلیط سیستمی

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به برخی از ویژگی های قطارهای فدک اشاره می کنیم:

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x