تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار اصفهان مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز میخواهیم به بررسی موضوع بلیط قطار اصفهان مشهد بپردازیم. با توجه به اینکه شهر مشهد از وجود مرقد مطهر امام هشتم پُرفیض است، همه ساله میهمان های زیادی از اقصی نقاط ایران و حتی کشورهای همسایه را در خود پذیرا می باشد.

مردم مذهبی و متدین اصفهان از جمله کسانی هستند که سفرهای زیادی یه این شهر دارند. حال اینکه مسافران تمایل دارند قطار را به عنوان وسیله حمل و نقل خود انتخاب کنند، زیرا علاوه بر به صرفه بودن قیمت بلیط آن، شما این امکان را دارید که یک سفر جذاب و راحت را تجربه کنید.

این سخن را افرادی که تجربه سفر با قطار دارند می توانند تایید کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که برای نخستین بار می خواهید لذت سفر با قطار را تجربه کنید، نیاز است برای آغاز  سفر خود حداقل اطلاعاتی به دست آورید.

بلیط قطار اصفهان مشهد
بلیط قطار اصفهان مشهد

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ما در این مقاله شما را تا حد امکان راهنمایی میکنیم و به برخی از سوالات شما پاسخ می دهیم.

  • ایستگاه های مسیر قطار اصفهان مشهد چیست؟
  • چه قطار هایی مسیر اصفهان مشهد را طی می کنند؟
  • ساعت های حرکت قطار اصفهان مشهد چیست؟
  • قیمت بلیط قطار اصفهان مشهد چه میزان است؟
  • جاذبه های توریستی تاریخی مشهد چیست؟
  • جاذبه های توریستی تاریخی اصفهان چیست؟

[/stextbox]

 

ایستگاه های مسیر قطار اصفهان مشهد چیست؟

چنانچه قصد سفر به شهر زیارتی مشهد را دارید و می خواهید از مبدأ اصفهان حرکت و در مقصد مشهد پیاده شوید باید بلیط قطار اصفهان مشهد را تهیه کنید، اما اگر قصد دارید با حرکت از مبدأ اصفهان در یکی از ایستگاه های بین دو مسیر پیاده شوید باز هم می توانید بلیط قطار اصفهان مشهد را تهیه کنید. با دریافت این بلیط این مسیر ذکر شده قادر خواهید بود که در یکی از ایستگاه های سیستان، هرند، ورزنه، ساسان، عقدا، ارژنگ، چادر ملو، طبس، تربت حیدریه، تربت، فریمان و کاشمر توقف داشته باشید.

چه قطارهایی مسیر اصفهان مشهد را طی می کنند؟

شما برای اینکه یک سفر لذت بخش با قطار از اصفهان به مشهد داشته باشید، انتخاب های مختلفی پیش رو دارید زیرا در این مسیر قطارهای متنوعی در حال سرویس دهی به مسافران هستند تا بتوانند نیاز همه سلیقه ها را بر آورده کنند. گفتیم که برای همه رده های رفاهی و همه سلیقه ها، قطار در این مسیر تردد دارد. ما در اینجا نام برخی از آنها را عنوان می کنیم تا با اطلاعات قبلی اقدام به تهیه بلیط قطار اصفهان مشهد کنید.

  • قطارهای 4 ستاره غزال با واگن های کوپه ای 4 نفره که هر واگن این قابلیت را دارد که 36 مسافر را در خود جای دهند.
  • قطارهای 4 ستاره غدیر با کوپه های 4 تخته و واگن اتوبوسی

هر کدام از این قطارها امکانات متنوعی را در اختیار مسافران قرار میدهند و پرسنل مجرب آنها در کل روز قادر به ارائه سرویس به مسافران هستند.

چه قطارهایی مسیر اصفهان مشهد را طی می کنند؟
چه قطارهایی مسیر اصفهان مشهد را طی می کنند؟

ساعت های حرکت قطار اصفهان مشهد چیست؟

اگر برای شما سوال پیش آمده که قطار اصفهان مشهد در چه ساعاتی حرکت دارد، نیازی نیست که به دفاتر فروش بلیط زنگ بزنید یا برای چنین سوال ساده ای به نمایندگی های فروش بلیط مراجعه کنید. بهترین راه برای رسیدن به جواب این است که وارد یکی از سایت های معتبر وابسته به شرکت های ریلی شوید و در برنامه قطارها خواهید دید که ساعت حرکت برای هر مسیر در چه زمانی است یا اینکه در زمان خرید بلیط اینترتی از ساعت حرکت هر قطار در مسیر مورد نظر آگاه خواهید شد.

به طور معمول در ساعت 10 صبح قطار ایستگاه اصفهان را به سمت مشهد ترک خواهد کرد. ولیکن این ساعت در ایام مختلف تغییر خواهد کرد. و در ایام پر تردد چندین ساعت برای حرکت قطار به سمت مشهد در نظر گرفته می شود. ولیکن همانطور که گفته شد برای اطمینان از ساعت و حرکت قطار حتما سایت های فروش را دنبال کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]در هر کوپه دو نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی قرارگرفته است.[/stextbox]

قیمت بلیط قطار اصفهان مشهد چه میزان است؟

اگر می خواهید به درستی برای سفر خود برنامه ریزی کنید و قصد دارید که از قیمت بلیط قطار اصفهان مشهد مطلع شوید باید بگویم که فاکتورهای زیادی وجود دارند که بر قیمت بلیط قطار می توانند تاثیر بگذارند. درنتیجه پیشنهاد ما به شما این است که برای به دست آوردن قیمت بلیط به وب سایت های فروش بلیط مراجعه کنید و در آنجا پس از پُر کردن فیلد های خواسته شد و تعیین نوع قطار و تعداد مسافرین در می یابید که هزینه بلیط شما چقدر است. مواردی مانند حمل بار اضافی، رزرو بلیط دو طرفه، استفاده از رستوران قطار، نوع قطار و عواملی مانند این ها تعیین کننده قیمت بلیط شما خواهند بود.

گفتن این موضوع شاید مناسب باشده بلیط قطار برای برخی افراد به صورت نیم بها حساب می شود مانند خانواده شهدا، برخی از نیروهای دولت، کودکان 2 تا 12 سال و ایثارگرانی که کارت ایثارگری دارند. این افراد تنها نیمی از پول بلیط را پرداخت می کنند.

جاذبه های توریستی تاریخی مشهد چیست؟

فارق از اینکه هدف اصلی افرادی که به مشهد سفر می کنند زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) است، اما تعداد زیادی از افراد هم هستند که مایلند از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنند که در ادامه چند مکان توریستی تاریخی را برای شما مسافران معرفی میکنیم تا سفری هدفمند داشته باشید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

 

آرامگاه شیخ بهایی:

دیدن این آرامگاه برای کسانی که به زیارت حرم امام رضا (ع) آمده اند کار ساده ایست زیرا مرقد این شیخ حکیم در خود حرم آقا پس از رواق امام خمینی قرار دارد. آینه کاری که در این آرامگاه به کار رفته نظر هر بیننده ایی را به خود جلب میکند.

آرامگاه شیخ بهایی:
آرامگاه شیخ بهایی:

مدرسه علمیه عباس قلیخان شاملو:

این مدرسه مربوط به سال 1045 هجری می باشد و در خیابان نواب صفوی ساخته شده و در حال حاضر از آن برای تدریس طلبه ها استفاده می شود. کاشی کاری و مقرنس کاری در ساخت این بنا به کار رفته و معماری بسیار زیبایی دارد. اگر به مجموعه آثار مذهبی و تاریخی علاقه دارید دیدن این مکان برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

مدرسه علمیه عباس قلیخان شاملو:
مدرسه علمیه عباس قلیخان شاملو:

آرامگاه فردوسی:

مقبره این شاعر حکیم ایرانی در یکی از باغ های زیبای مشهد قرار دارد. در ساخت این بنا از معماری زمان هخامنشیان الگو برداری شده است. در اطراف مقبره چندین قطعه شعر نوشته شده است که نحوی بیانگر شخصیت این شاعر بزرگ است.

آرامگاه فردوسی:
آرامگاه فردوسی:

مجموعه کوهسنگی:

این پارک که یکی از برجسته ترین و بزرگ ترین پارک های کشور است در یک روستای باستانی از شهر مشهد قرار دارد. کمتر کسی پیدا می شود که به این شهر سفر کند و سری به این پارک زیبا و قدیمی نزند.

مجموعه کوهسنگی:
مجموعه کوهسنگی:

مسجد گوهرشاد:

این مسجد در نزدیکی خود حرم ساخته شده که همه ساله بازدید کنندگان فراوانی دارد.

مسجد گوهرشاد:
مسجد گوهرشاد:

جاذبه های توریستی تاریخی اصفهان چیست؟

اگر بخواهیم مکان های تاریخی و توریستی اصفهان را معرفی کنیم مطمعنا این مقاله نمی تواند پاسخگوی نیاز بازدید کنندگان سایت باشد اما در اینجا چند مورد مهم را بیان می کنیم.

میدان نقش جهان:

جالبترین موضوع در رابطه با این میدان این است که با طول 507 متر 4 مکان برجسته فوق العاده دیگردر آن قرار دارند. حجره های زیادی در این میدان وجود دارند که بسیاری از گردشگران خریدهای خود را در آنجا انجام می دهند که با یک تیر دو نشان را زده باشند.

میدان نقش جهان:
میدان نقش جهان:

عمارت عالی قاپو:

این امارت زیبا یکی از همان 4 اثری است که در میدان نقش جهان قرار دارد

عمارت عالی قاپو:
عمارت عالی قاپو:

عمارت هشت بهشت:

این عمارت بسیار زیبا و بزرگ در دوران صفویان ساخته شد. در مرکز عمارت یک حوض با 8 ضلع قرار دارد که زیبایی این باغ را چندین برابر کرده است.

عمارت هشت بهشت:
عمارت هشت بهشت:

منارجنبان:

یکی دیگر از آثار فاخر این شهر منارجنبان است که مقبره یکی از عارفان بزرگ به اسم “عمو عبدالله کارلادانی” است. ویژگی منحصر به فرد منارهای این اثر این است که تکان میخورند.

منارجنبان:
منارجنبان:

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x